Рестораны үйл ажиллагааг удирдах, зохион байгуулах Харилцагчдын сэтгэл ханамжийг хангах зорилгоор үйлчилгээний стандартуудыг мөрдөх Бараа материал, нөөцийг хянах, захиалга хийх Ажилтнуудын гүйцэтгэлийг хянах, үнэлгээ өгөх
Гүйцэтгэх үндсэн үүргүүд нь байгууллагын бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний борлуулалтыг нэмэгдүүлэх, хэрэглэгчдийн хэрэгцээ, зах зээлийн чиг хандлагыг судалж, стратеги боловсруулах. -Байгууллагын зорилго, зорилтот хэрэглэгчидтэй уялдуулсан маркетингийн стратеги төлөвлө -Өрсөлдөгч байгууллагуудын судалгаа хийх -Хэрэглэгчдийн хэрэгцээ, сонирхол, худалдан авалтын зан төлөвийг судлах -Сошиал медиа, телевиз, радио, сонин, хэвлэл гэх мэт сувгуудыг ашиглан сурталчилгаа явуулах -Хямдрал, урамшууллын арга хэмжээ зохион байгуулах -Facebook, Instagram, TikTok гэх мэт платформууд дээр идэвхтэй байх -Зардлыг оновчтой төлөвлөх, үр ашигтай зарцуулах -Тайлан, үр дүнг тооцох, тайлагнах