Хөрөнгийн зах зээлийн өнөөгийн болон ирээдүйн чиг хандлага, оролцогч талуудын зан төлөвийн судалгаа хийх; Компанийн өнгө төрх, загвар, байгууллагын соёлыг тодорхойлох; Компанийн бодлого, өнгө төрх, хөрөнгийн зах зээлийн бүтээгдэхүүн үйлчилгээг зорилтот бүлгүүдэд хүргэх; Сошиал медиа, вэб хөгжүүлэх, хөтлөх, олон нийтэд мэдээлэл хүргэх; Компанийн зах зээлд эзлэх байр, хувь хэмжээг нэмэгдүүлэх; Тухай бүр удирдлагаас өгсөн бусад үүрэг, даалгаврыг гүйцэтгэх.