Авлага, өглөгийн бүртгэл, хяналт хийх Тайлан мэдээ, шинжилгээ гаргах Татварын тооцоо, тайлагнал хийх Харилцагч байгууллагуудтай тооцоо нийлэх Санхүүгийн тайланд тусгах Авлага өглөгийн бүртгэлтэй холбоотой санхүүгийн журам, бодлого боловсруулахад оролцох
Компанийн нягтлан бодох бүртгэлийг хууль тогтоомж, стандартын дагуу бүртгэх; Санхүүгийн гүйлгээтэй холбоотой өдөр тутмын бүртгэл тооцоо хийх; Ажлын байрны тодорхойлолтын дагуух бусад ажил үүрэг;
Зээл хүсэгчийн үйл ажиллагаа, барьцаа хөрөнгийг судлан эрсдэлийг үнэлэн зээл олгох эсэх шийдвэр гаргах; Зээлийн явцын хяналтыг хийж зээл бүрийг цаг хугацаанд нь төлүүлэхийг зорьж ажиллах; Зээлийн үйл ажиллагааны холбогдох тайлангуудыг гаргах; Албан тушаалын тодорхойлолтод тусгагдсан үндсэн ажил үүргийг хийж гүйцэтгэнэ
Зээл хүсэгчийн үйл ажиллагаа, барьцаа хөрөнгийг судлан эрсдэлийг үнэлэн зээл олгох эсэх шийдвэр гаргах; Зээлийн явцын хяналтыг хийж зээл бүрийг цаг хугацаанд нь төлүүлэхийг зорьж ажиллах; Зээлийн үйл ажиллагааны холбогдох тайлангуудыг гаргах; Албан тушаалын тодорхойлолтод тусгагдсан үндсэн ажил үүргийг хийж гүйцэтгэнэ
Компанийн нягтлан бодох бүртгэлийн бодлого, холбогдох хууль, журам зааварт нийцүүлэн үйл ажиллагааг оновчтой, үр ашигтай зохион байгуулах, төлөвлөх, хөгжүүлэх, хэрэгжилтэд хяналт тавих, компанийн мөнгөн урсгал болон үр ашгийн тайланг хянаж, санхүүгийн шинжилгээ хийж, дүгнэлт гаргах, Санхүүгийн тайлан, татварын тайлан, /бусад санхүүтэй холбоотой тайлан тооцоо/ гаргах Санхүү хэлтсийн ажилтнуудыг сургаж хөгжүүлэх, удирдлагаар хангах Удирдлагыг шаардлагатай санхүүгийн тоон мэдээлэл, тайлангаар хангах Ажлын байрны тодорхойлолтод заасан бусад ажил
Зээл хүсэгчийн үйл ажиллагаа, барьцаа хөрөнгийг судлан эрсдэлийг үнэлэн зээл олгох эсэх шийдвэр гаргах; Зээлийн явцын хяналтыг хийж зээл бүрийг цаг хугацаанд нь төлүүлэхийг зорьж ажиллах; Зээлийн үйл ажиллагааны холбогдох тайлангуудыг гаргах; Албан тушаалын тодорхойлолтод тусгагдсан үндсэн ажил үүргийг хийж гүйцэтгэнэ
Байгууллагын хөрөнгө оруулалтын багцыг удирдах, шинэ боломжуудыг судлах, үнэлэх Санхүүгийн төлөвлөгөө, төсвийг боловсруулж, хяналт тавих Төсөл хэрэгжүүлэх боломж, эрсдэлийн шинжилгээ хийж, дүгнэлт гаргах Хөрөнгө оруулалтын тайлан, төлөвлөгөө боловсруулах, танилцуулах Хамтрагч байгууллага, хөрөнгө оруулагчидтай харилцах, уулзалт зохион байгуулах Хөрөнгө оруулалтын гэрээ, хэлэлцээр боловсруулах Санхүүгийн багийг удирдах, хөгжүүлэх Хөрөнгө оруулагчид, банкнууд, бусад оролцогч талуудтай харилцах Санхүүгийн тайлан, стратегийн баримт бичгүүдийг бэлтгэх Санхүүгийн загвар, тооцоолол боловсруулах, хөрөнгө оруулалтын өгөөж тооцох