Бараа бүтээгдэхүүнийг хүлээн авч орлогдох Баримт мэдээллийг хүлээн авч үдэх цэгцлэх, тайлан гаргах Агуулахын эмх цэгц хаягжилт, цэвэрлэгээ үйлчилгээ, эрүүл ахуй, аюулгүй ажиллагааны горимыг хангуулан ажиллах Агуулахын барааны нэр төрөл, нөөцийн хэмжээнд хяналт тавих
Салбар дэлгүүрүүдийн өдөр тутмын үйл ажиллагааны ХАБЭА-н асуудлыг хариуцан ажиллана.
Барааны нөөцийг зөв зохистой удирдах, холбогдох арга хэмжээг авах; Нөөцийн алдагдлаас урьдчилан сэргийлэх, агуулахын тооллого хийх; Бараа буцаалтын урсгалыг оновчтой зохион байгуулах, холбогдох асуудлыг шийдвэрлэх;
Компанийн санхүүгийн албаны өдөр тутмын үйл ажиллагааг чиглүүлэх, ажилтнуудыг мэдээллээр хангах, хяналт тавих; Санхүүтэй холбоотой бодлогын баримт бичиг боловсруулах, тайлагнах, хэрэгжүүлэх; Ажлын байрны тодорхойлолтод тусгагдсан ажил үүрэг гүйцэтгэх;
Байгууллагад шинээр хэрэгжүүлэх Мэдээллийн технологийн төслийн цар хүрээг бүтэн харж төлөвлөгөө боловсруулах, удирдах, амжилттай хэрэгжүүлж дуусгах. Төслийн стратегийн түвшинд шийдвэр гаргах, төслийн зорилго, төсөв, нөөц, эрсдлийг удирдаж төслийн багуудыг чиглүүлэх зэрэг үндсэн чиг үүргийн хүрээнд ажилллана.
1. Гэрээ хэлэлцээр хийх 2. Зах зээлийн судалгаа хийж, шинэ бүтээгдэхүүний санаа боловсруулах 3. UX/UI баг, хөгжүүлэгчид, маркетинг, борлуулалтын багуудтай хамтран ажиллах 4. Байгаа бүтээгдэхүүний үнийн өөрчлөлт, бараа дууссан эсэхийг хянах 5. Зураг, тайлбар, SEO сайжруулах 6. Борлуулалт, ашигт ажиллагаа хянах, бүтээгдэхүүнийг сайжруулах
Бараа бүтээгдэхүүний нэр төрлийг нэмэгдүүлэх судалгаа хийх, судалгаанд тулгуурлан шийдвэр гаргах; Борлуулалтын төлөвлөгөөний биелэлтийг ханган ажиллах; Бараа бүтээгдэхүүний захиалга хийх; Бүтээгдэхүүний худалдааны дотоод стратеги төлөвлөлтийг хийх; Худалдааны гэрээ хэлцэл, судалгаа шинжилгээ хийх;
Сайн барааг хэрэглэгч болон байгууллагын хэрэгцээнд тохируулан төлөвлөж, хөгжүүлж, худалдан борлуулах үйл ажиллагаатай холбогдон гарах нийлүүлэлтийн боломж, харилцагчийн судалгаа, санхүү, маркетинг, харилцагч байгууллагуудад бүтээгдэхүүн үйлчилгээтэй холбоотой мэдээлэл өгөх, дэмжлэг үзүүлэх, шийдэл гаргах.
Компанийн маркетингийн үйл ажиллагааг сайжруулах, борлуулалт, үр ашгийг нэмэгдүүлэх, нийгэм дэх нэр хүндийг өсгөх Компанийн маркетингийн стратегийн зорилго, зорилтын хүрээнд маркетинг, брэндийн зөв оновчтой бодлогыг тодорхойлж, маркетинг идэвхжүүлэлтийн төлөвлөгөө боловсруулах Зах зээл, хэрэглэгч рүү хандсан маркетинг, идэвхжүүлэлтийн төлөвлөгөө боловсруулах, хэрэглэгч рүү чиглэсэн идэвхжүүлэлтийн олон талт арга хэлбэрийг ашиглан маркетинг, идэвхжүүлэлт, хөтөлбөрийг хэрэгжүүлэх Маркетингийн үйл ажиллагаатай холбогдолтой бүхий л үйл ажиллагааг удирдан зохион байгуулах, холбогдох дүрэм журам, процедурыг баталж хэрэгжүүлэх, явцыг хянах, тасралтгүй сайжруулалт хийх Компанийн нийгмийн хариуцлагын хүрээнд үйл ажиллагаа зохион байгуулах төлөвлөх