Брэндийн ашигт ажиллагааг хангах замаар компанийн хөрөнгийн өгөөжийг нэмэгдүүлэх Шинэлэг бүтээгдэхүүн шийдэл таниулан борлуулах, брэндийн чанар болон борлуулалтаараа зах зээлд тэргүүлэх байр суурь эзлэх Зах зээлийн мэдээлэлд тогтмол дүн шинжилгээ хийж, брэндийн бодлогын стратегийг төлөвлөх, брэндийг хөгжүүлэх, идэвхтэй харилцагчдыг нэмэгдүүлэх стратегийг боловсруулах Борлуулалтын гүйцэтгэлийн төлөвлөгөө гаргах, гүйцэтгэлийг хангаж ажиллах Хорека суваг, Сүлжээ дэлгүүр болон борлуулагч байгууллагуудтай харилцах, гэрээ хийх , борлуулалтын урамшуулал идэвхижүүлэлтийг хариуцах Брэнд, борлуулалтын багийг удирдах, сургах, төлөвлөх, хянах Холбогдох алба нэгжтэй хамтран ажиллах, тэдэнд зааварчилгаа өгөх, сургах