Лавлах төв болон Үйлчилгээний төвийн стандартын дагуу харилцагчид мэдээлэл зөвөлгөө өгөх Даатгалын гэрээ байгуулах, цуцлах Нөхөн төлбөрийн материал хүлээн авах, мэдээлэл зөвлөгөө өгөх Харилцагчийн гомдол санал, хүсэлт хүлээн авч мэдээллэх, бүртгэх Харилцагчийн сэтгэл ханамжийг нэмэгдүүлэх зорилгын хүрээнд тодорхой ажлуудыг хэрэгжүүлэх
Борлуулалтын бодлого, төлөвлөгөөний дагуу зорилтот харилцагчийн тоо, хураамжийг нэмэгдүүлэх Харилцагчдад мэргэжлийн өндөр түвшинд бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг сурталчлан таниулах, хүргэх Харилцагчийн болон борлуулалтын үе шат бүрт нарийвчилсан мэдээллийг бааз хөтлөн явах Дотоод үйл ажиллагааг сайжруулах, бусад газар, хэлтэстэй хамтарч ажиллах
Борлуулалтын бодлого, стратеги төлөвлөгөөний дагуу зорилтот харилцагчийн тоо, даатгалын хураамжийг нэмэгдүүлэх Харилцагчдад мэргэжлийн өндөр түвшинд бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг сурталчлан таниулах, хүргэх Харилцагчийн болон борлуулалтын үе шат бүрд нарийвчилсан мэдээллийг бааз хөтлөн явах