Одоогоор мэдэгдэл алга байна

Трансвест Монголиа ХХК

  • Ажлын байрны зар
  • Манай компани
  • Мэдээ, мэдээлэл
Senior Financial Analyst

We are currently seeking a qualified candidate for the position of Senior Financial Analyst to join our Corporate team. Successful candidate shall possess strong attention to detail and the ability to work independently in a fast-paced environment.   Key responsibilities of the position are as follows:  Financial Planning Organizes, oversee, and consolidate budget planning, financial forecasting process. Prepare consolidated reports for three-year’s strategic planning activities. Reporting Monitor and analyse company results biweekly and submit the required the reclassification for GL account and dimensions. Consolidates and performs consolidated variance analyses for results, budgets and submits reports to departments monthly. Prepare and submit monthly Finance report to respective stakeholders on time. Credit Monitor the equipment sales deals and their collection status and report to related managers and directors weekly. Monitor and ensure customer’s account receivables are within approved credit limits. Ensure that there are no customer’s account receivables over approved credit limits and reports weekly. Prepare the credit analysis file for new equipment sales deal and the new credit limit requests from customers. Monitor the customer’s receivables / payments and submit weekly AR summary report with detail explanations. Cash Flow Monitor cash balance daily and submit report to respective stakeholders. Prepare weekly cash flow forecast and suggest further cash management plan. Prepare required industry analysis and identify potential risks. FX Monitor FX gain/loss daily and report current market trend and suggest further plan. Submit FX gain/loss summary report monthly and explain the highlights and key events for the month. Follow FX market and suggest the FX hedging strategy based on the economic outlook. Annual Renewal Submit required documents for TM Property and General Liability insurance policy renewal to SMS. Review and organize the contract approval for Fronting Policy renewal. Renew credit line agreement and organize contract approval and notary. Submit required annual reports for Sumitomo /Energy consumption and social contribution report etc/. Other Assist with financial audit, where required. Claim any incidents and submit related documents to SMS and follow up the payment.

Агуулахын бичиг хэргийн ажилтан

Сэлбэг Нийлүүлэлтийн хэлтсийн үйл ажиллагаатай холбоотой өдөр тутмын бичиг баримтыг хөтлөх, бэлтгэх Хэлтэсийн цагийн тайланг гаргаж, ахлахаар хянуулан, санхүүд хүлээлгэн өгөх Системд бараа хүлээж авах процесс болон ложистикийн үйл ажиллагаанд дэмжлэг үзүүлэн ажиллах Хэлтсийн ажилтнуудад ажил үүрэгтэй нь холбоотой дэмжлэг үзүүлэх, мэдээлэл хүргэх Оффис болон агуулахын хооронд баримт бичиг, нэхэмжлэх хүргүүлэх Оффис болон харилцагчдаас баримт бичиг хүлээн авч холбогдох ажилтанд хүргүүлэх Шаардлагатай тохиолдолд албан бичиг бэлтгэх Шаардлагатай баримт бичгийг Монгол-Англи болон Англи-Монгол руу орчуулах Бичгийн хэрэгслийн захиалгыг үүсгэн хүлээж авах, оффисын хангамжийн бараа материалыг хариуцах Зочдыг хүлээн авч, уух зүйл санал болгох Аливаа сургалтад хамрагдах хүсэлтийг бөглөн, Сургалт хөгжлийн хэлтэст хүргүүлэх Оффисын эмх цэгцтэй байдалд анхаарч ажиллах Принтер, ламинатор, агааржуулагч зэрэг оффисын тоног төхөөрөмжийг хариуцан ажиллах Шинэ мэдээ, мэдээллүүдийг оффисын самбарт байршуулан, бусдадаа танилцуулах Шаардлатай баримт бичгүүдийг хувилах, сканнердах, ламинатордах Уулзалт болон сургалтанд шаардлагтай зүйлсийг урьдчилан бэлтгэх Журмын дагуу бага хэмжээний бэлэн мөнгийг захиран зарцуулах Өөрийн шууд удирдлагад болон зарим тохиолдолд бусад ахлахад хүлээн авсан ажил үүргийн дагуу үр дүнг тайлагнах Системд захиалга үүсгэн, барааг хүлээн авах хүртлэх ажлын урсгалыг хянаж, холбогдох баримт бичгийг бүрдүүлэх Ирсэн нэхэмжлэхийн дагуу системд захиалга үүсгэх Шаардлатай тохиолдолд хэлтэсийн бусад ахлахуудын даалгасан ажил үүргийг гүйцэтгэх Нэг бүрийн хамгаалах хэрэгсэл /НБХХ/-ийн захиалга хийх НБХХ-ийн машиныг цэнэглэх, хариуцан ажиллах

Technical Support Manager

· Manage where necessary in the completion of all Factory Campaign and Field Campaigns within the OEM’s recommended completion schedule, to the correct standards and in accordance with all relevant documentation submitted as per OEM’s support Policy. · Support all warranty claims so that they are submitted as per OEM and Service Department Policy and Procedures. All relevant documentation to be submitted as per policy requirements with all failed parts are packaged appropriately for return if required. · Attend monthly meetings with both internal and external customers and provide technical updates as require. Involve other departments as required to assist in desired outcomes. · Assist in the maintenance of the technical information library by keeping it current and relevant to the machines based in Mongolia · Develop and maintain relationships with relevant personnel from within Transwest and its associated entities, the · Principle and other companies as required, ensuring smooth, timely and accurate transfer of data. · Implement where necessary in the completion of all Factory Campaigns and Field Campaigns within the OEM’s recommended completion schedule, to the correct standards and in accordance with all relevant documentation submitted as per OEM’s support Policy. · Support all warranty claims so that they are submitted as per Komatsu SPPMs requirements with all failed parts, failure investigation and proper root cause analysis. · Ensure all OEM recommendations are being adhered to with regard to the operation and maintenance of the equipment to achieve acceptable levels of equipment availability. · Ensure all known defects are correctly investigated, recorded and the required parts are available at the time of repair. Defect Management. · Manage PM program to work in conjunction with Equipment Management Solutions · Create QAQC docs for new rebuild components as TM develops new business through excavators major component overhauls. · Liaise with factory personnel as required to provide required information for technical support. · Document and file all Komatsu Products related information for history purposes. · Participate in continuous improvement programs including modifications to Preventive Maintenance Sheets and assembling of Job Safety Analysis (JSA’s) · Carry out regular in field inspections / observations and report as required, these inspections are listed, but not limited: - Periodical Machine Inspections - Komatsu Undercarriage inspections - GET Inspections - Blade, Bucket, Ripper inspections - Control System Analysis - Workshop / Work area inspections - Oil Sample Analysis - VHMS Downloads - Payload Data Analysis - Defect Management Process · Communication and IT Skills are an important area in this position, requirement to understand and communicate via written and verbal is essential.

Accounts Receivable Officer

Prepare customer statements, bills and invoices and reconcile expenses to the general ledger. Calculate and post receipts to appropriate general ledger accounts and verify details of transactions, such as funds received and total accounts balances. Compile and sort documents, prepare and post invoices and credit and debit memos. Liaising with customers, as well as internal personnel including sales team. To ensure that debts are paid in a timely manner. Assist monthly and quarterly tax reports. Assist in the setting up of the electronic payment system. Providing ad-hoc reporting as and when requested by management. Ensure monthly processing deadlines are met as required. Monthly reconciliations of receivables-related ledger accounts Other duties as delegated from time to time by the Accounting Supervisor or any other personal designated in their absence. Ensure safety at the workplace.

Цахилгаанчин

  Бид Засвар Үйлчилгээний газарт уурхайн талбайд ээлжээр болон дуудлагаар ажиллах боломжтой Цахилгаанчин шалгаруулж авна. Энэхүү ажлын байр нь Трансвест Монголиа ХХК-ийн бүтээгдэхүүний борлуулалтын дараах үйл ажиллагааг дэмжих зорилгоор өдөр тутмын үзлэг, цахилгааны оношлогоо, засвар үйлчилгээний ажлыг аюулгүй хийж гүйцэтгэнэ.   Аюулгүй ажиллагааны арга барилыг мөрдлөг болгон ажиллах; Уурхайн тоног төхөөрөмжийн цахилгааны засвар, үйлчилгээг үйлдвэрлэгчээс гаргасан стандарт, журмын дагуу хийж гүйцэтгэх; Гар багажуудыг тогтмол зөв, зохистой хэрэглэх; Засвар үйлчилгээний газрын үйл ажиллагааны үр ашигт сөргөөр нөлөөлөх нөхцөл үүсвэл түүнийг мэдэгдэх, урьдчилан сэргийлэх арга хэмжээ авах; Засварын үйлчилгээний гарын авлага, зааварчилгааны дагуу ажиллах; Өдөр тутмын засвар үйлчилгээ, даалгасан үүрэг даалгаварыг үйлдвэрлэгчээс гаргасан стандарт, журмын дагуу гүйцэтгэх; Засварын ахлагчаас даалгасан бусад ажил, үүргийг гүйцэтгэх зэрэг болно.

Механик

Бид Засвар Үйлчилгээний хэлтэст Уурхайн тоног төхөөрөмжийн төвд Механик шалгаруулж авна. Энэхүү ажлын байр нь Трансвест Монголиа ХХК-ийн бүтээгдэхүүн борлуулалтын дараах үйл ажиллагааг дэмжих зорилготой.   Аюулгүй ажиллагааны арга барилыг мөрдлөг болгон ажиллах; Уурхайн тоног төхөөрөмжийн засвар, үйлчилгээг үйлдвэрлэгчээс гаргасан стандарт, журмын дагуу хийж гүйцэтгэх; Гар багажуудыг тогтмол зөв, зохистой хэрэглэх; Засвар үйлчилгээний газрын үйл ажиллагааны үр ашигт сөргөөр нөлөөлөх нөхцөл үүсвэл түүнийг мэдэгдэх, урьдчилан сэргийлэх арга хэмжээ авах; Засварын үйлчилгээний гарын авлага, зааварчилгааны дагуу ажиллах; Өдөр тутмын засвар, үйлчилгээ, даалгасан үүрэг даалгаварыг үйлдвэрлэгчээс гаргасан стандарт, журмын дагуу гүйцэтгэх; Засварын багийн ахлахаас даалгасан бусад ажил, үүргийг гүйцэтгэх зэрэг болно.

HR Coordinator

We are seeking a highly motivated and detail-oriented individual to join our team as an HR Coordinator. The HR Coordinator is responsible for providing support for the HR Manager and team members in the various human resource functions, which include recruitment, labor relations, counseling, reporting, performance review, communicating the company policies and procedures, and employee counseling. The Human Resources Coordinator also maintains personnel records and acts as a first point of contact for employees.   Responsibilities: Promote workplace safety and ensure compliance with safety policies. Oversee all aspects of full-cycle recruiting including sourcing, screening, interviewing, and closing. Serve as a point of contact with employee questions and assist with employee communications. Assist with performance management processes. Assist with reporting needs across all aspects of the HR function. Organize events, facilitate training, and update staff information on ERP systems. Support a variety of HR team initiatives and projects.  

Цахилгаанчин (УБ хотод)

Бид Засвар Үйлчилгээний газарт Уурхайн тоног төхөөрөмжийн бүх төрлийн цахилгаан мотор сэргээн засварлах цехэд Цахилгаанчин шалгаруулж авна. Энэхүү ажлын байр нь Трансвест Монголиа ХХК-ийн бүтээгдэхүүний борлуулалтын дараах үйл ажиллагааг дэмжих зорилгоор өдөр тутмын цахилгааны засвар үйлчилгээ болон сэргээн засварлах ажлыг аюулгүйгээр хийж гүйцэтгэнэ.   ГҮЙЦЭТГЭХ ҮНДСЭН ҮҮРЭГ: Аюулгүй ажиллагааны арга барилыг мөрдлөг болгон ажиллах; Уурхайн тоног төхөөрөмжийн цахилгааны хөдөлгүүрийн засвар, үйлчилгээг үйлдвэрлэгчээс гаргасан стандарт, журмын дагуу хийж гүйцэтгэх; Гар багажуудыг тогтмол зөв, зохистой хэрэглэх; Засвар үйлчилгээний газрын үйл ажиллагааны үр ашигт сөргөөр нөлөөлөх нөхцөл үүсвэл түүнийг мэдэгдэх, урьдчилан сэргийлэх арга хэмжээ авах; Засварын үйлчилгээний гарын авлага, зааварчилгааны дагуу ажиллах; Өдөр тутмын засвар, үйлчилгээ, даалгасан үүрэг даалгаварыг үйлдвэрлэгчээс гаргасан стандарт, журмын дагуу гүйцэтгэх; Засварын мастераас даалгасан бусад ажил, үүргийг гүйцэтгэх зэрэг болно.

OHSE Coordinator

To ensure that supervisors have the knowledge, tools, and support they need to manage the business from a safety perspective.  To create a working environment that maintains and improves employees’ general health and safety, and in which people continue to grow, learn, and contribute to the Company’s success.    Overall responsibility: Contributes and maintains Health and Safety policy in conjunction with management. Improves and directs programs to maintain and improve all employees' general health and safety. Supports and works with managers and supervisors to manage their human resources in a safe, competent, and professional manner.   Health and Safety Initiatives and Activities Collaborates with employees, managers, and supervisors to identify and correct potential safety and health hazards. Support the Company’s OHSE Management System. Develop and maintain the Company’s risk registry. Advice OHSE guidelines to Managers, Supervisors, and employees. Improve JOHS Committee effectiveness. Enhance Monthly Topic quality. Update OHSE training programs and conduct them. Improve the Company’s safety culture. Manage OHSE Campaigns collaboratively. Other duties as required by the OHSE manager. Participate and conduct an incident investigation. Conduct daily workplace inspections and identification of potential hazards.

Туслах ажилтан (УБ хотод ажиллах )

Бид Засвар Үйлчилгээний хэлтэст Уурхайн тоног төхөөрөмжийн эд ангийн сэргээн засварлах төвд Туслах ажилтан (General Labor Worker) шалгаруулж авна. Энэхүү ажлын байр нь Трансвест Монголиа ХХК-ийн бүтээгдэхүүний борлуулалтын дараах үйл ажиллагааг дэмжих зорилгоор Улаанбаатар хотод Засвар үйлчилгээний төвд ажлын 5 өдөр энгийн 8 цагаар ажиллах ба өдөр тутмын засвар үйлчилгээ болон сэргээн засварлах ажилд туслаж ажиллана.    Төлөвлөлт хариуцсан ахлагчаас өдөр тутмын ажил үүрэг авч, хийж гүйцэтгэх Аюулгүй ажиллагааны арга барилыг мөрдлөг болгон манлайлж ажиллах; ХАБЭАБО-ны бодлого, журмуудыг чанд баримтлах; Компанийн төлөөлөл болохын хувьд үүрэг хариуцлагаа ухамсарлах; Засвар үйлчилгээний газрын үйл ажиллагааны үр ашигт сөргөөр нөлөөлөх нөхцөл үүсвэл түүнийг мэдэгдэх. Өдөр тутмын ажил, өгсөн үүрэг даалгаваруудыг цаг хугацаанд нь чанартай, эдийн засгийн үр ашигтай байдлаар хийж гүйцэтгэнэ. Үйлчлүүлэгчид төвлөрсөн зарчим болон харилцан уялдааг дэмжиж ажилладаг байх. Ажлын ирц, оролцоог дээд зэргээр хангах Аливаа тоног төхөөмөржийг ажиллуулахад шаардлагатай үйлдвэрлэгчээс гаргасан аюулгүй ажиллагааны нийцсэн сертификаттайгаар ажиллах Шаардлагатай тохиолдолд багажны хэсэгт ажиллах Цехийн цэвэрлэгээний стандартыг чанд баримтлах Төлөвлөлт хариуцсан ахлагчийн даалгасан бусад үүрэг даалгаварыг биелүүлэх

Засвар үйлчилгээний бүртгэлийн ажилтан

Энэхүү ажлын байр нь Транвест Монголиа ХХК-ийн Засвар Үйлчилгээний хэлтсийн тасралтгүй үйл ажиллагааг дэмжих зорилгоор өдөр тутмын бичиг баримт, төлөвлөгөөний бүртгэл, системийн бүртгэлүүдийг хийж гүйцэтгэнэ.   Засварын хэлтсийн үйл ажиллагаатай холбоотой өдөр тутмын бичиг баримтыг хөтлөх, бэлтгэх ERP программд захиалга үүсгэх, батлагдах хүртэл ажлын урсгалыг хянах Хэлтсийн ажилтнуудад ажил үүрэгтэй нь холбоотой дэмжлэг үзүүлэх, мэдээлэл хүргэх Засварын хэлтсийн долоо хоног, сар, улирлын хийгдсэн ажлуудыг хянан бэлтгэх, тайлан гаргаж нэгтгэх Засварын зардалтай холбоотой мэдээллийг ERP системд тооцооллын дагуу хянаж бүртгэх Ажлын байрны тодорхойлолтонд заасан бусад ажил үүрэг

IT OFFICER

Lead or assist in the implementation of ERP systems, including requirement gathering, system configuration, testing, and training. Perform regular maintenance tasks, including system updates, patches, and troubleshooting to ensure the stability and reliability of the ERP system. Lead and attend monthly Corporate eXtend meeting. Collecting report, log and incident and maintain comprehensive documentation of ERP system configurations. Support helpdesks eXtend users and user guides for future reference and training purposes. Identify and resolve ERP system-related issues promptly to minimize business disruptions. Collaborate with corporate eXtend teams or vendors to resolve complex problems. Provide technical support and guidance to end-users regarding ERP system functionalities, best practices, and troubleshooting of issues. Coordinate and/or perform hands-on fixes at the desktop level, including installing and upgrading software, installing hardware, implementing file backups, and configuring systems and applications. Monitor and test fixes to ensure problems have been adequately resolved. Other tasks and duties as assigned by management team.

Санхүү бүртгэлийн ажилтан

Бид Улаанбаатар дахь Санхүү бүртгэлийн газарт Санхүү бүртгэлийн ажилтан шалгаруулж авна.   Санхүү бүртгэлийн ажилтан нь Татварын нягтлан бодогчийн шууд удирдлаганд харъяалагдаж, санхүүгийн үйл ажиллагааг үр дүнтэй явуулах үүднээс санхүүгийн хэлтсийн ажилтнуудад туслах, бичиг хэрэг, албан хэрэг хөтлөлтийн ажил үүргийг гүйцэтгэнэ. Мөн дараах ажил үүргүүдийг хийж гүйцэтгэнэ:   Татварын тайлан болон санхүүгийн мэдээг бэлтгэхэд оролцох, Санхүүгийн өдөр тутмын ажил гүйлгээнд туслах, Компанийн нягтлан бодох бүртгэлийн гүйлгээг шалгахад туслах, Санхүүгийн баримт янзлах, хяналт тавих, Системд журналын ажил гүйлгээг оруулах, шалгах, Санхүүгийн хэлтэстэй холбоотой захиргааны ажлыг гүйцэтгэх зэрэг болно.

Захиргаа хариуцсан мэргэжилтэн

- Тайланд дүн шинжилгээ хийх, аж ахуйн байгууламжийн хэвийн үйл ажиллагааг хангах  - Хэлтсийн бодлого журам, жил бүрийн бүртгэлийн шинэчлэлт, хяналт шалгалтыг удирдан явуулах  - Өгөгдсөн мэдээлэлд дүн шинжилгээ хийж, хэрэглэгчийн судалгааны үр дүнд суурилан хэрэгцээ шаардлагыг тодорхойлох - Харилцагч байгууллага, улсын байгууллагуудын холбоо харилцааг хариуцан зохион байгуулах - Бараа бүтээгдэхүүн хүлээн авах, худалдан авалтын ажлыг зохион байгуулах - Байгууламжийн засвар үйлчилгээнд хяналт тавих - Хэлтсийн болон байгууллагын төсөл, үйл ажиллагаанд дэмжлэг үзүүлэх зэрэг бусад удирдлагаас өгөгдсөн ажил үүргийг гүйцэтгэх

Inventory Coordinator

Maintaining inventory levels according to budgets and plans, monitoring inventory turnover ratio, days in inventory, and dead and slow-moving items. Coordinating inventory usage and storage requirements with Purchasing, Warehousing, and Operations. Checking the inventory list of products and maintaining adequate inventory levels in the warehouse. Keeping track of all inventories for transportation. Assigning tags and labels for all housed merchandise. Making note of damaged, lost, and stolen goods. Monitoring the inventory turnover ratio. Ensuring the compliance of Occupational Safety and Health rules for all warehouse personnel. Making sure the proper and systematic handling of all inventories in the warehouse.

EXPEDITING COORDINATOR

We are seeking a candidate for the position of Expediting Coordinator based in UB at the Parts Department.   This position is responsible for the coordination of all customer parts orders to ensure internal and external customer parts delivery in cooperation with logistics and warehousing.   The main responsibilities: Follows up on the placement of the order to the Suppliers Ensures the stock and emergency orders are placed to the vendor and dispatched on time from the vendors Continuously checks the status of emergency and stock orders daily and updates customer Analyse DIFOT score monthly

График дизайнер

Бид Улаанбаатар дахь Маркетинг борлуулалтын хэлтэстээ График дизайнер шалгаруулж авна.   Компанийн болон бүтээгдэхүүний танилцуулга, зар сурталчилгаа, төрөл бүрийн арга хэмжээний баннер, хэвлэлийн ажлууд зэрэг маркетингийн бүх төрлийн дизайны ажлыг хийж гүйцэтгэх Маркетингийн үйл ажиллагаатай холбоотой сошиал болон вебийн агуулга боловсруулахад туслах Маркетингийн и-мэйл сурталчилгааны дизайн болон агуулгыг бэлдэх Компанийн зүгээс зохион байгуулж байгаа аливаа үзэсгэлэн, сургалт болон бусад үйл ажиллагааг зохион байгуулахад, оролцож туслах Компанийн танилцуулга, семинар, үзэсгэлэн яармаг зэрэг бусад хөтөлбөрүүдийг зохион байгуулах, бэлтгэх Бусад хэлтсүүдийн график дизайнтай холбоотой ажлуудад туслах Маркетинг, Байгууллагын Харилцааны болон Худалдааны Газрын өдөр тутмын үйл ажиллагаанд туслах Компанийн нийгмийн хариуцлага, хандивын үйл ажиллагаа, PR сурталчилгаа, маркетингийн компанит ажил зэрэг маркетингийн үйл ажиллагаануудад санаа бодлоо солилцож идэвхтэй оролцох  

Technical Advisor

We are seeking a candidate for the position of Technical Advsior based in UB at the Service Department.   The main responsibilities: Ensures objectives, targets and standards are clearly communicated. Able to teach and share personal knowledge related to Mining equipment repair. Reports any situation which has an adverse effect on the department’s profitability. Advise and reports to the Service department Supervisors or Managers of the daily activities. Helps to improve and establishes a work environment that promotes and encourages employee success and growth. Helps to ensures all company policy, systems, and industry related training is followed. Capable to promote effective tracking and management of Work in Progress for workshop activities. Help to ensures proper documentation is used and completed correctly to company standards. Help to ensure documentation is accurately processed, distributed with internal and external departments as required in a timely manner. 

Холбоо барих

Монгол улс, Улаанбаатар хот, Баянгол дүүрэг, Эрчим хүчний гудамж-32, 29-р хороо, Баянгол дүүрэг, Улаанбаатар, Монгол улс, Ш.Х 242 / 18031

Фэйсбүүк хуудас

Монголын иргэн бүрд ажлын байр!.

Zangia.mn

Copyright © 2008-2024.