Одоогоор мэдэгдэл алга байна

Архангай салбар, Хашаат тооцооны төвд Бүтээгдэхүүн үйлчилгээний зөвлөх

Нэгжийн зах зээл эзлэлтийг нэмэгдүүлэхийн тулд одоогийн харилцагч нараа халамжлах, уялдаа холбоотой байх, шинэ харилцагчийг татах, банкны харилцагчийн үйлчилгээг өндөр түвшинд үзүүлэх;

Гoo сайхны зөвлөх

 Гоо сайхны соёлыг түгээгч та Мэргэшүүлэх компаний дотоод сургалтад тогтмол хамрагдах Үйлчлүүлэгчдэд бүтээгдэхүүний мэргэжлийн зөвлөгөө, мэдээлэл өгөх үйлчилгээний таатай орчин бүрдүүлэх Борлуулалт хийх, төлбөр тооцоо хийх Бараа бүтээгдэхүүний эмх цэгц, хаяг тайлбар, бүрэн бүтэн байдлыг хариуцах

Сүхбаатар аймаг, Сүхбаатар салбарт Мэдээлэл технологи хариуцсан мэргэжилтэн

Салбар, нэгжийн тасралтгүй үйл ажиллагааг хангах зорилгоор МТ, ATM, дохиоллын систем, камер, техник, сүлжээний хэвийн үйл ажиллагааг хариуцна.

Office Admin Executive

Job brief We are looking for a reliable Office Administrator. They will undertake administrative tasks, ensuring the rest of the staff has adequate support to work efficiently.Responsibilities Coordinate office activities and operations to secure efficiency and compliance to company policies Supervise administrative staff and divide responsibilities to ensure performance Manage agendas/travel arrangements/appointments etc. for the upper management Manage phone calls and correspondence (e-mail, letters, packages etc.) Support budgeting and bookkeeping procedures Create and update records and databases with personnel, financial and other data Track stocks of office supplies and place orders when necessary Submit timely reports and prepare presentations/proposals as assigned Assist colleagues whenever necessary Requirements and skills Proven experience as an office administrator, office assistant or relevant role                 Good knowledge of logistics and cargo transportation related documents  Outstanding communication and interpersonal abilities Excellent organisational and leadership skills Familiarity with office management procedures and basic accounting principles Excellent knowledge of MS Office and office management software (ERP etc.) Qualifications in secretarial studies will be an advantage High school diploma; BSc/BA in office administration or relevant field is preferred                 Must be speak and written English    Please contact Mr.David @ 85009936

Сэлэнгэ салбар, Хөтөл бизнес зээлийн төвт Жолооч

Үйлчилгээ

Говь-Алтай салбарын Бугат тооцооны төвд Тооцооны төвийн менежер /үндсэн орон тоо/

борлуулалт, хяналт

Director, Governance Programs

VACANCY ANNOUNCEMENT DIRECTOR, GOVERNANCE PROGRAMS  The Asia Foundation Mongolia is seeking a dynamic and experienced Director, Governance Programs to lead the development and implementation of its governance programming portfolio. The Director will play a senior leadership role within the country office and oversee high-impact programs focused on urban governance, climate resilience, and support for national government functions. This is an exciting opportunity to work closely with Mongolian government agencies, public institutions, civil society partners, and donors to advance good governance and regional cooperation.   SUMMARY OF JOB RESPONSIBILITIES:  Reporting to the Country Representative, the Director, Governance Programs will:  Lead the development of new governance programs, strategies, and proposals.  Oversee a portfolio of programs to ensure high-quality implementation, meeting all targets and indicators.  Provide technical guidance and program support to staff and partners on governance issues.  Serve as a key representative for TAF Mongolia's governance initiatives with government organizations, civil society, and donors.  Foster partnerships with government bodies, including the Municipality of Ulaanbaatar, relevant Ministries, and other agencies.  Ensure sound financial management of governance projects, including budget oversight and donor reporting.  Liaise with TAF's regional governance team to leverage regional learning and best practices.  Contribute to other governance-related programs for TAF Mongolia.  

Хятад хэлний мэдлэгтэй Нягтлан бодогч

1.Нягтлан бодох бүртгэлийн дансны ангилал болон бүртгэлийн дүрмийг сайн мэддэг байх. 2.Импорт экспортийн ажлыг зохистой хэмжээнд зохицуулах. Үүнд гаалийн мэдүүлэг , гадаад валютын төлбөр хийх  , татварт мэдүүлэх зэрэг багтана. 3.Санхүү, татварын төрөл бүрийн тайлан гаргах, санхүү татварын тайланг хянах. 4.Санхүү  татварт тулгарсан асуудлыг зохицуулах. Санхүү болон татварын тайланг цаг тухайд нь гаргах тайлагнах. Жилийн эцсийн аудитын дүгнэлтийг цаг тухайд нь хийлгэх.  5.Компанийн хэлтэс бүрийн өдөр тутмын ажлын зардалд хяналт тавих, гарсан асуудлыг цаг тухайд нь мэдээлж сайжруулах зохицуулах төлөвлөгөөг санал болгох 6.Санхүүгийн баримтууд болон нягтлан бодох бүртгэлийн тайлангуудыг хариуцан хадгалах. Санхүүгийн мэдээллийг нууцлах.

Халаалт агаар сэлгэлтийн инженер

Барилгын халаалт, агааржуулалт, хөргөлт, цэвэр, бохир усны шугамын тоног төхөөрөмжийн хэвийн найдвартай ажиллагаа, засвар үйлчилгээг хариуцан ажиллах; Тоног төхөөрөмж, шугам сүлжээний зураг төслийг төлөвлөх, төсөв-төлөвлөгөөний дагуу угсралт, ашиглалт, засвар үйлчилгээний ажлыг хянах, зохион байгуулах, шаардлагатай тохиолдолд гардан гүйцэтгэл хийх; Тоног төхөөрөмжийн гэмтэл, саатлыг илрүүлэх, оношлох, засварлах, хэмжилт тохиргоог хийх; Барилгын халаалт, агааржуулалт, хөргөлт, цэвэр, бохир усны шугамын угсралтын ажлын гүйцэтгэлийн зураг, холбогдох бичиг баримт боловсруулах; Өгөгдөл цуглуулж урьдчилсан дүн шинжилгээ хийж гүйцэтгэх; Өөрийн ажил мэргэжилтэй холбоотой ажлын байрны тодорхойлолтод заасан чиг үүргийг хэрэгжүүлэн ажиллах; Баг хамт олны аюулгүй байдалд хяналт тавих эрсдэлийг тодорхойлох, үзүүлэх нөлөөллийг бууруулж, хянах.

Холбоо барих

Монголын иргэн бүрд ажлын байр!.

Zangia.mn

Copyright © 2008-2024.