Мөнгөн хөрөнгийн зохицуулалт, удирдлагын харилцааг зохицуулах Санхүүгийн тайлан мэдээ гаргах, холбогдох удирдлагад тайлагнах Санхүүгийн тайлангийн шинжилгээ хийх Компанийн урт болон богино хугацааны санхүүгийн төлөвлөгөө боловсруулах Хөрөнгө оруулалтын төлөвлөгөө, шинжилгээ хийж хэрэгжилтийг хянах Бараа материал, нөөцийн удирдлагад хяналт тавих
Компанийн бизнесийн тогтвортой байдлыг урт хугацаанд хангах, зах зээлд эзлэх хувийг нэмэгдүүлэх Санхүүгийн үр ашгийг тогтвортой өсгөх, санхүүгийн хөшүүргүүдийг оновчтой ашиглах, санхүүгийн эрсдэлийг бууруулах Санхүүгийн төлөвлөлтийг хийх, хэрэгжүүлэх, хэрэгжилтэд хяналт тавих Мастер төлөвлөгөө боловсруулах, удирдан зохион байгуулах Нягтлан бодох бүртгэлийн тухай хуулийн хэрэгжилтийг хангуулах, хяналт тавин ажиллах; Санхүү, НББ-ийн албыг удирдан зохион байгуулан ажиллах Гүйцэтгэх удирдлага, чиг үүргийн удирдлага, хөрөнгө оруулагчийг шаардлагатай мэдээллээр хангах Компанийг санхүүгийн нэгдсэн удирдлагаар хангах
Бизнесийн тогтвортой байдлыг урт хугацаанд хангах, зах зээлд эзлэх хувийг нэмэгдүүлэх, санхүүгийн үр ашгийг тогтвортой өсгөхийн тулд макро орчны хүчин зүйлийн хувьсагчдын өөрчлөлтийг таамаглаж, менежментийн тоон баримтад дүн шинжилгээ хийх Санхүүгийн хөшүүргүүдийг оновчтой ашиглах, санхүүгийн эрсдэлийг бууруулахтай холбоотой төлөвлөлт хийх, хэрэгжүүлэх Санхүүгийн мэдээлэл, түүх шинжилгээнд үндэслэн санхүүгийн төлөвлөгөөг боловсруулах, батлуулах, хэрэгжүүлэх
Байгууллагын дотоод сүлжээний хэвийн үйл ажиллагааг хангах ба сүлжээний болон бусад дуудлага бүрд зохих арга хэмжээг авч шийдвэрлэн ажиллах; Сүлжээний тоног төхөөрөмж суурилуулалт, холболт болон сүлжээний төхөөрөмж хооронд нь хийгдсэн холболт аплинк кабелийн эмх цэгцтэй байдалд анхаарах; VPN сүлжээний холболт, Firewall managed switch төхөөрөмжүүдийн тохиргоо, сүлжээний зохион байгуулалтад администраторуудтай хамтран ажиллах; Салбар дэлгүүрийн пос компьютер, бусад сүлжээний холболтуудын найдвартай хэвийн ажиллагааг хариуцан ажиллах;
Нүдний эмгэг эрүүл мэндийн талаар мэдээлэл, зөвлөгөө өгөх; Харааны болон гоёлын нүдний шилний борлуулалт хийх; Борлуулалтын төлөвлөгөөг биелүүлэн ажиллах; Хараа хэмжигч төхөөрөмж ашиглан үйлчлүүлэгчийн харааг тодорхойлох, оношлох; Үйлчилгээний стандарт болон дэлгүүрийн дотоод журмыг баримтлан ажиллах гэх мэт;
Группийн нягтлан бодох бүртгэл, тайлагнал, татварын үйл ажиллагааг чиг үүргээр хангах, дэмжих; Хөндлөнгийн Аудитын үйл ажиллагааг зохион байгуулан ажиллах, гэрээнд заасан хугацаанд санхүүгийн тайланг аудитлуулах, баталгаажуулах; Санхүү, татварын бүртгэл тайлагналын зөвлөмж чиглүүлгийг тухай бүр өгч, охин компаниудыг дэмжин ажиллах; Татварын эрсдэлийг бууруулах, эрсдэлээс урьдчилан сэргийлэх арга хэмжээ авч ажиллах; Гүйцэтгэх удирдлага, чиг үүргийн удирдлага, хөрөнгө оруулагчийг шаардлагатай мэдээллээр хангах;
Зочид буудлын хоол, ундааны үйлчилгээний өдөр тутмын үйл ажиллагааг мэргэжлийн түвшинд удирдан чиглүүлэх, тасралтгүй сайжруулах; Ресторан, лоунж, өрөөний үйлчилгээ, арга хэмжээний хоолны зохион байгуулалт (banquet) зэрэг F&B бүх нэгжүүдийн ажиллагааг уялдуулан зохион байгуулах; Ажилтнуудыг удирдан чиглүүлж, сургалт, хуваарийн төлөвлөлт хийх, үйлчилгээний соёлыг төлөвшүүлэх; Үйлчлүүлэгчийн сэтгэл ханамжийг нэмэгдүүлэх, санал гомдлыг шийдвэрлэх, үйлчилгээний чанарыг хянах; Меню, үнэлгээ, нийлүүлэгчийн сонголт, түүхий эдийн хангамж зэрэг стратегийн шийдвэр гаргалтад оролцох; Зардлын төлөвлөлт, төсөв, борлуулалт, ашгийн хяналт хийх, холбогдох тайлан гаргах; Олон улсын болон дотоодын стандарт, хууль, эрүүл ахуйн шаардлагыг мөрдөн ажиллах;
Маркетингийн менежментийг орчин үеийн чиг хандлагын дагуу хөгжүүлэх, маркетингийн бодлого, үйл ажиллагааг зохицуулах тухай журмыг боловсруулж, мэргэжил арга зүйн удирдлагаар хангаж ажиллах, байнгын хяналт тавьж, чиглүүлэх Группийн маркетингийн стратегийн зорилго, зорилтын хүрээнд маркетинг, брэндийн зөв оновчтой бодлогыг тодорхойлж, маркетинг идэвхжүүлэлтийн стратеги боловсруулж хэрэгжүүлэх Зах зээл, хэрэглэгч рүү хандсан маркетинг, идэвхжүүлэлтийг батлагдсан төлөвлөгөө, төсвийн хүрээнд идэвхжүүлэлтийн олон талт арга хэлбэрийг ашиглан маркетинг, идэвхжүүлэлт, хөтөлбөрийг хэрэгжүүлэх Маркетингийн үйл ажиллагаатай холбогдолтой бүхий л үйл ажиллагааг удирдан зохион байгуулах, холбогдох дүрэм журам, процедурыг баталж хэрэгжүүлэх, явцыг хянах, тасралтгүй сайжруулалт хийх Ойрын болон хэтийн хөгжлийн дүр төрхийг тодорхойлох, үнэ цэнийг нэмэгдүүлэх Охин компани бүрийн маркетингийн үйл ажиллагааны дотоод хяналтыг хэрэгжүүлэн зөвлөмж чиглүүлэг өгөх
Компанийн үйл ажиллагааны хүрээнд хууль, эрх зүйн хэм хэмжээний хэрэгжилтийг хангахад шууд удирдлага болон бусад газар, хэлтэс албаны удирдлагад мэдээлэл, зөвлөгөө өгч хамтран ажиллах; Компанийг хууль, шүүх төрийн байгууллагад төлөөлөх, байгууллагын эрх ашгийг хамгаалах; Эрхзүйн болон бодлогын баримт баримт боловсруулах; Гэрээ, контракт болон эрх зүйн харилцааг үүсгэх, өөрчлөх, дуусгавар болгоход чиглэгдсэн; бүх төрлийн бичиг баримтыг боловсруулах, хянах; Компанийн эрх зүйтэй холбоотой ажлууд;
Маркетингийн төлөвлөгөө, бизнесийн үйл ажиллагааны хүрээнд дизайны контент бүтээх ажлыг хариуцах; Фото, видео зураг авах, боловсруулах; Бүтээгдэхүүн үйлчилгээний зар сурталчилгааны материалын дизайн, эх бэлтгэлийг хариуцах; Сошиал контентын дизайн бэлтгэх; Бүтээлч салбарын үйл ажиллагаанд тренд болж буй шинэ технологи судлах, нэвтрүүлэх;
Бизнесийн үйл ажиллагаа, зорилго зорилтын өөрчлөлттэй холбоотой хүний нөөцийн төлөвлөлт, бодлого, дүрэм журмын өөрчлөлт шинэчлэлтийг боловсруулах; Хууль тогтоомж, дүрэм журамд нийцүүлэн үйл ажиллагааг оновчтой зохион байгуулах, өөрчлөлтийг тухай бүр шинэчлэн сайжруулах; Хүний нөөцийн менежментийг орчин үеийн чиг хандлагыг судлан үйл ажиллагааны онцлогт тохируулах нэвтрүүлэх; Хүний нөөцийн алба болон бусад алба хэлтсийн үйл ажиллагааны уялдаа холбоог хангах, чиг үүргийн дэмжлэг үзүүлэх; Гүйцэтгэлийн үнэлгээ болон цалин хөлсний систем боловсруулан, хэрэгжүүлэх, хяналт тавих;
Компанийн алсын хараа, үнэт зүйлд нийцсэн маркетингийн бодлого, стратегийг боловсруулах, хэрэгжүүлэх; Зах зээлийн нөхцөл болон хэрэглэгчийн хэрэгцээ, хүлээлтэд үндэслэн судалгаа хийж, оновчтой маркетингийн шийдэл боловсруулах; Компанийн брэндийн үнэ цэнэ, хэрэглэгчийн итгэлцлийг нэмэгдүүлж, зах зээл дэх байр суурийг бэхжүүлэх; Шинэ бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний маркетингийг оновчтой төлөвлөж, амжилттай байршуулан зах зээлд нэвтрүүлэх; Борлуулалтын багтай нягт хамтран ажиллаж, стратегийн дагуу борлуулалтыг дэмжих, өсгөх. Маркетингийн багийг удирдан чиглүүлж, гүйцэтгэлийг сайжруулан, төсөв, кампанит ажлыг үр дүнтэй зохион байгуулах;
Компанийн хэмжээнд хэрэгжих бүхий л худалдан авалтын үйл ажиллагааг төлөвлөх, удирдан зохион байгуулах, хэрэгжүүлэх, экспортын үйл ажиллагааг үр дүнтэйгээр гүйцэтгэнэ. Үүнд: Түүхий эд, материалын худалдан авалт; Сав баглаа боодол, шошго нийлүүлэлт; Тоног төхөөрөмж, сэлбэг хэрэгсэл хангалт; Хангамжийн бусад материалын захиалга; Хөрөнгө оруулалт, шинэ төсөлтэй холбоотой судалгаа, худалдан авалт; Импорт, экспортын тээвэр логистикийн зохион байгуулалт;
Компанийн урт, дунд, богино хугацааны зорилгод хүрэх, бизнесийн төлөвлөлт стратеги боловсруулах, хэрэгжүүлэх, хангах Хариуцсан хэлтсийн удирдлагуудыг мэргэжлийн удирдлагаар хангах, удирдан зохион байгуулах, үр өгөөжтэй удирдлагаар хангаж компанийн санхүү, үйл ажиллагааны хяналтыг хэрэгжүүлэх Гадаад, дотоодын харилцагч байгууллагуудтай хамтарч ажиллах, гэрээ хэлэлцээр хийх Бизнесийг өргөжүүлэх, хөгжүүлэх, төлөвлөлтүүдийг хийж хэрэгжүүлэх Компанийн үр ашгийг нэмэгдүүлэх, ашигт ажиллагааг хангах
Маркетингийн идэвхжүүлэлттэй холбоотой судалгаа, шинжилгээнд харьцуулалт хийж, цаашид баримтлах бодлого, төлөвлөлтийг боловсруулах; Бараа бүтээгдэхүүний маркетингийн төсөл төлөвлөгөөг боловсруулах, хэрэгжүүлэх; Брэнд бүтээгдэхүүний тухайн сар, улирал, жилд хийгдэх маркетинг, идэвхжүүлэлтийн бодлого төлөвлөгөөг боловсруулж батлуулах, нэгтгэн төвлөрүүлэх; Маркетинг, брэндинг хөгжүүлэлтийн хүрээнд борлуулалтыг дэмжсэн идэвхжүүлэлтийг батлагдсан төлөвлөгөө, төсвийн хүрээнд идэвхжүүлэлтийн олон талт арга хэлбэрийг ашиглан борлуулалтыг дэмжих бодлогыг нэгтгэж, төсвийн зарцуулалтад хяналт тавих; Маркетингийн рекламыг хийлгэх хамтран ажиллах харилцагч байгууллагууд болох ТВ, сонин, сэтгүүл, радио, олон нийттэй харилцах хэрэгслүүдийн үйл ажиллагааны явцад мониторинг хийдэг байгууллагуудтай харилцаа тогтоож, ажлыг төлөвлөх, хамтран ажиллах;
Маркетингийн хөтөлбөрүүдийг хэрэгжүүлэх ажлын хүрээнд маркетингийн жил, улирал, сарын төсвийг хянаж батлах, төсөв төлөвлөгөөний дагуу зардал гаргах, төсвийн гүйцэтгэл тайланг баталгаажуулах; Брэндийн нэр хүндийг өсгөх хөтөлбөрийг хэрэгжүүлэх, хэрэгжүүлсэн хөтөлбөрийг сурталчлах, хэрэглэгчдэд нийцэмжтэй, ялгаралтай бодлого хэрэгжүүлж, employee маркетинг хийх, нийгэмд эерэг зүйлд уриалан дуудагч, ёс зүйтэй брэндийн ТОМ /top of mind/-ийг бий болгох, брэндийн танигдсан байдал болон анхлан санаанд бууд байдлыг зорилтот үр дүнд хүргэхэд чиглэн ажиллах; Өрсөлдөгчийн бүтээгдэхүүний чанарт харьцуулалт хийж бүтээгдэхүүний чанарыг сайжруулах, тал дээр загвар, контент, шийдэл, өнгөний сонголтыг боловсруулах, өрсөлдөгчийн маркетинг идэвхжүүлэлтэд анализ хийн, ялгарлыг бий болгох; Сошиал медиа дээр зорилтот хэрэглэгчээ тодорхойлж, сошиал календарь гарган, хуваарийн дагуу мэдээ мэдээллийг постлох, бүүст хийх, engagement сайжруулах идэвхжүүлэлтийн үр ашгиа хэмжих, дүгнэлт хийсэн байдалд хяналт тавих;