Call center-ийн өдөр тутмын үйл ажиллагааг удирдах, Үйлчлүүлэгчийн сэтгэл ханамж, үйлчилгээний чанарыг дээшлүүлэх стратеги боловсруулж хэрэгжүүлэх Ажилтнуудад сургаж, мэргэшүүлэх, ажлын гүйцэтгэлийг үнэлэх Асуудал, гомдлыг дүгнэх, шалтгааныг тодорхойлох, сайжруулалтын арга хэмжээ авах Ажлын явцын тайлан, үзүүлэлтүүдийг гаргаж удирдлагад тайлагнах CRM болон бусад харилцааны платформыг үр дүнтэй ашиглах, шинэчлэл хийх Үйлчилгээний чанарын стандартуудыг тогтоож, мөрдүүлэх
1. Нягтлан бодох бүртгэлийг холбогдох хууль тогтоомжийн дагуу бүртгэх2. Компанийн санхүүтэй холбоотой тушаал заавар, журмын биелэлтийн хангаж ажиллах3. Анхан шатны маягт бүрдүүлэх баримт үдэж цэгцлэх, архивлах4. Удирдлагын шаардлагатай санхүүгийн мэдээллээр хангах5. Салбар дэлгүүрийн тооллогын тайланг бэлтгэх
Салбар дэлгүүрүүдийн үйл ажиллагааг нэгдсэн удирдлагаар хангах Үйлчилгээний стандартын хэрэгжилтэнд хяналт тавих, чиглүүлэх Гомдлын менежментийн хэрэгжилтэнд хяналт тавих, чиглүүлэх Салбар дэлгүүрүүдийн менежерүүдийг сургах, чиглүүлэх Төр олон нийтийн байгууллагын журам стандартын хэрэгжилтэнд хяналт тавих, чиглүүлэх
Нягтлан бодох бүртгэлийг холбогдох хууль тогтоомжийн дагуу бүртгэх Компанийн санхүүтэй холбоотой тушаал заавар, журмын биелэлтийн хангаж ажиллах Анхан шатны маягт бүрдүүлэх баримт үдэж цэгцлэх, архивлах Удирдлагын шаардлагатай санхүүгийн мэдээллээр хангах Сүлжээ дэлгүүрүүдийн тооллого хийх Тооллогонд хяналт тавих Салбар дэлгүүрийн тооллогын тайланг бэлтгэх
Салбарын ашигт ажиллагааг нэмэгдүүлэх, зохион байгуулах, хянах Бараа бүтээгдэхүүний татан авалт болон чанар, хадгалалт, хамгаалалтанд хяналт тавьж барааны эргэцийг сайжруулах талаар санал санаачилга гаргаж холбогдох ажилтнуудад заавар зөвлөгөө өгч, манлайлах Салбарын зардлын тайланд дүн шинжилгээ хийх, зардлыг бууруулах, хэмнэлт гаргах Салбарын үйл ажиллагаатай холбоотой хэрэглэгч, үйлчлүүлэгчдийн санал хүсэлтийг хүлээн авах,тухай бүр шийдвэрлэх, холбогдох албан тушаалтанд уламжлан шийдвэрлүүлэх Салбар дэлгүүрийн ажилчдын хөдөлмөрийн бүтээмжийг нэмэгдүүлэх, сайжруулах зорилгын хүрээнд холбогдох газар нэгжүүдтэй хамтран ажиллах, гүйцэтгэлд хяналт тавих
Төлөвлөлт, хангамжийн албыг удирдан, зохион байгуулах Компанийн хангамжийн төлөвлөлт хийх, зардалд хяналт тавих Бага зардлаар үр ашигтай ажиллах бодлого баримталж ажиллах Агуулах, түгээлтийн үйл ажиллагааг хариуцах Хангамжийн бараа, материалд хяналт тавих
Компанийн цалин хөлс, гүйцэтгэлийн үнэлгээний бодлого боловсруулах, хэрэгжүүлэх Хүний нөөцийн төлөвлөлт, судалгаа хийх Хүний нөөцийн үйл ажиллагааны төсөв боловсруулах, хянах Гүйцэтгэлийн үнэлгээний процесс хөгжүүлэх, Компанийн хүний нөөцийн систем хөгжүүлэх, Бага зардлаар үр ашигтай ажиллах боломжийг судалж хэрэгжүүлэх Хүний нөөцийн дата судалгааг нэгтгэх
Компанийн бүртгэл тайланг НББОУС, Санхүүгийн Тайлангийн Нийтээр хүлээн зөвшөөрөгдсөн стандарт болон Монгол Улсын холбогдох хууль, дүрэм, жумын дагуу үнэн зөв, алдаагүй бүртгэх удирдлагын чиг үүргийг дэмжиж бусад хэлтэстэй хамтарч ажиллана. Татвар болон Санхүүгийн тайланг цаг тухайд гаргаж удирдлагад тайлагнах Компанийн хэмжээнд НББ-г стандартын дагуу үр ашигтай хөтлөн явуулах
Сүлжээ дэлгүүрийн барааны удирдлагын бодлогыг төлөвлөх, хяналт тавих Салбар дэлгүүрүүдийн тасгийн төлөвлөлт, нөөцийг зөв зохистой удирдан зохион байгуулах Харилцагч байгууллагуудтай гэрээ хэлэлцээр хийх Барааны ашгийн түвшинг өсгөх, нэр төрөл нэмэгдүүлэх Гадаад, дотоод шинэ харилцагчийн судалгаа хийх Борлуулалтыг өсгөх
Салбарын ашигт ажиллагааг нэмэгдүүлэх, зохион байгуулах, хянах Бараа бүтээгдэхүүний татан авалт болон чанар, хадгалалт, хамгаалалтанд хяналт тавьж барааны эргэцийг сайжруулах талаар санал санаачилга гаргаж холбогдох ажилтнуудад заавар зөвлөгөө өгч, манлайлах Салбарын зардлын тайланд дүн шинжилгээ хийх, зардлыг бууруулах, хэмнэлт гаргах Салбарын үйл ажиллагаатай холбоотой хэрэглэгч, үйлчлүүлэгчдийн санал хүсэлтийг хүлээн авах,тухай бүр шийдвэрлэх, холбогдох албан тушаалтанд уламжлан шийдвэрлүүлэх Салбар дэлгүүрийн ажилчдын хөдөлмөрийн бүтээмжийг нэмэгдүүлэх, сайжруулах зорилгын хүрээнд холбогдох газар нэгжүүдтэй хамтран ажиллах, гүйцэтгэлд хяналт тавих
Барааны захиалга өгөх, бараа хүлээн авах Барааны хадгалалт, буцаалтын үйл ажиллагааг зохион байгуулах Барааг тасагт нийлүүлэх Тайлан мэдээ бэлтгэх, судалгаа хийх Санхүүгийн бүртгэл хөтлөлт
1. Үйлчлүүлэгч нарт зөв боловсон, найрсаг үйлчилгээ үзүүлэх 2. Үйлчилгээ болон ажлын байрны үндсэн стандартыг мөрдөн ажиллах
1. Пиццаг технологийн дагуу бэлтгэх, 2. Ажлын байрны тодорхойлолтод заасан ажил үүргүүдийг хийж гүйцэтгэх
Барааны захиалга өгөх, бараа хүлээн авах Барааны хадгалалт, буцаалтын үйл ажиллагааг зохион байгуулах Барааг тасагт нийлүүлэх Тайлан мэдээ бэлтгэх, судалгаа хийх Санхүүгийн бүртгэл хөтлөлт Ажлын байранд тавигдах шаардлага Худалдаа, нягтлан бодох бүртгэлээр мэргэшсэн Мэргэжлийн курс сургалтанд хамрагдсан бол давуу тал болно Үнэнч шударга, итгэл даах чадвартай байх Аливаа асуудалд хариуцлагатай хандаж, хариуцлага хүлээх бүрэн чадвартай байх Хувийн зохион байгуулалт сайтай, нягт нямбай байх Сэтгэн бодох, тооцооллын ажлыг хийх гүйцэтгэх мэдлэг, чавдартай байх Худалдан авагч болон ажилтнуудтай эелдэг боловсон харьцах чадвартай байх Салбар дэлгүүрийн онцлог, тасгийн зохион байгуулалт, барааны кодчилолын талаар мэдлэгтэй байх Багаар ажиллах чадвартай Өөрчлөлтөнд хурдан дасан зохицдог байх Нэмэлт мэдээлэл Ажлын 6 өдөртэй. Даваа-Баасан 9:00-17:00 Бямба 10:00-15:00 Цалин+хоол, унаа мөнгө+улирлын нэмэгдэл Компанийн ажилтнууд фитнес, бассейнд 50% хөнгөлөлттэй хамрагдах эрх мөн өсөн дэвших боломжтой найрсаг хамт олон таныг хүлээж байна.