Системийн үнэлгээ хийн, шаардлагыг тодорхойлох; Оновчтой шийдлийг боловсруулан, хөгжүүлэлтийн багтай хамтран ажиллах; Системийг турших, нэвтрүүлэх, дүн шинжилгээ хийх; Системийн хэрэглэгчдийг сургаж хөгжүүлэхэд дэмжих;
Зах зээлийн чиг хандлага, шинэ боломжуудыг тодорхойлох судалгаа явуулах; Маркетингийн онлайн, оффлайн компанит ажлын үзүүлэлтэд дүн шинжилгээ хийж, хэрэглэгчид хүргэх оновчтой хэлбэр, форматыг тодорхойлон өгөөжийг дээшлүүлэх; Брэндингийн ялгарлыг бий болгох, тогтвортой өсөлтийг хадгалахад багт дэмжлэг үзүүлэн ажиллана.