Бид Улаанбаатар хотод Дадлагажигч (Механик/Токарьчин/) шалгаруулж авна. Энэхүү ажлын байр нь Трансвест Монголиа ХХК-ийн бүтээгдэхүүний борлуулалтын дараах үйл ажиллагааг дэмжих зорилгоор өдөр тутмын цахилгаан, механикийн засвар үйлчилгээ болон сэргээн засварлах ажлыг аюулгүйгээр хийж гүйцэтгэнэ. Уурхайн тоног төхөөрөмжийн засвар үйлчилгээний ахлагчаас даалгасан ажил, үүргийг гүйцэтгэх Аюулгүй ажиллагааны арга барилыг мөрдлөг болгон ажиллах; ХАБЭАБО-ны бодлого, журмуудыг сахин ажиллах Засвар үйлчилгээний газрын үйл ажиллагааны үр ашигт сөргөөр нөлөөлөх нөхцөл үүсвэл түүнийг мэдэгдэх Гар багажуудыг тогтмол зөв, зохистой хэрэглэх; Ажлын ирц, оролцоог танхимын болон дадлага ажлын сургалтанд дээд зэргээр хангах
Бид Засвар Үйлчилгээний хэлтэст Уурхайн тоног төхөөрөмжийн эд ангийн сэргээн засварлах төвд Будагчин шалгаруулж авна. Энэхүү ажлын байр нь Трансвест Монголиа ХХК-ийн бүтээгдэхүүний борлуулалтын дараах үйл ажиллагааг дэмжих зорилгоор Улаанбаатар хотод Засвар үйлчилгээний төвд ажлын 5 өдөр энгийн 8 цагаар ажиллана. Засвар үйлчилгээний засварын цехээс гарсан тоног төхөөрөмжийг будах, будаг сэргээх, өнгөлөх, цэвэрлэх; Будаг болон цэвэрлэгээний стандартыг чанд баримтлах; Аюулгүй ажиллагааны арга барилыг мөрдлөг болгон манлайлж ажиллах; ХАБЭАБО-ны бодлого, журмуудыг чанд баримтлах; Компанийн төлөөлөл болохын хувьд үүрэг хариуцлагаа ухамсарлах; Засвар үйлчилгээний газрын үйл ажиллагааны үр ашигт сөргөөр нөлөөлөх нөхцөл үүсвэл түүнийг мэдэгдэх; Өдөр тутмын ажил, өгсөн үүрэг даалгаваруудыг цаг хугацаанд нь чанартай, эдийн засгийн үр ашигтай байдлаар хийж гүйцэтгэнэ; Үйлчлүүлэгчид төвлөрсөн зарчим болон харилцан уялдааг дэмжиж ажилладаг байх. Ажлын ирц, оролцоог дээд зэргээр хангах; Аливаа тоног төхөөмөржийг ажиллуулахад шаардлагатай үйлдвэрлэгчээс гаргасан аюулгүй ажиллагааны нийцсэн сертификаттай байх; Засвар үйлчилгээ хариуцсан ахлагчийн даалгасан бусад үүрэг даалгаварыг биелүүлэх;
To work closely with the Operations Department (Technical, Parts, Reman, Service) and finance teams to ensure all business transactions flow smoothly. Interface between site and TM UB personnel. Develop and maintain reporting structures, processes and software for monitoring all data collection functions required. Receive technical requests from the site and channel to the appropriate people within Transwest for quick actions and outcomes. Monitor machine performance and make recommendations to assist the mine with availability and production targets. Ensures accurate records are maintained for warranty tracking and all other purposes for technical and parts related issues. Facilitate new areas of business opportunities and work to foster the relationship with OT and Transwest. Other responsibilities and duties as assigned by the Technical Services Manager. Communicate daily with UB office all departments as required with site related issues. Assist administration assistance as required, travel, training, and licences for site access. This position will also be required to work in the UB office from time to time as required. Coordinate and manage Continuous Improvement projects for OT and Transwest. This position could also work with the Underground and Concentrator areas of the OT business as required.
Энэхүү ажлын байр нь Транвест Монголиа ХХК-ийн Засвар Үйлчилгээний хэлтсийн тасралтгүй үйл ажиллагааг дэмжих зорилгоор өдөр тутмын бичиг баримт, төлөвлөгөөний бүртгэл, системийн бүртгэлүүдийг хийж гүйцэтгэнэ. Засварын хэлтсийн үйл ажиллагаатай холбоотой өдөр тутмын бичиг баримтыг хөтлөх, бэлтгэх ERP программд захиалга үүсгэх, батлагдах хүртэл ажлын урсгалыг хянах Хэлтсийн ажилтнуудад ажил үүрэгтэй нь холбоотой дэмжлэг үзүүлэх, мэдээлэл хүргэх Засварын хэлтсийн долоо хоног, сар, улирлын хийгдсэн ажлуудыг хянан бэлтгэх, тайлан гаргаж нэгтгэх Засварын зардалтай холбоотой мэдээллийг ERP системд тооцооллын дагуу хянаж бүртгэх Ажлын байрны тодорхойлолтонд заасан бусад ажил үүрэг
Эрүүл мэнд, аюулгүй ажиллагааны асуудлуудад мэргэжлийн түвшнээс хандах: ХАБЭАБО-той холбоотой санал санаачлага, үйл ажиллагаанууд Ажилтнууд, Газрын дарга, Ахлагч нартай хамтран ажиллаж, ажлын байран дээрх эрүүл мэнд, аюулгүй байдалд нөлөөлж болох аюулуудыг зөв тодорхойлж, засах арга хэмжээ авах. Байгууллагын ХАБЭАБО-ны удирдлагын тогтолцоог сайжруулах үүднээс Газрын дарга нартай хамтран ажиллах Байгууллагын эрсдэлийн бүртгэлийг боловсруулж, хөгжүүлэх ХАБЭАБО -ын чиг үүргийн талаар Газрын дарга, Ахлагч болон ажилтнуудад зөвлөгөө өгөх ХАБЭАБО -ын зохицуулагч нарыг удирдан ажиллах ХАБЭМ-ийн зөвлөлийн үйл ажиллагааг илүү үр дүнтэй болгох ХАБ-ын сургалтын хөтөлбөрийг шинэчлэх, удирдан зохион байгуулах. Компанийн аюулгүй ажиллагааны соёлыг дээшлүүлэх. ХАБЭАБО-ны сэдэвтэй аянг хамтран зохион байгуулах, удирдах ХАБЭАБО хариуцсан менежерийн даалгасан бусад ажил үүргүүд. Уг албан тушаалтан нь нөөц бололцоогоо ашиглан ур чадвараа дараагийн шатанд хүргэхээр дээшлүүлж байх шаардлагатай. Дээд төвшний хувьд бол энэ албан тушаал нь АА-ны бодлого, хөтөлбөр болон практик ажиллагааг тухайн ажлын байрны хамрах хүрээний нөөц бололцоог ашиглан, төлөвлөж, хэрэгжүүлэх.
Prepare customer statements, bills and invoices and reconcile expenses to the general ledger. Calculate and post receipts to appropriate general ledger accounts and verify details of transactions, such as funds received and total accounts balances. Compile and sort documents, prepare and post invoices and credit and debit memos. Liaising with customers, as well as internal personnel including sales team. To ensure that debts are paid in a timely manner. Assist monthly and quarterly tax reports. Assist in the setting up of the electronic payment system. Providing ad-hoc reporting as and when requested by management. Ensure monthly processing deadlines are met as required. Monthly reconciliations of receivables-related ledger accounts Other duties as delegated from time to time by the Accounting Supervisor or any other personal designated in their absence. Ensure safety at the workplace.
Бид Улаанбаатар дахь Санхүү бүртгэлийн газарт Санхүү бүртгэлийн ажилтан шалгаруулж авна. Санхүү бүртгэлийн ажилтан нь Татварын нягтлан бодогчийн шууд удирдлаганд харъяалагдаж, санхүүгийн үйл ажиллагааг үр дүнтэй явуулах үүднээс санхүүгийн хэлтсийн ажилтнуудад туслах, бичиг хэрэг, албан хэрэг хөтлөлтийн ажил үүргийг гүйцэтгэнэ. Мөн дараах ажил үүргүүдийг хийж гүйцэтгэнэ: Татварын тайлан болон санхүүгийн мэдээг бэлтгэхэд оролцох, Санхүүгийн өдөр тутмын ажил гүйлгээнд туслах, Компанийн нягтлан бодох бүртгэлийн гүйлгээг шалгахад туслах, Санхүүгийн баримт янзлах, хяналт тавих, Системд журналын ажил гүйлгээг оруулах, шалгах, Санхүүгийн хэлтэстэй холбоотой захиргааны ажлыг гүйцэтгэх зэрэг болно.
We are seeking a Tax Accountant to join our team. The Tax Accountant will be tasked with preparing various tax returns for the company as well as account reconciliations. Duties include the preparation of financial reports and necessary working papers as specified by management. Additionally, the position entails providing assistance during tax audits and actively contributing to special projects as required. Responsibilities: Prepares, submission of monthly VAT return: Review reconciliation of VAT ledger accounts Prepare VAT return by due date set by local authorities Submit the report to local tax authorities Administration of tax returns: Preparation of Corporate income taxation, Personal income taxation, Withholding tax from individuals, Transfer Pricing report, Automobile tax, and other tax returns as required. Prepare tax computation Prepare deferred tax computation Coordinate with Tax authorities Keep updated with tax legislations, inform to the management any updates Participation in Tax Audits: Ensures all tax returns of the company are accurate, coordinate with tax auditors as required Provides back up information to auditors regarding Transwest Mongolia LLC in discussion with the senior management. Investigating and providing follow up on auditors concerns and inquiries Coordinates special projects as requested. Prepares reports as requested related to the annual budget or periodic forecasts for the corporate group. Prepare other reports and necessary official documents to governmental and non-governmental organizations. Ensure tax compliance in the company accounting. Prepare international tax reports as required by headquarters.
We are seeking a qualified candidate for the position of Accounting Supervisor based in UB at the Finance and Corporate service department. Main area of responsibility include: Accounting Supervisor will report to the Technical Reporting Manager and oversees department functions to ensure compliance with internal policies, local laws and regulations. This includes supervising accounts payables and accounts receivables team, maintaining financial records, and ensure appropriate accounting controls. Main areas of responsibility include: Provide guidelines for personal development and coaching to the accounting staff as needed. Manage and evaluate accounting team members performance on periodic basis (performance review, and KPI setting and evaluation). Proactively manage/supervise timely and accurate recording of the accounting books and prepare month-end and year-end closing. Supervise the accounts payables and accounts receivables team and provide guidance for daily operations. Cooperate with finance team for cashflow planning. Petty cash control and reconciliation. Fixed asset accounting and other related controls. Oversee the preparation of daily, weekly and monthly reports and reconciliations.
Бид Засвар Үйлчилгээний газарт Уурхайн тоног төхөөрөмжийн бүх төрлийн цахилгаан мотор сэргээн засварлах цехэд Цахилгаанчин шалгаруулж авна. Энэхүү ажлын байр нь Трансвест Монголиа ХХК-ийн бүтээгдэхүүний борлуулалтын дараах үйл ажиллагааг дэмжих зорилгоор өдөр тутмын цахилгааны засвар үйлчилгээ болон сэргээн засварлах ажлыг аюулгүйгээр хийж гүйцэтгэнэ. ГҮЙЦЭТГЭХ ҮНДСЭН ҮҮРЭГ: Аюулгүй ажиллагааны арга барилыг мөрдлөг болгон ажиллах; Уурхайн тоног төхөөрөмжийн цахилгааны хөдөлгүүрийн засвар, үйлчилгээг үйлдвэрлэгчээс гаргасан стандарт, журмын дагуу хийж гүйцэтгэх; Гар багажуудыг тогтмол зөв, зохистой хэрэглэх; Засвар үйлчилгээний газрын үйл ажиллагааны үр ашигт сөргөөр нөлөөлөх нөхцөл үүсвэл түүнийг мэдэгдэх, урьдчилан сэргийлэх арга хэмжээ авах; Засварын үйлчилгээний гарын авлага, зааварчилгааны дагуу ажиллах; Өдөр тутмын засвар, үйлчилгээ, даалгасан үүрэг даалгаварыг үйлдвэрлэгчээс гаргасан стандарт, журмын дагуу гүйцэтгэх; Засварын мастераас даалгасан бусад ажил, үүргийг гүйцэтгэх зэрэг болно.
Ensures Inventory Team has a clear understanding of their job responsibilities. Supervises the daily activities of the inventory team within well-established and clearly defined policies and procedures. Promotes customer-focused relationships and philosophy. Responsible for investigating, controlling and reconciling any inventory variances on a daily weekly and monthly basis for all warehouse locations. Manage inventory to ensure cost effectiveness and financial asset productivity Maintain right stock procedure apply the correct order parameters Monitor service work order and forecast for all components , communicate with service team planner make sure order maintain all necessary parts maintain the right level of stocking Maintain good communication with all parts staff + service + customers Responsible for resolving all internal and external client customer service issues in a cost effective and expeditious manner. Other projects and duties as assigned.
Responsible for maintaining parts accordance with the latest component rebuild schedule from the Reman team. To secure the BOM parts list with REMAN team by latest updated version To analyze and place orders for BOM & OOS (out-of-scope) parts quarterly based on the Reman forecast within timely manner To make sure to place order correctly. To place orders for Purchase advice from Service department, air orders within a day, sea orders within a day or two. Update the “Tracking Sheet” immediately after placing an order and update Back-order files weekly. To review the all back-order parts daily and ensure get update from Expediting coordinator Monitor the parts ETA and ETD status Ensure both the system(commit) and tracking sheet report matches To monitor Monthly cycle count, Random count and Daily count with Parts counters Receive all parts return form request check ensure all information filled out correctly, return justification valid then submit to the Inventory coordinators. Receive release request from service planning team and make sure to double check part number and quantity that linked to work order is matching with approved service quotation and BOM file. To track picking list with Warehouse team and make sure to document. Participate in weekly meeting with Service planning team and Reman team. Receipt notes and other file archiving. Maintain effective and clear communication with reman & service team. Other responsibilities and duties as assigned by other Supervisors, Parts manager and HOD
Бид Засвар Үйлчилгээний хэлтэст Уурхайн тоног төхөөрөмжийн эд ангийн сэргээн засварлах төвд Туслах ажилтан (General Labor Worker) шалгаруулж авна. Энэхүү ажлын байр нь Трансвест Монголиа ХХК-ийн бүтээгдэхүүний борлуулалтын дараах үйл ажиллагааг дэмжих зорилгоор Улаанбаатар хотод Засвар үйлчилгээний төвд ажлын 5 өдөр энгийн 8 цагаар ажиллах ба өдөр тутмын засвар үйлчилгээ болон сэргээн засварлах ажилд туслаж ажиллана. Засвар үйлчилгээ хариуцсан ахлагчаас өдөр тутмын ажил үүрэг авч, хийж гүйцэтгэх; Аюулгүй ажиллагааны арга барилыг мөрдлөг болгон манлайлж ажиллах; ХАБЭАБО-ны бодлого, журмуудыг чанд баримтлах; Шаардлагатай тохиолдолд багажны хэсэгт ажиллах; Цехийн цэвэрлэгээний стандартыг чанд баримтлах; Компанийн төлөөлөл болохын хувьд үүрэг хариуцлагаа ухамсарлах; Засвар үйлчилгээний газрын үйл ажиллагааны үр ашигт сөргөөр нөлөөлөх нөхцөл үүсвэл түүнийг мэдэгдэх. Өдөр тутмын ажил, өгсөн үүрэг даалгаваруудыг цаг хугацаанд нь чанартай, эдийн засгийн үр ашигтай байдлаар хийж гүйцэтгэнэ. Үйлчлүүлэгчид төвлөрсөн зарчим болон харилцан уялдааг дэмжиж ажилладаг байх. Ажлын ирц, оролцоог дээд зэргээр хангах Аливаа тоног төхөөмөржийг ажиллуулахад шаардлагатай үйлдвэрлэгчээс гаргасан аюулгүй ажиллагааны нийцсэн сертификаттайгаар ажиллах Засвар үйлчилгээ хариуцсан ахлагчийн даалгасан бусад үүрэг даалгаварыг биелүүлэх
To ensure that supervisors have the knowledge, tools, and support they need to manage the business from a safety perspective. To create a working environment that maintains and improves employees’ general health and safety, and in which people continue to grow, learn, and contribute to the Company’s success. Overall responsibility: Contributes and maintains Health and Safety policy in conjunction with management. Improves and directs programs to maintain and improve all employees' general health and safety. Supports and works with managers and supervisors to manage their human resources in a safe, competent, and professional manner. Health and Safety Initiatives and Activities Collaborates with employees, managers, and supervisors to identify and correct potential safety and health hazards. Support the Company’s OHSE Management System. Develop and maintain the Company’s risk registry. Advice OHSE guidelines to Managers, Supervisors, and employees. Improve JOHS Committee effectiveness. Enhance Monthly Topic quality. Update OHSE training programs and conduct them. Improve the Company’s safety culture. Manage OHSE Campaigns collaboratively. Other duties as required by the OHSE manager. Participate and conduct an incident investigation. Conduct daily workplace inspections and identification of potential hazards.