Байгууллагын зорилгод нийцүүлэн маркетингийн стратегийг тодорхойлон, хэрэгжүүлэх. Батлагдсан төлөвлөгөөний дагуу маркетинг идэвхижүүлэлтийн ажлыг зохион байгуулах. Брендийн үнэ цэнийг бүтээхэд зорьж ажиллах. (хийх үндсэн ажил)
Борлуулалт, түгээлтийн захиалгыг хувиарлан түгээлтэнд гаргах, түгээлтийн явц гүйцэтгэлд хяналт тавих Түгээлтийн жолооч, түгээгч нарыг хариуцан чиг үүргээр хангах, удирдан зохион байгуулах, маршрут мөрдөлтийг хөгжүүлэх,
Харилцагчидтай тооцоо нийлэх Харилцагч байгууллага, үйлчлүүлэгчтэй үүссэн авлагын тооцоо нийлж, сар бүр тооцоо нийлж баталгаажуулах Авлага бууруулах
Үйлдвэрлэлийн түүхий эд материал, дамжлага дундын хяналт, бэлэн бүтээгдэхүүнд химийн шинжилгээ хийнэ. - Үйлдвэрлэлийн процесс, технологийн горимын мөрдөлт, бүтээгдэхүүний чанарт хяналт тавина. - MNS ISO/IES 17025:2018 стандартын шаардлагын хүрээнд бүртгэл хөтлөлт үйл ажиллагааг хангаж ажиллана.