Компанийн үйл ажиллагааны талаарх санхүүгийн мэдээлэл боловсруулах, түүнд санхүүгийн шинжилгээ хийж үйл ажиллагааны болон санхүүгийн нөхцөл байдалд үнэлэлт өгч, санхүүжилт, хөрөнгө оруулалтанд тайлан мэдээ бэлтгэх Төсөв төлөвлөгөөний гүйцэтгэлийг хянах, удирдах Ажлын байрны тодорхойлолтонд заасан бусад чиг үүрэг
Компанийн үйл ажиллагааг бүхэлд нь удирдах замаар бизнесийн үр ашгийг дээшлүүлэх ажлыг зохион байгуулах Бизнес төлөвлөгөө, жилийн төсөв боловсруулах, гүйцэтгэлд хяналт тавих Компанийн орлого, ашгийн тэнцлийг тодорхойлох, анализ хийх Ажлын байрны чиг үүрэгийн дагуу бусад ажлыг хийж гүйцэтгэнэ.
Захиалагч, гүйцэтгэгч талуудын хооронд байгуулсан гэрээ, боловсруулсан төлөвлөгөөний дагуу тухайн төслийн багтай хамтран барилга угсралтын ажилд оролцогчдын ажлыг зохион байгуулах, барилгын норм ба дүрэм, стандарт, зураг төслийн дагуу гүйцэтгэх, зарцуулалтад хяналт тавьж ажиллах.
Борлуулалт маркетингийн удирдлагыг хэрэгжүүлэх хүрээнд дотоод үйл ажиллагааг удирдан зохион байгуулах, шийдвэр гаргах, үр дүнг хариуцах; Компанийн маркетинг борлуулалттай холбоотой бодлого стратеги, дүрэм журам, процессыг зохион байгуулах, тухай бүр сайжруулалт хийж ажиллах;
Нягтлан бодох бүртгэлийг холбогдох хууль тогтоомжийн дагуу бүртгэх Компанийн санхүүтэй холбоотой журам, заавар, тушаалын биелэлтийг хангаж ажиллах
Компанийн үйл ажиллагааны талаарх санхүүгийн мэдээлэл боловсруулах, түүнд санхүүгийн шинжилгээ хийж үйл ажиллагааны болон санхүүгийн нөхцөл байдалд үнэлэлт өгч, санхүүжилт, хөрөнгө оруулалтанд тайлан мэдээ бэлтгэх Төсөв төлөвлөгөөний гүйцэтгэлийг хянах, удирдах Ажлын байрны тодорхойлолтонд заасан бусад чиг үүрэг
Компанийн бизнес/стратеги төлөвлөгөө, төсөв боловсруулах Компанийн санхүүгийн үзүүлэлтэд дүн шинжилгээ хийж, сайжруулан ажиллах Компанийн борлуулалтанд дүн шинжилгээ хийх, борлуулалтын төлөвлөгөөнд хүрч ажиллах Компанийн дотоод үйл ажиллагааг зохион байгуулан, чиглүүлж ажиллах Бусад АБТ-д заасан чиг үүргийн дагуу ажиллах