Компанийн хөдөлмөрийн харилцааг бие даан хэрэгжүүлэх, зохион байгуулах Бүрдүүлэлт, сонгон шалгаруулалт бие даан хариуцах Сургалт, идэдвхижүүлэлтийн ажлыг бие даан болон дэмжлэг үзүүлж зохион байгуулах, гүйцэтгэх Удирдлагаас өгсөн бусад үүрэг даалгаврыг хурдтай цаг тухай бүрт хийж гүйцэтгэнэ
Бизнесийн шаардлага тодорхойлох, бизнес процессын анализ хийх, сайжруулалтын санал боловсруулах BPMN, UML зэрэг системийн загварчлалын аргачлалуудыг ашиглан өгөгдлийн урсгал, бизнес процесс, функцийн шаардлагыг тодорхойлох
Програм хангамжийн системийн хэрэгцээг тодорхойлох, асуудлыг шийдвэрлэх боломжит шийдлүүдийг боловсруулж, зохих программчлалын шийдлийг Ерөнхий архитектортай хамтран гаргах. Системд үүссэн алдааг оношлох, шийдвэрлэхийн тулд код болон логийг шинжилж, засвар хийх. Системд үүссэн алдааг оношлох, шийдвэрлэхийн тулд код болон логийг шинжилж, засвар хийх.
Системийн дэд бүтцийг удирдах, сайжруулах. Өдөр тутмын үйл ажиллагаанд сервер болон сүлжээний хэвийн байдлыг хангах. Нууцлал, аюулгүй байдлыг хянах, шинэчлэл хийх. Програм хангамж болон техник хангамжийн асуудлуудыг оношлох, засварлах. Сүлжээ болон серверүүдийг тогтмол хянаж, тайлагнах.
Харилцагч байгууллагын худалдан авалтын болого журмын дагуу програм хангамжийг нийцүүлж харилцагчид зөвөлгөө өгөх, сургалт нэвтрүүлэлтийг хийх Худалдан авалтын үйл явцыг дижитал шийдлээр шинэчлэх, хэрэглэгчийн санал, шүүмжийг авч систем дээр сайжруулахад хэрэгцээ шаардлагыг тодорхойлох болон хэрэглэгчдэд зориулсан интерфейсийг сайжруулахад хөгжүүлэлтийн багийн гишүүдтэй харилцах, мэдээлэл дамжуулах. Харилцагчийн өгөгдлийг цуглуулж анхан шатны баримт мэдээллийг системд оруулах. Системийн хэрэглэгчдэд зориулсан гарын авлага, сургалтын материал бэлдэж сургалт зохион байгуулах, зааварчилгаа өгч дэмжлэг үзүүлэх. Системийн ашиглалтын үед илэрсэн алдаа асуудлыг тодорхойлж, асуудлыг шийдвэрлэхэд дэмжлэг үзүүлж шийдүүлэх. Ажлын тайлан төлөвлөгөөгөө бэлтгэх, илтгэх.
Гэрээний үүргийн хүрээнд харилцагчтай үүсэх асуудлыг ерөнхийд нь хариуцах Албан бичиг төлөвлөх, мэйл бичих, утсаар ярих, биечлэн уулзах зэргээр харилцагчтай үүсэх харилцааг удирдах, зохион байгуулах Хурал уулзалт төлөвлөх, зохион байгуулах Хурлын тэмдэглэл хөтлөх, тайлан боловсруулах