SGS-IMME Mongolia LLC

  • Ажлын байрны зар
  • Манай компани
  • Мэдээ, мэдээлэл
Дээж бэлтгэгч (мэргэжил харгалзахгүй)

Ажлын байрны тодорхойлолтын дагуу     Ирсэн дээжнүүдийг буталж шинжилгээнд бэлтгэх

Лабораторийн туслах ажилтан

   Эс Жи Эс Ай Эм Эм И Монголиа компанийн Шударга ёсны журам болон аюулгүй ажиллагаа, ажлын зааварчилгааны дагуу дээж бэлтгэгдсний дараах бага түвшний шинжилгээний ажлыг хийнэ.

Үйлчлүүлэгчтэй харилцах хэлтсийн туслах ажилтан

-         Үйлчлүүлэгчээс захиалга хүлээн авахаас эхлэн тайлан гаргах хүртэл ажлыг цаг тухайд нь түргэн шуурхай чанартай хийж гүйцэтгэнэ. -         Бүх бичиг баримт болон үйлчлүүлэгчидтэй харилцах харилцааг оновчтой байдлаар зохион байгуулна. -         Нэхэмжлэх болон төлбөрийн гүйцэтгэлд анхаарч ажиллана. ·         Үйлчлүүлэгчдийн хүлээгдэж байгаа захиалгуудын гүйцэтгэлд анхаарлаа хандуулан хянаж тайлагнана. ·         Үйлчлүүлэгчдийн хэрэгцээ шаардлага болон асуудлыг сонсож, урьдчилан харж хамгийн тохиромжтой арга хэмжээг санал болгоно. ·         Асуудлыг тухай бүрт шийдэж, үйлчлүүлэгчдэд тусална.

HR and Admin Executive (Temporary for 6 months)

HR: Main purpose: Provide full spectrum of Human Resource services, including but not limited to compensation & benefits, recruitment, training, legal & compliance (Mongolian Labor Law, Social Insurance Law, Personal Income Tax, Safety Law etc.), HR documents & company policies preparation and filing in accordinace with local regulations and company policy Main objectives:  Properly prepare monthly and year-end reports and submit them to relevant organizations and officials  Collaborate with relevant officials during the stages from hiring to dismissal and prepare relevant documents in accordance with the law.   ADMIN: Main purpose:  Proper planning and organizing of all activities of the company's administrative department, renewing any certificates and special permits, maintaining and storing administrative documents, timely payment of administration-related bills, employment incentives for foreign experts, extension of visas and their accommodation, organizing hotel and transportation services, conducting monthly sales. Main objectives: Updating and improving policies and procedures of the administrative department and monitoring their implementation, renewing company certificates and special permits, working in a team with other administrative staff and supervising their work.  Acquiring work, residence and visa permits for expats and visitors in Mongolia, their arrival and departure, housing, transportation, health insurance, and vacations related to them.  Reviewing the payment of administrative monthly fixed expenses, improving organization and supporting other departments in cooperation with other day-to-day tasks.

Холбоо барих

Монгол улс, Улаанбаатар хот, Баянгол дүүрэг, 20-р хороо, Үйлдвэрийн тойруу 101 тоот

Монголын иргэн бүрд ажлын байр!.

Zangia.mn

Copyright © 2008-2023.