• Үйлчлүүлэгчээс тээврийн захиалга хүлээж авах, түргэн шуурхай хугацаандаа хариу өгөх, журмын дагуу үнийг тооцоолж үнийн санал тохирох • Зах зээлийн судалгаа (үнийн, өрсөлдөгчийн, үйлчилгээний, бусад) хийх, удирдлагад танилцуулах, холбогдох саналыг танилцуулах, • Үйлчлүүлэгчтэй уулзалт зохион байгуулах, биечлэн борлуулалт хийх, •Үйлчлүүлэгчийг халамжлах, үйлчилгээний чанарыг сайжруулах, урт хугацаанд хамтран ажиллах, • Тээврийн эрсдлээс урьдчилан сэргийлэх, тээврийн даатгалын тохиолдлыг бүртгүүлэх, бичиг баримтыг бүрдүүлж даатгалын байгууллагад өгч хамтран ажиллах,
Үйлчлүүлэгчээс ачаа тээврийн захиалга хүлээж авах Компанийн бизнес төлөвлөгөөг биелүүлэх, тээвэр ложистикийн үйлчилгээг мэргэжлийн түвшинд үзүүлэх Үйлчлүүлэгч, агентуудтай харилцах Захиалгыг хүлээн авах, тээврийн төлөвлөлтийг хийх, захиалга оруулах болон тээвэрлэлтийн гүйцэтгэлд хяналт тавих, харилцагч талуудыг мэдээллээр хангах Тээврийн бичиг баримтыг бүрдүүлэх, хяналт тавих, зааварчилгаа өгөх
Компаний хэмжээнд хэрэгжүүлж буй хиймэл оюун ухаан суурьтай бүтээгдэхүүн үйлчилгээг хөгжүүлэх Системийн нэмэлт сайжруулалт болон ирээдүйн хөгжилийн чадамжуудыг тодорхойлох Үйл ажиллагаанд ашиглуулж, жигдрүүлэх
Компанийн үйл ажиллагааг тасралтгүй, шуурхай явуулах зорилгоор өргөн хэрэглээний бараа бүтээгдэхүүний хүргэлт хийх, бараа зөөх