Харилцагчид компаний бүтээгдэхүүн /барилгын бараа материал/, үйлчилгээний талаар дэлгэрэнгүй мэдээлэл, зөвлөгөө өгөх, бүтээгдэхүүнээ борлуулах, худалдах гэрээ байгуулах, захиалга авах, борлуулалтыг идэвхжүүлэх, төлөвлөх, зардлыг тооцоолох, шинэ харилцагч татах
Компанийн гадаад худалдааг хариуцан ахалж ажиллах ба үүнд: Олон улсын бизнесийн хамтын ажиллагаа болон глобал хамтын ажиллагааны менежментийг хэрэгжүүлэх, Худалдааны бодлого, хоёр болон олон талт хэлэлцээрийн боломжуудыг хэрэглэх Экспорт-импортын бодлого, замын зураглал, баримт бичиг, судалгаа, маркетинг, менежментийг оновчтой төлөвлөн хэрэгжүүлэх Инкотермс ба гадаад худалдааны гэрээ байгуулах, гомдол маргаан шийдвэрлэх чадвартай Олон улсын логистикийн менежмент, барааны нөөц, захиалга, хангамж, тээвэрлэлтийн зохион байгуулалтыг хариуцах Гаалийн бүрдүүлэлтийг хариуцаж, хяналт тавих Цахим худалдан авалт болон цахимаар бараа худалдан борлуулах процесыг удирдах
Компанийн эрхэм зорилго, зорилт, төлөвлөгөөний хүрээнд зах зээлийн хэрэгцээ хандлага, хэрэглэгчдийн сэтгэл ханамжид нийцүүлэн маркетингийн болон брэндийн хөтөлбөрүүдийг тодорхойлж, түүнийгээ гүйцэтгэх, бизнес дэх үр өгөөжийг нэмэгдүүлэх. Маркетингийн хөтөлбөрийн үндсэн санааг боловсруулах, хүртээмжит зар сурталчилгааны сувагт тохируулан буулгах, төсөв төлөвлөлт хийх, батлуулах, хэрэгжүүлэх, хэрэгжилтийн үр дүнгийн шинжилгээ, мониторинг хийх, удирдлагадаа тайлагнах