1. Харилцааны мэдрэмжтэй байх, гол өрсөлдөгчид, гадаад харилцаа, гэрээ хэлэлцээр хийх, худалдааны төвийн удирдлагуудтай нягт харилцаатай ажиллаж дэлгүүрийн менежерийг мөн адил харилцааны идэвхтэй байхыг дэмжих. 2. Үйлчилгээний соёлыг өндөрт авч явуулах. 3. Бараа материалын төлөвлөгөө төсөв төлөвлөх. 4. Маркетинг: брэндийн нэр хүндийг дотоодын зах зээлд үүсгэн бий болгож, зөв PR ( олон нийтийн харилцааг ашиглах журмаар үйлчлүүлэгч нарын хүрээг тэлэх. 5. Брэндийн VM (ерөнхий төрх) болон хэв маягаар дамжуулан үйлчлүүлэгч нарын худалдан авах сэдлийг төрүүлэх. 6. Баг хамт олныг удирдан cурган хөгжүүлэх 7. Брэндийг хөгжүүлэх- Брэндийг хөгжүүлэхтэй холбоотой бүх төрлийн боломжийг судалж удирдлагадаа хандах 8. Логистикийн үйл ажиллагаанд чиг үүргийн дагуу оролцож, бараа бүтээгдэхүүний тээвэрлэлтэд хяналт тавьж ажиллах. 9.Борлуулалтаар дамжуулан ашиг орлого нэмэгдүүлэх. 10. Харилцагчийн сэтгэл ханамжийн судалгаан дээр анализ хийж , үнэ цэнийг нэмэгдүүлэх хүчин зүйлсэд сайжруулалт хийх. 11. Брэндийн бодлого боловсруулж батлуулах. 12. Бусад ажлын байрны тодорхойлолтод заасан ажил үүргүүдийг хийж гүйцэтгэнэ.
Онлайн захиалгын системд мэдээллийг оруулах Захиалгын мэдээллийг шалгах, баталгаажуулах Хэрэглэгчийн асуулт, санал хүсэлтийг хариулах Захиалга, барааны мэдээллийг шинэчлэх Захиалгын явцыг хянах, тайлагнах Захиалгын төлбөрийн процессыг удирдах Хэрэглэгчийн сэтгэл ханамжийг хангах Бүтээгдэхүүний мэдээллийг хэрэглэгчид хүргэх Бусад ажлын байрны тодорхойлолтод заасан ажил үүргийг гүйцэтгэнэ.