Харилцагчийн мэдээллийн сан бүрдүүлэх, тэдний санхүүгийн хэрэгцээг судлах Хөрөнгө оруулалтын багц удирдлагад оролцох, хөрөнгө оруулалтын зөвлөгөө өгөх Борлуулалтын уулзалтууд зохион байгуулах, харилцагчидтай тогтмол холбоотой байх Зах зээлийн судалгаа хийх, шинэ бүтээгдэхүүн хөгжүүлэхэд санал оруулах Борлуулалт, маркетингийн кампанит ажлуудыг төлөвлөх, хэрэгжүүлэх Гүйцэтгэлийн тайлан бэлтгэх, борлуулалтын зорилтуудыг хангах Хөрөнгө оруулагчидтай уулзалт зохион байгуулах, үйлчилгээний чанарыг сайжруулах
Номинал данс болон дилерийн бүртгэлийг санхүүгийн программд бүртгэх; Сар бүрийн борлуулалтын ибаримтыг шалган, шивж НӨАТ тайлангаа бэлтгэн илгээх; Компанийн хангамжийн бараа болон үндсэн хөрөнгөө бүртгэн хариуцах; Ажлын байрны тодорхойлолтонд заасан бусад чиг үүрэгт ажлуудыг хийж гүйцэтгэх;
Ти Ди Би Секьюритис ҮЦК ХХК-ийн Маркетингийн менежер нь компанийн брэндийн үнэ цэнийг нэмэгдүүлэх, бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг зах зээлд оновчтой сурталчлах, хэрэглэгчийн итгэлцлийг бий болгох чиглэлээр маркетингийн бодлого, стратегийг боловсруулж, хэрэгжүүлнэ. Брэнд менежмент ба стратеги Компанийн бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний маркетингийн стратеги болон бизнес төлөвлөгөөг боловсруулж, хэрэгжүүлэх; Компанийн брэндийн үнэлэмжийг өсгөх зорилготой цогц контент, кампанит ажлуудыг удирдах; Судалгаа ба дүн шинжилгээ Зах зээлийн чиг хандлага, өрсөлдөгчийн байдал, хэрэглэгчийн зан төлөвт суурилсан судалгаа хийж, дүгнэлт гаргах; Маркетингийн гүйцэтгэлийг хэмжих үзүүлэлтүүдийг тогтоож, тайлагнах; Кампанит ажил ба хэрэглэгчийн сегментчилэл Зорилтот хэрэглэгчдийн хэрэгцээ, сонирхолд нийцсэн маркетингийн кампанит ажлыг төлөвлөж, хэрэгжүүлэх; Шинэ хэрэглэгч татах, одоогийн харилцагчийн үнэнч байдлыг нэмэгдүүлэхэд чиглэсэн стратегийг удирдах; Дижитал маркетинг ба олон сувгийн идэвхжил Сошиал медиа, вэбсайт, и-мэйл маркетинг зэрэг сувгуудын нэгдсэн стратегийг боловсруулах; Онлайн орчинд хэрэглэгчтэй харилцах сувгуудыг идэвхтэй ашиглаж, брэндийн дуу хоолойг нэгэн жигд байлгах; Санхүү, төсөв ба багийн удирдлага Маркетингийн жилийн төсвийг төлөвлөх, зардлыг хянах, хөрөнгө оруулалтын үр өгөөжийг тооцох; Маркетингийн багийг удирдан чиглүүлэх, гүйцэтгэлийг хянах, ур чадварыг хөгжүүлэх.
Номинал данснаас арилжааны төлбөр тооцоотой холбоотой гүйлгээг хийж гүйцэтгэх; Гадаад, дотоод арилжааны гүйлгээний цэвэр дүн, эрх бүхий байгууллагууд, банк болон компанийн шимтгэл тус бүрийг тулгаж, нэгтгэн тайлан бэлтгэх; Брокероос ирүүлсэн гадаад, дотоод арилжааны тайланг шалган, харилцагчдын үлдэгдлийн бүртгэлийг хөтлөх; Эрх бүхий байгууллагууд руу явуулсан болон ирүүлсэн төлбөр тооцоотой холбоотой мэдээ, тайланг хянах, төлбөр тооцооны үйл ажиллагаа, тайлагналыг автоматжуулах; Гүйлгээний баримтын бүрдлийг хангаж, нягтлан бодох бүртгэл хөтлөхөд шаардлагатай номинал данснуудын төлбөр тооцоотой холбоотой бусад тайлан мэдээг бэлтгэх;
Хууль тогтоомж, эрх зүйн актууд болон байгууллагын дотоод дүрэм, журам, зааврын хэрэгжилтийг хянах, хангуулах; Компанийн онцлогт тохирсон хөтөлбөр, бодлогын баримт бичиг, дотоод дүрэм, журам, заавар боловсруулах; Мөнгө угаах болон терроризмыг санхүүжүүлэхтэй тэмцэхэд чиглэсэн дотоод хяналтын болон эрсдэлийн удирдлагын хөтөлбөр, дүрэм, журам боловсруулах, хэрэгжүүлэх; Компанийн комплайнсын соёлыг бүрдүүлэх, төлөвшүүлэх, сургалт зохион байгуулах; Зохицуулагч болон гадны байгууллагатай харилцахдаа комплайнсын чиглэлээр байгууллагыг төлөөлөх, зохицуулагч байгууллагаас шаардсан мэдээллийг цаг хугацаанд нь гаргаж өгөх;
Гадаад валютын зах зээлд арилжаа хийх Гадаад валютын зах зээлийн хандах, судлах Хэрэглэгчид зориулсан захиалга, арилжааны стратегийг боловсруулах Зах зээлийн хөдөлгөөн, хандлагыг хянах, шинжилгээ хийх Гадаад валютын арилжааны талаар зөвлөгөө өгөх Гадаад валютын арилжааны тухай мэдээллийг бэлтгэх Хэрэглэгчдийн данс, арилжааны мэдээллийг удирдах Арилжааны гүйцэтгэлийг үнэлж, тайлагнах
Төслийн бичиг баримт боловсруулах; Төслийн тоон мэдээлэл дээр боловсруулалт хийх; Шууд удирдлагаас өгсөн бусад чиг үүргүүд.
Олон улсын болон дотоодын хөрөнгийн зах зээлийн тойм мэдээлэл бэлтгэх; Хувьцаа, бонд, түүхий эд, валют, дериватив зэрэг санхүүгийн зах зээлийн талаар нарийн судалгаа, дүн шинжилгээ бэлтгэх; Монгол улсын эдийн засгийн гол салбаруудад судалгаа, дүн шинжилгээ хийх; Хувьцаат компаниуд дээр хувьцааны дүн шинжилгээ хийж, хувьцааны ханшийн зорилтот таамаг дэвшүүлэх; Хөрөнгө оруулалтын хувилбаруудыг үнэлж, эрсдэл, өгөөжийн харьцааг үнэлэх; Санхүүгийн мэдээллийг цуглуулах, боловсруулах, дүн шинжилгээ хийх.