-Шинжлэх ухааны чиг хандлага, ололтоор мэдлэгээ баяжуулж, сургалтад бүтээлчээр ашиглах; -Сургалтын төлөвлөгөө, хичээлийн хөтөлбөр боловсруулах; -Эрдэм шинжилгээ, судалгааны ажил хийх; -Сургалтыг батлагдсан төлөвлөгөө, стандарт, технологи, заах арга зүйн дагуу зохион байгуулах, оюутны соёл, хүмүүжил, төлөвшилд эергээр нөлөөлж, үлгэр жишээ үзүүлэх; -Оюутнуудын мэдлэгийг шалгаж, дүгнэх. -Ном, сурах бичиг, гарын авлага бичиж, сургалтын материал боловсруулах; -Хичээлийн хэрэгсэл, ашиглах, тараах материалыг бэлтгэх; -Заах хичээл, мэргэжлийн чиглэлээр самбар, үзүүлэн, багаж, тоног төхөөрөмж бэлтгэх; -Сургалт, хичээлийн цагийн гүйцэтгэлийг сар, улирал, жилээр бүрэн бодитой гаргах; -Өөрийн ажилд үнэлгээ хийж, тайлагнах; -Хичээлийг тогтсон тогтсон хуваарийг чанд мөрдөх; -Багшийн хувь хүний санаачилга, бүтээлч үйл ажиллагаанд суурилсан бие дааж хөгжих богино, дунд, урт хугацааны төлөвлөгөөтэй байх; -Мэргэжлийн ур чадвар буюу гадаад хэлний ур чадварыг дээшлүүлэх.
-Шинжлэх ухааны чиг хандлага, ололтоор мэдлэгээ баяжуулж, сургалтад бүтээлчээр ашиглах; -Сургалтын төлөвлөгөө, хичээлийн хөтөлбөр боловсруулах; -Эрдэм шинжилгээ, судалгааны ажил хийх; -Сургалтыг батлагдсан төлөвлөгөө, стандарт, технологи, заах арга зүйн дагуу зохион байгуулах, оюутны соёл, хүмүүжил, төлөвшилд эергээр нөлөөлж, үлгэр жишээ үзүүлэх; -Оюутнуудын мэдлэгийг шалгаж, дүгнэх. -Ном, сурах бичиг, гарын авлага бичиж, сургалтын материал боловсруулах; -Хичээлийн хэрэгсэл, ашиглах, тараах материалыг бэлтгэх; -Заах хичээл, мэргэжлийн чиглэлээр самбар, үзүүлэн, багаж, тоног төхөөрөмж бэлтгэх; -Сургалт, хичээлийн цагийн гүйцэтгэлийг сар, улирал, жилээр бүрэн бодитой гаргах; -Өөрийн ажилд үнэлгээ хийж, тайлагнах; -Хичээлийг тогтсон тогтсон хуваарийг чанд мөрдөх; -Багшийн хувь хүний санаачилга, бүтээлч үйл ажиллагаанд суурилсан бие дааж хөгжих богино, дунд, урт хугацааны төлөвлөгөөтэй байх; -Мэргэжлийн ур чадвар буюу гадаад хэлний ур чадварыг дээшлүүлэх.
Албан бичиг боловсруулах, албан бичгийг хүлээн авах, албан бичгийг илгээх, бүртгэх, архивлах, хяналт тавих, уулзалт, хүлээн авалт товлох, зохион байгуулах зэрэг удирдлагад туслах үйл ажиллагааг гүйцэтгэнэ.
-Шинжлэх ухааны чиг хандлага, ололтоор мэдлэгээ баяжуулж, сургалтад бүтээлчээр ашиглах; -Сургалтын төлөвлөгөө, хичээлийн хөтөлбөр боловсруулах; -Эрдэм шинжилгээ, судалгааны ажил хийх; -Сургалтыг батлагдсан төлөвлөгөө, стандарт, технологи, заах арга зүйн дагуу зохион байгуулах, оюутны соёл, хүмүүжил, төлөвшилд эергээр нөлөөлж, үлгэр жишээ үзүүлэх; -Оюутнуудын мэдлэгийг шалгаж, дүгнэх. -Ном, сурах бичиг, гарын авлага бичиж, сургалтын материал боловсруулах; -Хичээлийн хэрэгсэл, ашиглах, тараах материалыг бэлтгэх; -Заах хичээл, мэргэжлийн чиглэлээр самбар, үзүүлэн, багаж, тоног төхөөрөмж бэлтгэх; -Сургалт, хичээлийн цагийн гүйцэтгэлийг сар, улирал, жилээр бүрэн бодитой гаргах; -Өөрийн ажилд үнэлгээ хийж, тайлагнах; -Хичээлийг тогтсон тогтсон хуваарийг чанд мөрдөх; -Багшийн хувь хүний санаачилга, бүтээлч үйл ажиллагаанд суурилсан бие дааж хөгжих богино, дунд, урт хугацааны төлөвлөгөөтэй байх; -Мэргэжлийн ур чадвар буюу гадаад хэлний ур чадварыг дээшлүүлэх.
-Шинжлэх ухааны чиг хандлага, ололтоор мэдлэгээ баяжуулж, сургалтанд бүтээлчээр ашиглах; -Сургалтын төлөвлөгөө, хичээлийн хөтөлбөр боловсруулах; -Эрдэм шинжилгээ, судалгааны ажил хийх; -Сургалтыг батлагдсан төлөвлөгөө, стандарт, технологи, заах арга зүйн дагуу зохион байгуулах, оюутны соёл, хүмүүжил, төлөвшилд эерэгээр нөлөөлж, үлгэр жишээ үзүүлэх; -Оюутнуудын мэдлэгийг шалгаж, дүгнэх. Сургалт-судалгааны ажлын нэгдлийг хангах, эрдэм шинжилгээ, судалгааны ажил хийх, эрдэм шинжилгээний хурал, семинарт илтгэл тавьж хэлэлцүүлэх, эрдэм шинжилгээний өгүүлэл, шүүмж бичих, нийтлүүлэх; -Эрдэм шинжилгээ, судалгааны төсөл боловсруулах төсөл санаачлах, оролцох, эрдэм шинжилгээний ажлын тайлан, мэдээ гаргах; -Ном, сурах бичиг, гарын авлага бичиж, сургалтын материал боловсруулах; -Ном зүй, ашиглах материалын жагсаалт гаргах; -Хичээлийн хэрэгсэл, ашиглах, тараах материалыг бэлтгэх; -Заах хичээл, мэргэжлийн чиглэлээр самбар, үзүүлэн, багаж, тоног төхөөрөмж бэлтгэх; -Зөвлөх ангийн оюутнуудад сурах арга барил эзэмшүүлж, олон нийтийн ажилд идэвхтэй оролцуулах; -Сургалт, хичээлийн цагийн гүйцэтгэлийг сар, улирал, жилээр бүрэн бодитой гаргах; -Өөрийн ажилд үнэлгээ хийж, тайлагнах; -Хичээлийг тогтсон тогтсон хуваарийг чанд мөрдөх; -Багшийн хувь хүний санаачилга, бүтээлч үйл ажиллагаанд суурилсан бие дааж хөгжих богино, дунд, урт хугацааны төлөвлөгөөтэй байх; -Мэргэжлийн ур чадвар буюу гадаад хэлний ур чадварыг дээшлүүлэх.
-Хэвлэлийн дизайны багшийн ажил үүргийн хуваарийн дагуу ажиллах -Хэвлэлийн эх бэлтгэх -График дизайны програмууд дээр ажиллах /Adobe Photoshop, Illustrator, In Design, Corel Draw. /
-Шинжлэх ухааны чиг хандлага, ололтоор мэдлэгээ баяжуулж, сургалтад бүтээлчээр ашиглах; -Сургалтын төлөвлөгөө, хичээлийн хөтөлбөр боловсруулах; -Эрдэм шинжилгээ, судалгааны ажил хийх; -Сургалтыг батлагдсан төлөвлөгөө, стандарт, технологи, заах арга зүйн дагуу зохион байгуулах, оюутны соёл, хүмүүжил, төлөвшилд эергээр нөлөөлж, үлгэр жишээ үзүүлэх; -Оюутнуудын мэдлэгийг шалгаж, дүгнэх. -Ном, сурах бичиг, гарын авлага бичиж, сургалтын материал боловсруулах; -Хичээлийн хэрэгсэл, ашиглах, тараах материалыг бэлтгэх; -Заах хичээл, мэргэжлийн чиглэлээр самбар, үзүүлэн, багаж, тоног төхөөрөмж бэлтгэх; -Сургалт, хичээлийн цагийн гүйцэтгэлийг сар, улирал, жилээр бүрэн бодитой гаргах; -Өөрийн ажилд үнэлгээ хийж, тайлагнах; -Хичээлийг тогтсон тогтсон хуваарийг чанд мөрдөх; -Багшийн хувь хүний санаачилга, бүтээлч үйл ажиллагаанд суурилсан бие дааж хөгжих богино, дунд, урт хугацааны төлөвлөгөөтэй байх; -Мэргэжлийн ур чадвар буюу гадаад хэлний ур чадварыг дээшлүүлэх.
-Шинжлэх ухааны чиг хандлага, ололтоор мэдлэгээ баяжуулж, сургалтад бүтээлчээр ашиглах; -Сургалтын төлөвлөгөө, хичээлийн хөтөлбөр боловсруулах; -Эрдэм шинжилгээ, судалгааны ажил хийх; -Сургалтыг батлагдсан төлөвлөгөө, стандарт, технологи, заах арга зүйн дагуу зохион байгуулах, оюутны соёл, хүмүүжил, төлөвшилд эергээр нөлөөлж, үлгэр жишээ үзүүлэх; -Оюутнуудын мэдлэгийг шалгаж, дүгнэх. -Ном, сурах бичиг, гарын авлага бичиж, сургалтын материал боловсруулах; -Хичээлийн хэрэгсэл, ашиглах, тараах материалыг бэлтгэх; -Заах хичээл, мэргэжлийн чиглэлээр самбар, үзүүлэн, багаж, тоног төхөөрөмж бэлтгэх; -Сургалт, хичээлийн цагийн гүйцэтгэлийг сар, улирал, жилээр бүрэн бодитой гаргах; -Өөрийн ажилд үнэлгээ хийж, тайлагнах; -Хичээлийг тогтсон тогтсон хуваарийг чанд мөрдөх; -Багшийн хувь хүний санаачилга, бүтээлч үйл ажиллагаанд суурилсан бие дааж хөгжих богино, дунд, урт хугацааны төлөвлөгөөтэй байх; -Мэргэжлийн ур чадвар буюу гадаад хэлний ур чадварыг дээшлүүлэх.
-Шинжлэх ухааны чиг хандлага, ололтоор мэдлэгээ баяжуулж, сургалтад бүтээлчээр ашиглах; -Сургалтын төлөвлөгөө, хичээлийн хөтөлбөр боловсруулах; -Эрдэм шинжилгээ, судалгааны ажил хийх; -Сургалтыг батлагдсан төлөвлөгөө, стандарт, технологи, заах арга зүйн дагуу зохион байгуулах, оюутны соёл, хүмүүжил, төлөвшилд эергээр нөлөөлж, үлгэр жишээ үзүүлэх; -Оюутнуудын мэдлэгийг шалгаж, дүгнэх. -Ном, сурах бичиг, гарын авлага бичиж, сургалтын материал боловсруулах; -Хичээлийн хэрэгсэл, ашиглах, тараах материалыг бэлтгэх; -Заах хичээл, мэргэжлийн чиглэлээр самбар, үзүүлэн, багаж, тоног төхөөрөмж бэлтгэх; -Сургалт, хичээлийн цагийн гүйцэтгэлийг сар, улирал, жилээр бүрэн бодитой гаргах; -Өөрийн ажилд үнэлгээ хийж, тайлагнах; -Хичээлийг тогтсон тогтсон хуваарийг чанд мөрдөх; -Багшийн хувь хүний санаачилга, бүтээлч үйл ажиллагаанд суурилсан бие дааж хөгжих богино, дунд, урт хугацааны төлөвлөгөөтэй байх; -Мэргэжлийн ур чадвар буюу гадаад хэлний ур чадварыг дээшлүүлэх.
-Шинжлэх ухааны чиг хандлага, ололтоор мэдлэгээ баяжуулж, сургалтад бүтээлчээр ашиглах; -Сургалтын төлөвлөгөө, хичээлийн хөтөлбөр боловсруулах; -Эрдэм шинжилгээ, судалгааны ажил хийх; -Сургалтыг батлагдсан төлөвлөгөө, стандарт, технологи, заах арга зүйн дагуу зохион байгуулах, оюутны соёл, хүмүүжил, төлөвшилд эергээр нөлөөлж, үлгэр жишээ үзүүлэх; -Оюутнуудын мэдлэгийг шалгаж, дүгнэх. -Ном, сурах бичиг, гарын авлага бичиж, сургалтын материал боловсруулах; -Хичээлийн хэрэгсэл, ашиглах, тараах материалыг бэлтгэх; -Заах хичээл, мэргэжлийн чиглэлээр самбар, үзүүлэн, багаж, тоног төхөөрөмж бэлтгэх; -Сургалт, хичээлийн цагийн гүйцэтгэлийг сар, улирал, жилээр бүрэн бодитой гаргах; -Өөрийн ажилд үнэлгээ хийж, тайлагнах; -Хичээлийг тогтсон тогтсон хуваарийг чанд мөрдөх; -Багшийн хувь хүний санаачилга, бүтээлч үйл ажиллагаанд суурилсан бие дааж хөгжих богино, дунд, урт хугацааны төлөвлөгөөтэй байх; -Мэргэжлийн ур чадвар буюу гадаад хэлний ур чадварыг дээшлүүлэх.
-Шинжлэх ухааны чиг хандлага, ололтоор мэдлэгээ баяжуулж, сургалтад бүтээлчээр ашиглах; -Сургалтын төлөвлөгөө, хичээлийн хөтөлбөр боловсруулах; -Эрдэм шинжилгээ, судалгааны ажил хийх; -Сургалтыг батлагдсан төлөвлөгөө, стандарт, технологи, заах арга зүйн дагуу зохион байгуулах, оюутны соёл, хүмүүжил, төлөвшилд эергээр нөлөөлж, үлгэр жишээ үзүүлэх; -Оюутнуудын мэдлэгийг шалгаж, дүгнэх. -Ном, сурах бичиг, гарын авлага бичиж, сургалтын материал боловсруулах; -Хичээлийн хэрэгсэл, ашиглах, тараах материалыг бэлтгэх; -Заах хичээл, мэргэжлийн чиглэлээр самбар, үзүүлэн, багаж, тоног төхөөрөмж бэлтгэх; -Сургалт, хичээлийн цагийн гүйцэтгэлийг сар, улирал, жилээр бүрэн бодитой гаргах; -Өөрийн ажилд үнэлгээ хийж, тайлагнах; -Хичээлийг тогтсон тогтсон хуваарийг чанд мөрдөх; -Багшийн хувь хүний санаачилга, бүтээлч үйл ажиллагаанд суурилсан бие дааж хөгжих богино, дунд, урт хугацааны төлөвлөгөөтэй байх; -Мэргэжлийн ур чадвар буюу гадаад хэлний ур чадварыг дээшлүүлэх.
-Шинжлэх ухааны чиг хандлага, ололтоор мэдлэгээ баяжуулж, сургалтад бүтээлчээр ашиглах; -Сургалтын төлөвлөгөө, хичээлийн хөтөлбөр боловсруулах; -Эрдэм шинжилгээ, судалгааны ажил хийх; -Сургалтыг батлагдсан төлөвлөгөө, стандарт, технологи, заах арга зүйн дагуу зохион байгуулах, оюутны соёл, хүмүүжил, төлөвшилд эергээр нөлөөлж, үлгэр жишээ үзүүлэх; -Оюутнуудын мэдлэгийг шалгаж, дүгнэх. -Ном, сурах бичиг, гарын авлага бичиж, сургалтын материал боловсруулах; -Хичээлийн хэрэгсэл, ашиглах, тараах материалыг бэлтгэх; -Заах хичээл, мэргэжлийн чиглэлээр самбар, үзүүлэн, багаж, тоног төхөөрөмж бэлтгэх; -Сургалт, хичээлийн цагийн гүйцэтгэлийг сар, улирал, жилээр бүрэн бодитой гаргах; -Өөрийн ажилд үнэлгээ хийж, тайлагнах; -Хичээлийг тогтсон тогтсон хуваарийг чанд мөрдөх; -Багшийн хувь хүний санаачилга, бүтээлч үйл ажиллагаанд суурилсан бие дааж хөгжих богино, дунд, урт хугацааны төлөвлөгөөтэй байх; -Мэргэжлийн ур чадвар буюу гадаад хэлний ур чадварыг дээшлүүлэх.
-Шинжлэх ухааны чиг хандлага, ололтоор мэдлэгээ баяжуулж, сургалтад бүтээлчээр ашиглах; -Сургалтын төлөвлөгөө, хичээлийн хөтөлбөр боловсруулах; -Эрдэм шинжилгээ, судалгааны ажил хийх; -Сургалтыг батлагдсан төлөвлөгөө, стандарт, технологи, заах арга зүйн дагуу зохион байгуулах, оюутны соёл, хүмүүжил, төлөвшилд эергээр нөлөөлж, үлгэр жишээ үзүүлэх; -Оюутнуудын мэдлэгийг шалгаж, дүгнэх. -Ном, сурах бичиг, гарын авлага бичиж, сургалтын материал боловсруулах; -Хичээлийн хэрэгсэл, ашиглах, тараах материалыг бэлтгэх; -Заах хичээл, мэргэжлийн чиглэлээр самбар, үзүүлэн, багаж, тоног төхөөрөмж бэлтгэх; -Сургалт, хичээлийн цагийн гүйцэтгэлийг сар, улирал, жилээр бүрэн бодитой гаргах; -Өөрийн ажилд үнэлгээ хийж, тайлагнах; -Хичээлийг тогтсон тогтсон хуваарийг чанд мөрдөх; -Багшийн хувь хүний санаачилга, бүтээлч үйл ажиллагаанд суурилсан бие дааж хөгжих богино, дунд, урт хугацааны төлөвлөгөөтэй байх; -Мэргэжлийн ур чадвар буюу гадаад хэлний ур чадварыг дээшлүүлэх.
-Шинжлэх ухааны чиг хандлага, ололтоор мэдлэгээ баяжуулж, сургалтад бүтээлчээр ашиглах; -Сургалтын төлөвлөгөө, хичээлийн хөтөлбөр боловсруулах; -Эрдэм шинжилгээ, судалгааны ажил хийх; -Сургалтыг батлагдсан төлөвлөгөө, стандарт, технологи, заах арга зүйн дагуу зохион байгуулах, оюутны соёл, хүмүүжил, төлөвшилд эергээр нөлөөлж, үлгэр жишээ үзүүлэх; -Оюутнуудын мэдлэгийг шалгаж, дүгнэх. -Ном, сурах бичиг, гарын авлага бичиж, сургалтын материал боловсруулах; -Хичээлийн хэрэгсэл, ашиглах, тараах материалыг бэлтгэх; -Заах хичээл, мэргэжлийн чиглэлээр самбар, үзүүлэн, багаж, тоног төхөөрөмж бэлтгэх; -Сургалт, хичээлийн цагийн гүйцэтгэлийг сар, улирал, жилээр бүрэн бодитой гаргах; -Өөрийн ажилд үнэлгээ хийж, тайлагнах; -Хичээлийг тогтсон тогтсон хуваарийг чанд мөрдөх; -Багшийн хувь хүний санаачилга, бүтээлч үйл ажиллагаанд суурилсан бие дааж хөгжих богино, дунд, урт хугацааны төлөвлөгөөтэй байх; -Мэргэжлийн ур чадвар буюу гадаад хэлний ур чадварыг дээшлүүлэх.
-Шинжлэх ухааны чиг хандлага, ололтоор мэдлэгээ баяжуулж, сургалтад бүтээлчээр ашиглах; -Сургалтын төлөвлөгөө, хичээлийн хөтөлбөр боловсруулах; -Эрдэм шинжилгээ, судалгааны ажил хийх; -Сургалтыг батлагдсан төлөвлөгөө, стандарт, технологи, заах арга зүйн дагуу зохион байгуулах, оюутны соёл, хүмүүжил, төлөвшилд эергээр нөлөөлж, үлгэр жишээ үзүүлэх; -Оюутнуудын мэдлэгийг шалгаж, дүгнэх. -Ном, сурах бичиг, гарын авлага бичиж, сургалтын материал боловсруулах; -Хичээлийн хэрэгсэл, ашиглах, тараах материалыг бэлтгэх; -Заах хичээл, мэргэжлийн чиглэлээр самбар, үзүүлэн, багаж, тоног төхөөрөмж бэлтгэх; -Сургалт, хичээлийн цагийн гүйцэтгэлийг сар, улирал, жилээр бүрэн бодитой гаргах; -Өөрийн ажилд үнэлгээ хийж, тайлагнах; -Хичээлийг тогтсон тогтсон хуваарийг чанд мөрдөх; -Багшийн хувь хүний санаачилга, бүтээлч үйл ажиллагаанд суурилсан бие дааж хөгжих богино, дунд, урт хугацааны төлөвлөгөөтэй байх; -Мэргэжлийн ур чадвар буюу гадаад хэлний ур чадварыг дээшлүүлэх.
-Шинжлэх ухааны чиг хандлага, ололтоор мэдлэгээ баяжуулж, сургалтад бүтээлчээр ашиглах; -Сургалтын төлөвлөгөө, хичээлийн хөтөлбөр боловсруулах; -Эрдэм шинжилгээ, судалгааны ажил хийх; -Сургалтыг батлагдсан төлөвлөгөө, стандарт, технологи, заах арга зүйн дагуу зохион байгуулах, оюутны соёл, хүмүүжил, төлөвшилд эергээр нөлөөлж, үлгэр жишээ үзүүлэх; -Оюутнуудын мэдлэгийг шалгаж, дүгнэх. -Ном, сурах бичиг, гарын авлага бичиж, сургалтын материал боловсруулах; -Хичээлийн хэрэгсэл, ашиглах, тараах материалыг бэлтгэх; -Заах хичээл, мэргэжлийн чиглэлээр самбар, үзүүлэн, багаж, тоног төхөөрөмж бэлтгэх; -Сургалт, хичээлийн цагийн гүйцэтгэлийг сар, улирал, жилээр бүрэн бодитой гаргах; -Өөрийн ажилд үнэлгээ хийж, тайлагнах; -Хичээлийг тогтсон тогтсон хуваарийг чанд мөрдөх; -Багшийн хувь хүний санаачилга, бүтээлч үйл ажиллагаанд суурилсан бие дааж хөгжих богино, дунд, урт хугацааны төлөвлөгөөтэй байх; -Мэргэжлийн ур чадвар буюу гадаад хэлний ур чадварыг дээшлүүлэх.
-Шинжлэх ухааны чиг хандлага, ололтоор мэдлэгээ баяжуулж, сургалтад бүтээлчээр ашиглах; -Сургалтын төлөвлөгөө, хичээлийн хөтөлбөр боловсруулах; -Эрдэм шинжилгээ, судалгааны ажил хийх; -Сургалтыг батлагдсан төлөвлөгөө, стандарт, технологи, заах арга зүйн дагуу зохион байгуулах, оюутны соёл, хүмүүжил, төлөвшилд эергээр нөлөөлж, үлгэр жишээ үзүүлэх; -Оюутнуудын мэдлэгийг шалгаж, дүгнэх. -Ном, сурах бичиг, гарын авлага бичиж, сургалтын материал боловсруулах; -Хичээлийн хэрэгсэл, ашиглах, тараах материалыг бэлтгэх; -Заах хичээл, мэргэжлийн чиглэлээр самбар, үзүүлэн, багаж, тоног төхөөрөмж бэлтгэх; -Сургалт, хичээлийн цагийн гүйцэтгэлийг сар, улирал, жилээр бүрэн бодитой гаргах; -Өөрийн ажилд үнэлгээ хийж, тайлагнах; -Хичээлийг тогтсон тогтсон хуваарийг чанд мөрдөх; -Багшийн хувь хүний санаачилга, бүтээлч үйл ажиллагаанд суурилсан бие дааж хөгжих богино, дунд, урт хугацааны төлөвлөгөөтэй байх; -Мэргэжлийн ур чадвар буюу гадаад хэлний ур чадварыг дээшлүүлэх.
-Шинжлэх ухааны чиг хандлага, ололтоор мэдлэгээ баяжуулж, сургалтад бүтээлчээр ашиглах; -Сургалтын төлөвлөгөө, хичээлийн хөтөлбөр боловсруулах; -Эрдэм шинжилгээ, судалгааны ажил хийх; -Сургалтыг батлагдсан төлөвлөгөө, стандарт, технологи, заах арга зүйн дагуу зохион байгуулах, оюутны соёл, хүмүүжил, төлөвшилд эергээр нөлөөлж, үлгэр жишээ үзүүлэх; -Оюутнуудын мэдлэгийг шалгаж, дүгнэх. -Ном, сурах бичиг, гарын авлага бичиж, сургалтын материал боловсруулах; -Хичээлийн хэрэгсэл, ашиглах, тараах материалыг бэлтгэх; -Заах хичээл, мэргэжлийн чиглэлээр самбар, үзүүлэн, багаж, тоног төхөөрөмж бэлтгэх; -Сургалт, хичээлийн цагийн гүйцэтгэлийг сар, улирал, жилээр бүрэн бодитой гаргах; -Өөрийн ажилд үнэлгээ хийж, тайлагнах; -Хичээлийг тогтсон тогтсон хуваарийг чанд мөрдөх; -Багшийн хувь хүний санаачилга, бүтээлч үйл ажиллагаанд суурилсан бие дааж хөгжих богино, дунд, урт хугацааны төлөвлөгөөтэй байх; -Мэргэжлийн ур чадвар буюу гадаад хэлний ур чадварыг дээшлүүлэх.
-Багшийн ажил үүргийн хуваарьт заасны дагуу ажиллах -Сургалтыг батлагдсан төлөвлөгөө, стандарт, технологийн дагуу зохион байгуулах -Сургалтын төлөвлөгөө, хичээлийн хөтөлбөр боловсруулах
-Шинжлэх ухааны чиг хандлага, ололтоор мэдлэгээ баяжуулж, сургалтад бүтээлчээр ашиглах; -Сургалтын төлөвлөгөө, хичээлийн хөтөлбөр боловсруулах; -Эрдэм шинжилгээ, судалгааны ажил хийх; -Сургалтыг батлагдсан төлөвлөгөө, стандарт, технологи, заах арга зүйн дагуу зохион байгуулах, оюутны соёл, хүмүүжил, төлөвшилд эергээр нөлөөлж, үлгэр жишээ үзүүлэх; -Оюутнуудын мэдлэгийг шалгаж, дүгнэх. -Ном, сурах бичиг, гарын авлага бичиж, сургалтын материал боловсруулах; -Хичээлийн хэрэгсэл, ашиглах, тараах материалыг бэлтгэх; -Заах хичээл, мэргэжлийн чиглэлээр самбар, үзүүлэн, багаж, тоног төхөөрөмж бэлтгэх; -Сургалт, хичээлийн цагийн гүйцэтгэлийг сар, улирал, жилээр бүрэн бодитой гаргах; -Өөрийн ажилд үнэлгээ хийж, тайлагнах; -Хичээлийг тогтсон тогтсон хуваарийг чанд мөрдөх; -Багшийн хувь хүний санаачилга, бүтээлч үйл ажиллагаанд суурилсан бие дааж хөгжих богино, дунд, урт хугацааны төлөвлөгөөтэй байх; -Мэргэжлийн ур чадвар буюу гадаад хэлний ур чадварыг дээшлүүлэх.