Компанийн үйлчилгээг харилцагч, үйлчлүүлэгчдэд танилцуулж, чиглүүлэх Оффисын агентуудын өдөр тутмын үйл ажиллагааг жигд явуулахад гол анхаарлаа хандуулан ажиллах Компанийн хүний нөөцийн чиглэлийн асуудлыг хариуцан ажиллах Албан бичгийг боловсруулан гаргах, гэрээ бүртгэх, архивлах, батлуулах Оффисын үйл ажиллагаа, аж ахуйн асуудлуудыг хариуцан ажиллаж шаардагдах бичиг хэрэг, бараа материалыг цаг тухайд нь түргэн шуурхай нийлүүлэх Оффисын хэвийн үйл ажилгааг хангах, олон нийтийн арга хэмжээг зохион байгуулах, байгууллагын гадаад болон дотоод имиджийг бэхжүүлэхэд чиглэсэн үйл ажиллагааг хариуцан ажиллах Оффисын үйлчилгээг тогтмол, тогтоосон хугацаанд нь хүргэх зорилгоор бусад нэгжүүдтэй уялдаатай ажиллах Харилцагч, агент хоорондын харилцааг мэргэжлийн түвшинд зохицуулах, үйл ажиллагааг тасралтгүй, хэвийн явуулах Үйлчлүүлэгчдийн санал гомдлыг хүлээн авч холбогдох албан тушаалтанд мэдэгдэн, яаралтай үед шаардлагатай зохицуулалтыг хийх Оффисын утсаар дуудлагын үйлчилгээ явуулах