Компанийн бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний зах зээлийн судалгаа, хөгжүүлэлт, төлөвлөлт, брэнд бүрдүүлэлт, үнэ тогтоолт болон маркетингийн цогц стратегийг боловсруулах, хэрэгжүүлэх, зохион байгуулах. Ингэснээр байгууллагын борлуулалтыг дэмжих, хэрэглэгчийн сэтгэл ханамжийг нэмэгдүүлэх, зах зээлд өрсөлдөх чадварыг сайжруулахад голлон ажиллана. Ажлын байрны тодорхойлолтын дагуу бусад ажил үүргийг гүйцэтгэх
Гадны харилцагч байгууллагуудтай харилцах, холбогдох гэрээ хэлэлцээр хийх Бараа материалын гадаад захиалга татан авалтыг хариуцаж ажиллах Импортоор орж ирэх бараа бүтээгдэхүүний тээвэрлэлтийн явцад хяналт тавих Бараа бүтээгдэхүүний татан авалт, нөөцийг оновчтой удирдах Барааны судалгаа хийх
Хөдөлмөрийн харилцаатай холбоотой өдөр тутмын ажлыг хариуцан ажиллах / тушаал шийдвэр, өргөдөл гомдол, цаг бүртгэлийн программ...г.м/ Ажилтны ур чадварын үнэлгээ хийхэд оролцож, ур чадварын зөрүүг тодорхойлон сургалтын төлөвлөгөө хамтран гаргах, Ажлын байрны зураг авалт хийн ажлын байрны тодорхойлолт боловсруулах Олон нийтийн идэвхижүүлэлтийн арга хэмжээ, сургалт хөгжлийн ажлыг зохион байгуулах Сонгон шалгаруулалтын журмын дагуу бүрдүүлэлтэд оролцох Хамт олны уур амьсгалыг сайжруулан бэхжүүлэх ажлуудыг зохион байгуулах