Шинэ болон өргөтгөсөн backend системүүдийн архитектур, хөгжүүлэлт хийх Microservice, RESTful API, өгөгдөл боловсруулах pipeline-г зохион бүтээх ба хөгжүүлэх Кодын чанарыг сайжруулах, багийн код хянах процесст оролцох Аюулгүй, өргөтгөх боломжтой кодын бүтэц баримтлах Системийн найдвартай байдал, ажиллагааны үр ашигт задлан шинжилгээ хийх Бизнесийн баг, бүтээгдэхүүн эзэмшигч нартай техникийн шаардлага тодорхойлох уулзалтад оролцох CI/CD pipeline болон автоматжуулалтын орчныг ашиглах Өгөгдлийн сан, кэш системийн бүтээмжийг сайжруулах шийдэл боловсруулах
Менежментийн компанид бүрдүүлэлт, сонгон шалгаруулалт, хөдөлмөрийн харилцаа зэрэг хүний нөөцийн өдөр тутмын үйл ажиллагааг зохион байгуулж ажиллана.
Тайзны тоног төхөөрөмжийн 2D, 3D дизайнтай холбоотой ажлуудыг хийж гүйцэтгэх; Хэрэглэгч, захиалагчийн хүсэл сонирхолд нийцсэн тайзны загвар боловсруулах, 3D зураг зурах; Тоног төхөөрөмж, тайзны угсралттай холбоотой инженерийн тооцоолол гаргахад шаардлагатай зураг төсөл боловсруулах; Орчин үеийн хэрэгцээнд суурилсан шинэлэг өнгө төрх, загвартай тайзны зураг гаргах, дизайн боловсруулах;
Шинээр программ хангамж хөгжүүлэх, ашиглалт, үйлчилгээ, туршилт хийх, туршилтын орчин бэлтгэх, ажлын байрны тодорхойлолтонд заасан бусад ажил үүргийг хийж гүйцэтгэнэ.
Хэвлэмэл контентуудыг цахимжуулан системд оруулах чиг үүргийн хүрээнд дараах ажил үүргийг гүйцэтгэнэ. Хэвлэмэл бүтээл сканнердах, засварлах Сканнердсан эхүүдийг засварлах, цахимжуулах Бүтээл зөөвөрлөх, эмхлэх, архивлах
Дараах үндсэн чиг үүргийг хэрэгжүүлнэ. Харилцагч, нийлүүлэгчидтэй холбоо тогтоох, хамтын ажиллагааг хөгжүүлэх Харилцагч байгууллагуудын захиалга, худалдан авалтын үйл ажиллагааг зохион байгуулах Захиалагчаас ирсэн бараа материалыг гадаад, дотоод нийлүүлэгчээс судлах, нийлүүлэгчээс санал болгосон барааг тухайн захиалгат бараатай тохирч байгаа эсэхийг нягтлах, үнийн судалгаа хийх, үнийн санал боловсруулах Худалдан авалттай холбоотой тайлан, тооцоо гаргах Удирдлагаас өгсөн бусад худалдан авалттай холбоотой үүрэг даалгавар
Төслийн төлөвлөгөө боловсруулах, хэрэгжилтийг удирдах Багийн гишүүдийн хооронд зохицуулалт хийх Төслийн явц, эрсдэлийг тайлагнах Харилцагч талуудтай байнгын харилцаа тогтоох Бичиг баримт, тайлан боловсруулах
Манай компанийн маркетингийн менежер нь маркетингийн бодлого, стратегийг төлөвлөх, хэрэгжүүлэх, брэнд хөгжүүлэх, үнэ цэнийг өсгөх, зах зээл дэх өрсөлдөх чадварыг нэмэгдүүлэх зорилгын хүрээнд дараах ажил үүргийг гүйцэтгэнэ. Маркетингийн стратеги, жилийн төлөвлөгөө боловсруулах, хэрэгжүүлэх Брэндийн бүтээлч болон дижитал контентын менежмент хийх Зах зээлийн судалгаа хийх, хэрэглэгчийн хэрэгцээ, зан төлөвийг шинжлэх Уламжлалт сувгууд болон сошиал медиа, сурталчилгаа, идэвхжүүлэлтийн кампанит ажлууд зохион байгуулах Борлуулалт, маркетингийн уялдаа холбоог хангах Маркетингийн зардлын төлөвлөлт, тайлагнал хийх Багаар ажиллах
Системийн архитектур, дэд бүтцийн шийдэл гаргах Сервер, сүлжээ, хадгалалтын системүүдийн гүйцэтгэлийг хянах, сайжруулах Системийн автоматжуулалт, скрипт бичих процессуудыг удирдах Ажлын байрны систем, хэрэглэгчийн эрх, шинэчлэлтүүдийг зохицуулах Засвар үйлчилгээ, нөөцлөлт, сэргээх төлөвлөгөөг хянах Инцидент, аюулгүй байдлын асуудлыг шийдвэрлэх, багийг чиглүүлэх
Багийн хөгжүүлэлтийн чиглэлийг тодорхойлох, архитектурын шийдлийг гаргах Шинэ технологи, платформ нэвтрүүлэх санаачилга гаргах Багийн гишүүдийн код хянах, заавар зөвлөгөө өгөх Системийн найдвартай байдал, аюулгүй байдал, өргөтгөх чадварыг хангах Бизнесийн болон техникийн шаардлагыг уялдуулахад манлайлан оролцох CI/CD, DevOps процессыг сайжруулах санал, хэрэгжүүлэлт хийх Хөгжүүлэлтийн процесс болон кодын стандарт тогтоох