Харилцагчийн үйлчилгээ, мэдээллийн төвийн өдөр тутмын үйл ажиллагааг чиг үүргийн дагуу удирдан чиглүүлэх. Харилцагчийн үйлчилгээ, мэдээллийн төвийн чиг үүргийн дагуу баримтлах журмыг хэрэгжүүлэх, шаардлага баримт бичгийг боловсруулах. Харилцагчийн үйлчилгээ, мэдээллийн төвийн үйл ажиллагааны тайлан, мэдээллийг талуудад заагдсан хугацаанд хүргүүлэх. Харилцагчийн санал, хүсэлт, гомдлыг хүлээн авах, асуудлыг шийдвэрлэх, эргэн мэдээлэх. Бусад
Бараа бүтээгдэхүүний борлуулалтад хяналт тавих Бараа бүтээгдэхүүний оновчтой идэвхижүүлэлт явуулах Борлуулалтын тайлан тухай бүр гаргаж танилцуулах Харилцагч байгууллагуудтай үнийн санал гаргаж, гэрээ хэлэлцээр хийх Зах зээлийн судалгаа хийж борлуулалтыг нэмэгдүүлэх
Батлагдсан төлөвлөлтийн дагуу төсөл хариуцсан инженерийн удирдамж, зааварчилгааны дагуу холбоо дохиоллын тоног төхөөрөмжийг угсарч суурилуулах; Ажлын байрны тодорхойлолтод заасан бусад үүргийн дагуу ажиллах
Барилгын ухаалаг системийн хөгжүүлэлт, туршилт хийх, сайжруулах; Үйлдвэрлэгдэж байгаа ухаалаг системийн төхөөрөмжийн хэвийн ажиллагааны туршилт хийх, засварлах; Ажлын байрны тодорхойлолтод тусгагдсан бусад чиг үүрэг.
Компанийн нягтлан бодох бүртгэлийг олон улсын бүртгэлийн стандарт болон холбогдох хууль тогтоомж, дүрэм журамын хүрээнд үнэн зөв явуулж, холбогдох тайлан балансыг цаг хугацаанд гаргах Өдөр тутмын банк болон бэлэн мөнгөний гүйлгээ хийх, Ажилчдын цалингийн бүртгэл, тооцоог цаг тухайд нь хийх, НД-ын тайлан гаргах, Санхүүгийн гүйлгээний анхан шатны баримтын бүрдлийг хангах, Үндсэн хөрөнгийн бүртгэл хийх, АБТ-д заагдсан бусад ажил үүрэг,
• Компанийн үйл ажиллагааг хууль тогтоомжид нийцүүлэн явуулахад шаардагдах хууль зүйн зөвлөгөө өгөх • Бүх төрлийн эрх зүйн баримт бичиг, гэрээ журмын эх боловсруулах, хянах • Компанийн эрх зүйн баримт бичгийн хэрэгжилтэд хяналт тавих • Хуулийн дүгнэлт боловсруулах, удирдлагыг мэдээллээр хангах