-Агентын харилцаа, борлуулалтыг хариуцан хэлтсийн үйл ажиллагааг удирдан зохион байгуулах - Агентын үйлчилгээнд хяналт тавих, гүйцэтгэлийг хангуулах, үнэлэх, агентуудтай гэрээ байгуулах- Удирдлагаас өгсөн үүрэг даалгавар, тайланг цаг хугацаанд гүйцэтгэх
Компаний хэмжээнд хэрэгжүүлж буй хиймэл оюун ухаан суурьтай бүтээгдэхүүн үйлчилгээг хөгжүүлэх Системийн нэмэлт сайжруулалт болон ирээдүйн хөгжилийн чадамжуудыг тодорхойлох Үйл ажиллагаанд ашиглуулж, жигдрүүлэх
Илгээгч, хүлээн авагч, гадаад агенттай холбогдон ачилтын болон замын мэдээ шинэчлэн, талуудыг мэдээллээр тасралтгүй ханган ажиллах Тээврийн болон ачааны дагалдах бичиг баримтыг шалгах, хянах, зааварчлах Гаалийн бүрдүүлэлт, хүргэлт, хадгалалт, ачаа олголтын явцад хяналт тавих
Үйлчлүүлэгчээс ачаа тээврийн захиалга хүлээж авах Компанийн бизнес төлөвлөгөөг биелүүлэх, тээвэр ложистикийн үйлчилгээг мэргэжлийн түвшинд үзүүлэх Үйлчлүүлэгч, агентуудтай харилцах Захиалгыг хүлээн авах, тээврийн төлөвлөлтийг хийх, захиалга оруулах болон тээвэрлэлтийн гүйцэтгэлд хяналт тавих, харилцагч талуудыг мэдээллээр хангах Тээврийн бичиг баримтыг бүрдүүлэх, хяналт тавих, зааварчилгаа өгөх
Компанийн дотоод хэрэглээнд ашиглагддаг Angular, Node.js, Flutter, Go зэрэг технологид суурилсан системүүд дээр хөгжүүлэлт хийх, чанартай, өргөтгөх боломжтой шийдлүүдийг боловсруулан хэрэгжүүлэх. Odoo ERP систем дээр хөгжүүлэлт хийх чадвартай бол давуу тал болно.
Маркетинг идэвхижүүлэлттэй холбоотой санал санаачлага гарган ажиллах График болон дизайн тус бүрт тохирох өнгө, төрхийг зохион бүтээх Контент бэлтгэх агуулга болон шаардлагын хүрээнд контентийн утга санааг оновчтойгоор илэрхийлэх загвар гаргах Дизайн эх бэлтгэх, удирдлагаас санал авсны дагуу эцсийн дизайн гаргах Брэнд хөгжүүлэлт болон шинэ брэнд бүтээгдэхүүний зах зээлд нэвтрүүлэхэд brandbook-ийг боловсруулан хөгжүүлэх Байгууллагын дотоод болон гадаад олон нийт рүү чиглэсэн бүхий л үйл ажиллагаатай холбоотой дизайны ажлуудын гүйцэтгэх
Монложистикс Группийн Хүний нөөцийн бодлого, хэтийн төлөвлөлттэй уялдуулан, хүний нөөцийн оновчтой менежментийг хэрэгжүүлэх, хянах, сайжруулах, байгууллагын зөв соёлыг төлөвшүүлэх ажлыг зохион байгуулах, хийж гүйцэтгэх
• Үйлчлүүлэгчээс тээврийн захиалга хүлээж авах, түргэн шуурхай хугацаандаа хариу өгөх, журмын дагуу үнийг тооцоолж үнийн санал тохирох • Зах зээлийн судалгаа (үнийн, өрсөлдөгчийн, үйлчилгээний, бусад) хийх, удирдлагад танилцуулах, холбогдох саналыг танилцуулах, • Үйлчлүүлэгчтэй уулзалт зохион байгуулах, биечлэн борлуулалт хийх, •Үйлчлүүлэгчийг халамжлах, үйлчилгээний чанарыг сайжруулах, урт хугацаанд хамтран ажиллах, • Тээврийн эрсдлээс урьдчилан сэргийлэх, тээврийн даатгалын тохиолдлыг бүртгүүлэх, бичиг баримтыг бүрдүүлж даатгалын байгууллагад өгч хамтран ажиллах,