- Худалдааны маркетингийн үйл ажиллагаа бодлогыг боловсруулах, удирдан чиглүүлэх - Худалдааны болон маркетингийн идэвхижүүлэлт, борлуулалтын стандартууудыг боловсруулах ба худалдааны маркетингийн төлөвлөгөө, стратегийг зах зээлийн өөрчлөлт, өрсөлдөөнт нөхцөл байдалд тохируулан шинэчилж байх - Идэвхижүүлэлт болон харилцагчийн хамтын ажиллагаа, төлөвлөгөө, гэрээг үр дүнтэй зохион байгуулж, борлуулалтын багтай хамтран ажиллах - Зах зээлд судалгаа, дүн шинжилгээ хийж , зах зээлийн боломжийг өргөтгөх, өрсөлдөгчдийн үйл ажиллагааны үр нөлөөг бууруулах төлөвлөгөөг боловсруулж, гүйцэтгэх
1. Компаний хэмжээнд хүний нөөц, хөдөлмөрийн харилцааны бодлогыг боловсруулж, хэргэжүүлэх 2. Компаний үйл ажиллагааны онцлогийг харгалзан хүний нөөцийн бүрдүүлэлт, сонгон шалгаруулалт, идэвхжүүлэлт, сургалт хөгжил, карьер төлөвлөлтийг хэргэжүүлэх 3. Компаний хүнийн нөөцийн бодлогын баримт бичиг боловсруулж хэргэжүүлэх