Маркетинг менежментийн бодлогыг тодорхойлж, төлөвлөгөө боловсруулж хэрэгжүүлэх Брэндийн нэр хүнд, тогтвортой байдлыг бий болгоход өөрийн мэдлэг ур чадвараа дайчлах Зах зээлд тэргүүлэх, зах зээлээ тэлэх бодлого боловсруулж, стратегийг тодорхойлж, түүнийгээ хэрэгжүүлж ажиллах Маркетингийн цогц судалгаа, шинжилгээ анализ хийж, түүн дээрээ үндэслэн оновчтой ажилбаруудыг хийх санал санаачлага гаргах, гардан хэрэгжүүлэх Реклам зар сурталчилгааны компаниуд болон олон нийтийн мэдээллийн хэрэгслүүдтэй харилцах Уламжлалт болон орчин үеийн маркетингийн сувгуудыг хослуулан ажиллах
Компанийн хүний нөөцийн бодлогыг хэрэгжүүлэх, дүрэм журмын хэрэгжилтэд хяналт тавих, * Хүний нөөцийн менежментийн үндсэн фунцийн хүрээнд ажиллах * Хүний нөөцийн үйл ажиллагааны төлөвлөгөө, тайлан, дүгнэлт боловсруулах, сургалт, семинар зохион байгуулах. * Албадын ажлын уялдааг зохицуулах, багаар ажиллахад дэмжлэг үзүүлэх. * Баримт бичиг боловсруулах, хөтлөх, баримт бичгийн эмх цэгцийг ханган ажиллах, * Бүрдүүлэлт, сонгон шалгаруулалтыг хариуцан ажиллах, * Хамт олны уур амьсгал, дотоод идэвхжүүлэлтийг сайжруулах ажилбаруудыг гардан хийх
Хариуцсан брэндийн борлуулалтыг хийх Үйлчилгээний стандартыг баримтлан ажиллах Брэнд хөгжүүлэлтэнд хувь нэмрээ оруулах
Брэндийн нэр хүнд, тогтвортой байдлыг бий болгоход өөрийн мэдлэг ур чадвараа дайчлах Зах зээлд тэргүүлэх, зах зээлээ тэлэх бодлого боловсруулж стратегийг тодорхойлж, түүнийгээ хэрэгжүүлж ажиллах. Бараа бүтээгдэхүүн, борлуулалтын талаар дүн шинжилгээ хийж удирдаж ажиллах. Брэндийн цогц судалгаа, шинжилгээ анализ хийж, түүн дээрээ үндэслэн оновчтой ажилбаруудыг хийх санал санаачлага гаргах, гардан хэрэгжүүлэх. Маркетинг менежментийн бодлогыг тодорхойлж өөрийн брэндэд тохирсон маркетингийн төлөвлөгөө боловсруулж хэрэгжүүлэх ба маркетингийн менежерийг бодлого чиглэлээр хангах. 8-15 хүнтэй баг шууд удирдана.