Бараа бүтээгдэхүүнүүдийг борлуулах стратегийг боловсруулах Зах зээлийн судалгаа хийх, өрсөлдөгчидийн үйл ажиллагааг хянах Клиентуудтай харилцаж, тэдний хэрэгцээг ойлгож, шийдлүүдийг санал болгох Борлуулалтын зорилтуудыг биелүүлэх үүднээс төлөвлөгөө боловсруулах Борлуулалтын тайлан, мэдээллийг бэлтгэж удирдлагад танилцуулах Борлуулалтын багийн гишүүдтэй хамтран ажиллах Борлуулалтын үйл ажиллагааг гүйцэтгэх, үр дүнг хэмжих Клиентын харилцааг хөгжүүлэх, урт хугацааны хамтын ажиллагааг бий болгох