Greet and welcome guests in a warm and friendly manner Routinely check in/check-out guests, answer phones, take reservations and assist staff with job functions Handle guest inquiries, requests, and complaints promptly and professionally Assist guests with reservations, room assignments, and special requests Provide guests with information about hotel amenities, services, and local attractions Maintain cleanliness and organization at the front desk area Promote teamwork and quality service through daily communication and coordination with other departments. Communication skills are utilized for a significant amount of time when interacting with guests and employees. Always adhere to hotel policies and procedures Other duties as assigned. May be required to work nights, weekends, and/or holidays.
Тогоочийн ажлын байрны тодорхойлолтын дагуух ажил үүрэг гүйцэтгэнэ. Ажлын цаг: 17:00-02:00, 15:00-00:00 / 5 өдөр гараад 2 өдөр амарна/
- Зочид буудлын үйл ажиллагааны хүрээнд нийтийн талбайн цэвэрлэгээний ажил хийх - Эрүүл ахуй, халдвар хамгааллын стандарт, дүрэм журмыг даган мөрдөн ажиллах - Ажлын байрны тодрхойлолтон дээр заасан ажил үүргийг гүйцэтгэнэ.