Эмийн салбар болон түүнтэй холбоотой үйл явдал, нийтлэлүүд, зар сурталчилгаа зэргийг судалж, хандлагыг тодорхойлох санаануудыг тодорхойлж, эмч төлөөлөгч нарын ажлын гүйцэтгэл, хувь нэмрийг хянах. Боломжит түншүүдтэй холбогдож, бизнесийн боломжит санал тавих, тэдгээрийг тодорхойлох, боломжуудыг нээж илрүүлэх. Зах зээлийн стратеги, хэлэлцээр хийх шаардлагууд, боломж нөхцөл саналуудыг үнэлэх, дотоод энэ тэргүүний асуудлуудыг шийдвэрлэх, мөркеигийн төлөвлөгөө борловсруулж хэрэгжүүлэх. Шинэ компаниудтай хамтран ажиллах компаний стратеги болон үйл ажиллагааг судалж, нэгтгэн, стратеги болон байр сууриа хэлэлцэн тохирох ажлыг хөгжүүлэх, харилцагчийн хэрэгцээ ба зорилгыг үнэлэх. Шаардлагуудыг тодорхойлж, бизнесийн шинэ хэлэлцээрүүдийг хийх, бизнесийн үйл ажиллагаанд шаардлагатай гэрээ хэлэлцээрүүдийг нэгтгэх.