Ажлын байрны дотоод сүлжээний мэдээллийн аюулгүй байдлыг ханган ажиллах, Cистемийн найдвартай хэвийн ажиллагааг хангах, APM төрлийн хяналтыг хэрэгжүүлэх, сайжруулалтын ажлуудыг төлөвлөн хэрэгжүүлэх, Шинэ технологи, арга барилыг судлан нэвтрүүлэх, шилжилтийг төлөвлөн хэрэгжүүлэх, Үйл ажиллагаа оновчлох, автоматжуулах, гар ажиллагааг бууруулах, үр ашигт байдлыг хангах, Шинэ системийг нэвтрүүлэхтэй холбоотой шийдлүүд болон хэрэгжүүлэлт дээр ажиллах, Системийн алдааг илрүүлж хөгжүүлэлтийн багт тайлагнаж сайжруулах, Бусад шууд удирдлагаас өгсөн ажлыг гүйцэтгэх.,
Гүйцэтгэх үүрэг Зээлийн эргэн төлөлтөнд хяналт тавих Чанаргүй зээл төлүүлэх Зээлдэгчид зөвлөгөө мэдээлэл өгөх Нөхцөл байдлыг бодитоор үнэлж, хурдан шуурхай шийдвэрлэх Ажлын байранд заасан бусад чиг үүргүүд Ажлын байранд тавигдах шаардлага Амралтын өдрүүдэд /хагас сайн, бүтэн сайн/ ажиллах боломжтой байх Өөрийгөө илэрхийлэх, асуудлыг тайлбарлах, бусдыг ятгах хэл ярианы чадвартай байх Шинэ зүйлийг хурдан суралцах чадвартай Бие даан болон багаар ажиллах чадвартай Хариуцлагатай Утсан харилцааны ажил хийж байсан бол давуу тал болно Нэмэлт мэдээлэл Мэргэжил харгалзахгүй Зөвхөн амралтын өдрүүдэд оффис дээр ирж ажиллах ба нэг өдөрт 6-8 цаг ажиллана Тууштай, урт хугацаанд ажиллахаар төлөвлөж байгаа бол та анкетаа илгээнэ үү. Зөвхөн анкетны шалгаруулалтанд тэнцсэн бол эргэн холбогдоно