Зээлийн эрсдэлийн чиг үүргээр ажиллах; Харилцагчаас ирүүлсэн зээлийн хүсэлтийг хүлээн авах, зөвлөгөө өгөх; Зээлийн явцын хяналтыг хийж зээл бүрийг цаг хугацаанд нь төлүүлэхийг зорьж ажиллах, зээлийн эргэн төлөлтийг хариуцах; Хугацаа хэтэрсэн зээлтэй цагийн төлөвлөгөө гарган ажиллах, барьцааг хураах, худалдан борлуулах; Харилцагчтай ярилцлага хийх, бүтээгдэхүүний нөхцлийг тайлбарлаж ойлгуулах, шаардлага хангасан харилцагчийн өргөдөл хүлээн авч судалгаа хийх; Шинэ харилцагч татах, хуучин болон шинэ харилцагч нарт бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг сурталчлах, борлуулах, шаардлагатай нэмэлт мэдээллийг тайлбарлаж, зөвлөгөө өгч ажиллах
Чанаргүй зээл дээр ажиллах, төлүүлэх; Шүүх болон ШШГ-д шилжүүлэх зээлийн материал бүрдүүлэх, бүрдэлд хяналт тавих, шилжүүлэх; Шүүхэд шилжсэн зээлтэй ажиллах; Салбарт чанаргүй зээлтэй ажиллах чиглэл өгөх;
-Харилцагчаас ирүүлсэн зээлийн хүсэлтийг хүлээн авах, зөвлөгөө өгөх;-Зээлийн явцын хяналтыг хийж зээл бүрийг цаг хугацаанд нь төлүүлэхийг зорьж ажиллах, зээлийн эргэн төлөлтийг хариуцах;-Хугацаа хэтэрсэн зээлтэй цагийн төлөвлөгөө гарган ажиллах, барьцааг хураах, худалдан борлуулах;-Харилцагчтай ярилцлага хийх, бүтээгдэхүүний нөхцлийг тайлбарлаж ойлгуулах, шаардлага хангасан харилцагчийн өргөдөл хүлээн авч судалгаа хийх;-Шинэ харилцагч татах, хуучин болон шинэ харилцагч нарт бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг сурталчлах, борлуулах, шаардлагатай нэмэлт мэдээллийг тайлбарлаж, зөвлөгөө өгч ажиллахБоловсрол: Бакалавр болон түүнээс дээш Мэргэжил: Банк, Санхүү, Эдийн засаг, Бизнесийн удирдлагаар төгссөн бол давуу тал болно. Туршлага: Банк санхүү, бизнесийн байгууллагад зээл болон борлуулалтын үйл ажиллагааны чиглэлээр ажиллаж байсан бол давуу тал болно.
Зээлийн эрсдэлийн чиг үүргээр ажиллах; Харилцагчаас ирүүлсэн зээлийн хүсэлтийг хүлээн авах, зөвлөгөө өгөх; Зээлийн явцын хяналтыг хийж зээл бүрийг цаг хугацаанд нь төлүүлэхийг зорьж ажиллах, зээлийн эргэн төлөлтийг хариуцах; Хугацаа хэтэрсэн зээлтэй цагийн төлөвлөгөө гарган ажиллах, барьцааг хураах, худалдан борлуулах; Харилцагчтай ярилцлага хийх, бүтээгдэхүүний нөхцлийг тайлбарлаж ойлгуулах, шаардлага хангасан харилцагчийн өргөдөл хүлээн авч судалгаа хийх; Шинэ харилцагч татах, хуучин болон шинэ харилцагч нарт бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг сурталчлах, борлуулах, шаардлагатай нэмэлт мэдээллийг тайлбарлаж, зөвлөгөө өгч ажиллах
Нэгж аудитыг төлөвлөх, гүйцэтгэх, тайлагнах, зөвлөмжийн хэрэгжилтийг хянах Компанид мөрдөгдөж байгаа дүрэм, журмуудыг хэрэгжилтэнд хөндлөнгийн хараат бус, бодит хяналт тавих; Аудитын зорилго, хамрах хүрээ, хамрах хугацаа, шалгуур үзүүлэлтийг тодорхойлж, аудитын уулзалтыг хөтлөн явуулах Томилогдсон аудитын эрсдэл ба хяналтын матрицыг боловсруулах Аудитлагдаж буй газар, салбар, нэгжийн удирдлагатай харилцах ба хийгдэх ажлуудыг хооронд нь уялдуулж, хамтын ажиллагааг зохион байгуулах Холбогдох хууль тогтоомж, салбарын стандарт, бодлого, журамд нийцэж байгаа эсэхийг шалгаж, дутагдлыг илрүүлэх, залилангийн улаан туг болон зөрчил, шаардлага хангаагүй нөхцөл байдлыг илрүүлэх замаар шалгах Аудитын тайланг монгол хэл дээр товч, тодорхой, зөв, тууштай, бүтээлч, уялдаатай, бүрэн гүйцэд, цаг тухайд нь боловсруулах
Бүтээгдэхүүний менежер (Product manager) нь компанийн зээлийн бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг зах зээлд амжилттай гаргах, шинэчлэх, сайжруулах үйл явцыг хариуцна. Зах зээлийн судалгаа, хэрэглэгчийн зан төлөвийг судлах, өрсөлдөгчийн бүтээгдэхүүний дүн шинжилгээ хийх зэрэг үйл ажиллагаагаар дамжуулан бүтээгдэхүүнийг хэрхэн илүү үр дүнтэй болгох талаар мэдээлэл цуглуулна. Бүтээгдэхүүний шаардлага, техникийн баримт бичгүүдийг боловсруулах Бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний баримт бичиг, гарын авлага боловсруулах Бүтээгдэхүүний замын зураг (product roadmap) боловсруулах, хэрэгжүүлэх Бүтээгдэхүүний гүйцэтгэлийг хэмжих метрикс тогтоох, дүн шинжилгээ хийх Хөгжүүлэлтийн баг, Маркетинг, Борлуулалт зэрэг нэгжүүдтэй нягт хамтран ажиллах Зах зээлд танилцуулах стратеги боловсруулах А/Б туршилт явуулах, хэрэглэгчдээс санал авах, бүтээгдэхүүнийг сайжруулах Шинэ боломжуудыг судлах, санал болгох
Зээлийн эргэн төлөлтийн хяналтыг тогтмол хийж, хугацаа хэтрэлтийг хамгийн бага түвшинд байлгахад зорьж ажиллах /Шүүхийн ажиллагаа/ Харилцагчийн нөхцөл байдалд тохирсон арга хэмжээг шуурхай авч ажиллах Харилцагчийн хаягаар очин уулзаж, мэдэгдэх хуудас гардуулах
Хөрөнгө оруулалтын бүтээгдэхүүний судалгаа, загварчлал хийх (өрийн бичиг, хөрвөх үнэт цаас гэх мэт) Үнэт цаасны бүтцийн санал боловсруулах, эдийн засгийн үр ашиг, эрсдэлийн үнэлгээ хийхХөрөнгийн бирж, зохицуулагч байгууллагатай бүтээгдэхүүн бүртгүүлэх үйл ажиллагаанд оролцох Хөрөнгө оруулагчидтай харилцах танилцуулга, мэдээллийн багц боловсруулах Бүтээгдэхүүнтэй холбоотой бизнес процессуудыг шинжлэх, сайжруулах, автоматжуулахад дэмжлэг үзүүлэх Гадаад, дотоод хөрөнгө оруулагчидтай харилцах, мэдээлэл солилцох
Хууль, дүрэм, компанийн дотоод хүлээн зөвшөөрөх эрсдэлийн хүрээнд бодлого, журам, аргачлалыг боловсруулах; Газар, нэгжүүдэд сургалт, зааварчилгаа өгөх; Эрсдэлийг үнэлэх, хариу арга хэмжээг боловсруулах, хэрэгжилтийг эрсдэлийн төрлүүдээр хянах; Үүсч болзошгүй эрсдэлийг бууруулах боломжит хувилбаруудыг тодорхойлох, үр дүнг үнэлэх, дүгнэх, шийдвэрлэх; Ажлын байрны бусад чиг үүргийн дагуу ажиллах.
Даатгалын бүтээгдэхүүний стандартыг хангах Бизнесийн шаардлагын дагуу даатгалын шинэ болон хуучин бүтээгдэхүүний багц бичиг баримт, гэрээг боловсруулах, сайжруулах, шинэчлэх, Ажилтнуудын бүтээгдэхүүний мэдлэгийг нэмэгдүүлэх үйл ажиллагааг хариуцах Харилцагчийн эрсдэлийн үнэлгээг хийх Харилцагч төвтэй үйлчилгээг байгууллагын хэмжээнд үзүүлэхэд чиглүүлэх, зохион байгуулах, хамтран ажиллах
Салбараас ирсэн зээлийн хүсэлтийг тогтоосон эрхийн хүрээнд шийдвэрлэх: Шинэ, нэмэлт зээл олгох шийдвэр гаргах; Олгосон зээлд нөхцөл, бүтэц өөрчлөлт хийх; Барьцаа хөрөнгө солих, чөлөөлөх шийдвэр гаргах; Зээлийн процесс сайжруулах таскуудыг удирдан зохион байгуулах: Ажлын байрны зорилго Эрхийн хүрээнд салбар, нэгжүүдээс ирсэн зээлийн хүсэлтийг шийдвэрлэх; Байгууллагын стратегийн болон үйл ажиллагааны зорилго, зорилтыг хангахад Зээлийн газрын хэрэгжүүлэх үндсэн чиг үүрэгт мэргэжлийн дэмжлэг үзүүлэх;
Зээл, эрсдэлийн удирдлага, дижитал банкны чиг хандлагыг шинжлэн дүгнэж, бизнесийн шийдвэр гаргалтад хувь нэмэр оруулах гол үүрэгтэй. Өгөгдөл боловсруулах, тайлагнах, дашбоард боловсруулах, дижитал банкны стратегийг дэмжих, хэрэглэгчийн туршлагыг сайжруулах чиглэлээр ажиллана. Өгөгдлийг шинжлэн, боломж, эрсдэлийг тодорхойлох. SQL, Tableau, Power BI болон бусад хэрэгслүүдийг ашиглан хяналтын самбар, тайлан боловсруулах, хянах. Зээл,эрсдэл, мэдээллийн технологийн багууд болон бусад газар нэгжүүдтэй хамтран өгөгдөлд суурилсан сайжруулалтыг хэрэгжүүлэх. Эрсдэлийн гол үзүүлэлтүүдийг (KPI, KRI) хянах, тайлагнах. Өгөгдлийн үнэн зөв, бүрэн бүтэн байдлыг хангахын тулд өгөгдлийн менежмент болонбаталгаажуулалтын шилдэг туршлагыг хэрэгжүүлэх. Өгөгдлийн шинжилгээ болон тайлагналын процессыг автоматжуулах, сайжруулах боломжуудыг тодорхойлох. Дижитал банкны салбарын шинэ чиг хандлага, технологи, шилдэг туршлагуудыг судлах.
Харилцагчид нөлөөлдөг процессуудыг тасралтгүй сайжруулах, үүнтэй холбогдох ажлуудыг чанартай гүйцэтгэхэд дэмжлэг үзүүлнэ. Харилцагчийн дуу хоолойг судлах, ойлгох, ойлгуулах Багуудтай үр ашигтай хамтран ажиллахад бүх талаар дэмжиж оролцоно. Тасралтгүй сайжруулалтыг чанартай гүйцэтгэхэд идэвхи, зүтгэлтэй оролцоно.
Харилцагчийн үйлчилгээний стандартыг хэрэгжүүлж, стандартын дагуу харилцагчдад мэдээлэл, зөвлөгөө өгөх, үйлчилгээ үзүүлэх; Холбогдсон харилцагчийн лавлагаа, гомдол,санал хүсэлт, сонирхсон болон хэрэглэж байгаа бүтээгдэхүүн үйлчилгээ, маркетингийн идэвхжүүлэлтийн хүрээнд хийгдсэн аян, урамшуулалт хөтөлбөрийн бүртгэлийг программд цаг тухай бүрт үнэн зөв алдаагүй бүртгэх; Харилцагчийн үйлчилгээний газартай холбоотой үзүүлэлтийг хянаж, үр дүнг сайжруулах; Орж ирсэн гомдлыг бүртгэж, мэдэгдэх; Шаардлагатай тохиолдолд гомдол, санал, хүсэлтэд хамааралтай газар, нэгжрүү холбогдох; Хувийн KPI – аа хэмжиж хянах;
-Харилцагчаас ирүүлсэн зээлийн хүсэлтийг хүлээн авах, зөвлөгөө өгөх;-Зээлийн явцын хяналтыг хийж зээл бүрийг цаг хугацаанд нь төлүүлэхийг зорьж ажиллах, зээлийн эргэн төлөлтийг хариуцах;-Хугацаа хэтэрсэн зээлтэй цагийн төлөвлөгөө гарган ажиллах, барьцааг хураах, худалдан борлуулах;-Харилцагчтай ярилцлага хийх, бүтээгдэхүүний нөхцлийг тайлбарлаж ойлгуулах, шаардлага хангасан харилцагчийн өргөдөл хүлээн авч судалгаа хийх;-Шинэ харилцагч татах, хуучин болон шинэ харилцагч нарт бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг сурталчлах, борлуулах, шаардлагатай нэмэлт мэдээллийг тайлбарлаж, зөвлөгөө өгч ажиллахБоловсрол: Бакалавр болон түүнээс дээш Мэргэжил: Банк, Санхүү, Эдийн засаг, Бизнесийн удирдлагаар төгссөн бол давуу тал болно. Туршлага: Банк санхүү, бизнесийн байгууллагад зээл болон борлуулалтын үйл ажиллагааны чиглэлээр ажиллаж байсан бол давуу тал болно.
Харилцагчаас ирүүлсэн зээлийн хүсэлтийг хүлээн авах, зөвлөгөө өгөх; Зээлийн явцын хяналтыг хийж зээл бүрийг цаг хугацаанд нь төлүүлэхийг зорьж ажиллах, зээлийн эргэн төлөлтийг хариуцах; Хугацаа хэтэрсэн зээлтэй цагийн төлөвлөгөө гарган ажиллах, барьцааг хураах, худалдан борлуулах; Харилцагчтай ярилцлага хийх, бүтээгдэхүүний нөхцлийг тайлбарлаж ойлгуулах, шаардлага хангасан харилцагчийн өргөдөл хүлээн авч судалгаа хийх; Шинэ харилцагч татах, хуучин болон шинэ харилцагч нарт бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг сурталчлах, борлуулах, шаардлагатай нэмэлт мэдээллийг тайлбарлаж, зөвлөгөө өгч ажиллах
Харилцагчаас ирүүлсэн зээлийн хүсэлтийг хүлээн авах, зөвлөгөө өгөх; Зээлийн явцын хяналтыг хийж зээл бүрийг цаг хугацаанд нь төлүүлэхийг зорьж ажиллах, зээлийн эргэн төлөлтийг хариуцах; Хугацаа хэтэрсэн зээлтэй цагийн төлөвлөгөө гарган ажиллах, барьцааг хураах, худалдан борлуулах; Харилцагчтай ярилцлага хийх, бүтээгдэхүүний нөхцлийг тайлбарлаж ойлгуулах, шаардлага хангасан харилцагчийн өргөдөл хүлээн авч судалгаа хийх; Шинэ харилцагч татах, хуучин болон шинэ харилцагч нарт бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг сурталчлах, борлуулах, шаардлагатай нэмэлт мэдээллийг тайлбарлаж, зөвлөгөө өгч ажиллах Зээлийн судалгаа хийх Ажил болон гэрийн хаягаар явах
Санхүүгийн одоогийн системүүд, ажлын урсгал, тайлагналын хэрэгслүүдийг шинжилж, сайжруулж, автоматжуулах боломжуудыг удирдлагатай хамтран тодорхойлох. Санхүү, мэдээллийн технологи болон бусад хэлтэстэй хамтран ERP, RPA (Робот процесс автоматжуулалт), хиймэл оюун ухаан, дата анализын платформ зэрэг дижитал хэрэгслүүдийг хэрэгжүүлэх. Санхүүгийн системийн шинэчлэл, интеграц болон дижитал шинэчлэлийн төслүүдэд удирдан оролцох эсвэл дэмжлэг үзүүлэх. Бизнесийн шаардлагыг тодорхойлж, процессын зураглалуудыг гаргаж, функциональ техникийн тодорхойлолт боловсруулах. Шинэ систем болон дижитал хэрэгслүүдийн талаар санхүүгийн багийн гишүүдийг сургах.
1. Байгууллагын үйл ажиллагааны зардлуудыг ангилах, дүн шинжилгээ хийх.2. Зардлын гүйцэтгэлийн тайлангуудыг сар, улирал, жилийн түвшинд гаргах.3. Санхүүгийн төлөвлөлтөд зориулж зардлын төсөв боловсруулахад оролцох.4. Татварын хууль, журамд нийцэж буй эсэхэд хяналт тавих.5. Татварын байгууллага болон аудитын компанид шаардлагатай баримт бичиг, мэдээллийг бүрдүүлэх.6. ERP болон санхүүгийн систем дээр өгөгдөл оруулах, шүүлтүүр хийх, засвар оруулах.7. Дотоод хяналт, гүйлгээний аудит хийхэд дэмжлэг үзүүлэх.
Компанийн нягтлан бодох бүртгэлийг СТОУС, Монгол улсын татварын багц хуулийн дагуу хөтлөх, хэрэгжилтийг хангуулах Холбоотой тайлан мэдээг цаг тухайд нь үнэн зөв гаргах, бэлтгэх, илгээх Тооцооны нягтлан бодогчдыг чиглүүлэн, удирдан зохион байгуулах Хамааралтай компаниудтай тооцоо нийлж, үлдэгдэл баталгаажуулах НӨАТ-ийн тайланг хянаж гаргах Баланс гаргахад бүх журнал, гүйлгээг шалгах
Салбарын зээлийн багцтай холбоотой асуудлаар шууд удирдлагатай зөвшилцөх, өдөр тутмын зээлийн явцад хяналт хийх Хугацаа хэтэрсэн зээлтэй ажилтнуудад шаардлага тавих, барьцаа хөрөнгө хураахтай холбоотой ажиллагаанд дэмжлэг үзүүлж ажиллах Салбарын нийт хугацаа хэтэрсэн зээл дээр дүн шинжилгээ хийх, эргэн төлүүлэх төлөвлөгөөг ажилтнуудад харилцан зөвшилцөж боловсруулах, төлөвлөгөөний дагуу хяналт тавих Харилцагчийн мэдээллийн бүрэн, үнэн зөв, алдаагүй байдалд хяналт хийх, алдаатай тохиолдолд зээлийн ажилтанд үүрэг өгч шинэчлүүлэх Ажилтнуудын хувцаслалтад шаардлага тавьж ажиллах Харилцагчийг угтах, үйлчлэх, үдэх, өдөр тутмын үйл ажиллагаанд байнгын хяналт тавьж, шаардлагатай зээлийн ажилтнуудад анхааруулга, сануулга, зөвлөгөө, чиглүүлэг өгөх Харилцагчийн үйлчилгээний стандартад хяналт тавьж ажиллах, асуудлыг яаралтай тодруулж, хариу арга хэмжээ авч ажиллах Салбарын сургалтын хуваарийг зохион байгуулах Ахлах зээлийн ажилтныг холбогдох эрхийн дагуу зөв чиглүүлж, бэлтгэх, Сошиал идэвхжүүлэлтийн хуваарийн дагуу ажилтнуудыг идэвхтэй хамруулах, зохион байгуулах, шаардлага тавих Салбарын зээлийн ажилтнуудын 75006666 дугаарт хариулт өгөх явцад хяналт тавьж, утсан харилцааны соёлыг зааж зөвлөх, шаардлага тавих Ажилтнуудад шинэ бүтээгдэхүүн үйлчилгээ, тушаал бусад холбогдох баримт бичгийг цаг алдалгүй мэдээлэх, тодруулга өгөх, ажилтан бүрд стандартын дагуу нэг ойлголттой болгох Хэцүү харилцагч болон харилцагч ихтэй үед дэмжлэг үзүүлж ажиллах Зээлийн үйл ажиллагааг автоматжуулах санал хүргэх Шинээр болон шинэчлэн батлагдах бичиг баримтад санал өгөх, удирдлагаар хянуулах Зээл олголттой холбоотой зээлийн гэрээ, барьцааны гэрээний хүчин төгөлдөр байдлыг хянах, гэрээний тооллого хийх
-Харилцагчаас ирүүлсэн зээлийн хүсэлтийг хүлээн авах, зөвлөгөө өгөх;-Зээлийн явцын хяналтыг хийж зээл бүрийг цаг хугацаанд нь төлүүлэхийг зорьж ажиллах, зээлийн эргэн төлөлтийг хариуцах;-Хугацаа хэтэрсэн зээлтэй цагийн төлөвлөгөө гарган ажиллах, барьцааг хураах, худалдан борлуулах;-Харилцагчтай ярилцлага хийх, бүтээгдэхүүний нөхцлийг тайлбарлаж ойлгуулах, шаардлага хангасан харилцагчийн өргөдөл хүлээн авч судалгаа хийх;-Шинэ харилцагч татах, хуучин болон шинэ харилцагч нарт бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг сурталчлах, борлуулах, шаардлагатай нэмэлт мэдээллийг тайлбарлаж, зөвлөгөө өгч ажиллахБоловсрол: Бакалавр болон түүнээс дээш Мэргэжил: Банк, Санхүү, Эдийн засаг, Бизнесийн удирдлагаар төгссөн бол давуу тал болно. Туршлага: Банк санхүү, бизнесийн байгууллагад зээл болон борлуулалтын үйл ажиллагааны чиглэлээр ажиллаж байсан бол давуу тал болно.
Харилцагчаас ирүүлсэн зээлийн хүсэлтийг хүлээн авах, зөвлөгөө өгөх; Зээлийн явцын хяналтыг хийж зээл бүрийг цаг хугацаанд нь төлүүлэхийг зорьж ажиллах, зээлийн эргэн төлөлтийг хариуцах; Хугацаа хэтэрсэн зээлтэй цагийн төлөвлөгөө гарган ажиллах, барьцааг хураах, худалдан борлуулах; Харилцагчтай ярилцлага хийх, бүтээгдэхүүний нөхцлийг тайлбарлаж ойлгуулах, шаардлага хангасан харилцагчийн өргөдөл хүлээн авч судалгаа хийх; Шинэ харилцагч татах, хуучин болон шинэ харилцагч нарт бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг сурталчлах, борлуулах, шаардлагатай нэмэлт мэдээллийг тайлбарлаж, зөвлөгөө өгч ажиллах.
Зээлийн эрсдэлийн чиг үүргээр ажиллах; Харилцагчаас ирүүлсэн зээлийн хүсэлтийг хүлээн авах, зөвлөгөө өгөх; Зээлийн явцын хяналтыг хийж зээл бүрийг цаг хугацаанд нь төлүүлэхийг зорьж ажиллах, зээлийн эргэн төлөлтийг хариуцах; Хугацаа хэтэрсэн зээлтэй цагийн төлөвлөгөө гарган ажиллах, барьцааг хураах, худалдан борлуулах; Харилцагчтай ярилцлага хийх, бүтээгдэхүүний нөхцлийг тайлбарлаж ойлгуулах, шаардлага хангасан харилцагчийн өргөдөл хүлээн авч судалгаа хийх; Шинэ харилцагч татах, хуучин болон шинэ харилцагч нарт бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг сурталчлах, борлуулах, шаардлагатай нэмэлт мэдээллийг тайлбарлаж, зөвлөгөө өгч ажиллах
Зээлийн эрсдэлийн чиг үүргээр ажиллах; Харилцагчаас ирүүлсэн зээлийн хүсэлтийг хүлээн авах, зөвлөгөө өгөх; Зээлийн явцын хяналтыг хийж зээл бүрийг цаг хугацаанд нь төлүүлэхийг зорьж ажиллах, зээлийн эргэн төлөлтийг хариуцах; Хугацаа хэтэрсэн зээлтэй цагийн төлөвлөгөө гарган ажиллах, барьцааг хураах, худалдан борлуулах; Харилцагчтай ярилцлага хийх, бүтээгдэхүүний нөхцлийг тайлбарлаж ойлгуулах, шаардлага хангасан харилцагчийн өргөдөл хүлээн авч судалгаа хийх; Шинэ харилцагч татах, хуучин болон шинэ харилцагч нарт бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг сурталчлах, борлуулах, шаардлагатай нэмэлт мэдээллийг тайлбарлаж, зөвлөгөө өгч ажиллах
Захирлын гэрийн тогооч ажилд авна. "сонсгол эсвэл яриа" бэрхшээлтэй байж болно. Чиг үүрэг: Захирлын гэрийн өдрийн 3 хоол хийх, Өдөр тутмын хөнгөн цэвэрлэгээ хийх, Хүнсний бүтэгдэхүүн хэрэглэгдэхүүн цуглуулах, Өөрийн хувийн унаатай байхНас: 18-35 нас Эмэгтэй Ажиллах байршил: Шангрила болон Зайсан Bella Vesta Ажлын цаг: 8:00-17:00 цаг хооронд өдрийн 8 цаг Ажиллах гараг: Даваа-Баасан /хүсвэл Бямба гарагт ажиллах боломжтой/Цалин:2,2+ тохиролцоно
Байгууллагын бодлого, төлөвлөлттэй уялдуулан харилцагчийн үйлчилгээний стандартыг тогтмол хангаж хэрэгжүүлэх, Байгууллагын богино, дунд, урт хугацааны төлөвлөгөөтэй уяалдуулан харилцагчийн үйлчилгээний соёлыг бий болгож салбар, нэгжүүдэд нэвтрүүлэх Харилцагчийн санал, гомдол, хүсэлтийг цаг алдалгүй, түргэн шуурхай хариуцах алба нэгжүүдэд хувиарлах, шийдвэрлүүлэх, Service excellence нэвтрүүлж хэрэгжүүлэх, Харилцагчийн үйлчилгээний газрын үйл ажиллагаанд хяналт тавих, удирдлагаар ханган ажиллах.