Борлуулалт үйлчилгээг соёлч боловсон түргэн шуурхай хэрэгчлэгчдэд хүргэн үйлчлэх; Хэрэглэгчийн сэтгэл ханамжийг бүрдүүлэх, хэрэгцээт мэдээллээр ханган үйлчлэх; Үйлчилгээний чанарыг сайжруулах, бүтээмжээ нэмэгдүүлэх; Үйл ажиллагаатай холбоотой өдөр тутмын тайланг тэмдэглэн хөтлөх;
Холбооны цахилгаан төхөөрөмжүүдийн ашиглалт үйлчилгээ, бэлэн байдлыг хангах Тоног төхөөрөмжийн хэвийн ажиллагааг шалгаж, алдаа оношлох, засварлах. Эрчим хүчний үр ашигтай, найдвартай шийдлийг гүйцэтгэх. Эрчим хүчний хэрэглээний тайлан гаргах. Эрчим хүчний хэмнэлт хийх арга хэмжээг санал болгох, хэрэгжүүлэх.
Хэрэглэгчийн өгөгдлийн сангийн бүтцийг боловсронгуй болгох, шинжилгээний загварчлал хийх, хэрэглэгчийг халамжлан тогтоон барих, шийдвэр гаргалтад тохирсон тайлан, мэдээлэл боловсруулах замаар байгууллагын үр ашигтай ажиллагааг дэмжих. 1. Өгөгдлийн сан удирдах, өгөгдлийн цуглуулалт, хадгалалт, боловсруулалт хийх, чанарыг хянах2. Бизнесийн гүйцэтгэлийн үзүүлэлтүүдийг тодорхойлох, хянах3. SQL, Python, R, Tableau болон бусад дата аналитикийн хэрэгслүүдийг ашиглан өгөгдөл боловсруулах4. Удирдлагуудад шийдвэр гаргахад туслах тайлан, дашбоард бэлтгэх5. Хэрэглэгчийн зан төлөв, эрсдэлийн шинжилгээ хийх, үнэ цэнийн хангалтыг илрүүлэх6. Өгөгдлийн загварчлал, урьчилсан таамаглалын загварууд боловсруулах7. Үйл явцыг автоматжуулах шийдлүүдийг хөгжүүлэх
Байгууллагын хэрэглэгч болон хамтын ажиллагаатай иргэдэд бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг танилцуулах, сурталчлах, борлуулалт хийх, хэрэглэгч ба борлуулалтын төлөвлөгөөг биелүүлэх;
Санхүү, бүртгэлийн бүрэн үйл ажиллагааг хариуцах: Өдөр тутмын гүйлгээг бүртгэх, анхан шатны баримтуудыг шалгаж бүртгэх. Санхүүгийн тайлан боловсруулах: Сарын, улирлын болон жилийн санхүүгийн тайлан гаргах. Удирдлагад шаардлагатай санхүүгийн тайлан, дүн шинжилгээ гаргаж өгөх. Татварын болон нийгмийн даатгалын тайлан боловсруулах: НӨАТ, ХХОАТ, НДШ, ААНОАТ зэрэг бүх төрлийн тайланг хугацаанд нь гаргах, цахимаар илгээх.
Бүтээгдэхүүн үйлчилгээ, шаардлагатай тусламжийг хэрэглэгчид цаг алдалгүй шуурхай хүргэж, өөрийн харилцааны ур чадвараа ахиулан брэнд, хамт олноо төлөөлөх
Бараа материалын хэрэгцээг судлах Танилцуулга, борлуулалт, нийлүүлэлтийн гэрээг байгуулах Нийлүүлэгчдээс санал авах, үнэлгээ хийх Төсвийн төлөвлөлт, хянах, тайлагнах Төлбөр, тооцооны процессийг удирдах Нийлүүлэгчийн гүйцэтгэлийг үнэлэх, сайжруулах арга хэмжээ авах Худалдан авалтын тайлан гаргах Зах зээлийн судалгаа хийх, шинэ нийлүүлэгчидтэй холбогдох
Айл өрх, болон албан байгууллагын хэрэглэгчдэд тулгарсан асуудлыг яаралтай шийдвэрлэж өгөх, тэднээс ирсэн санал гомдлыг хурдан шуурхай барагдуулах, үр дүнг мэдээлэх, буцах холбоог тогтоож ажиллах.
-Интернэт болон интранет сүлжээний хэвийн найдвартай үйл ажиллагааг хангах.-Сүлжээний дизайн, холболт, тохиргоо, төлөвлөлтийг хийх, хэрэгжүүлэх.-Сүлжээний аюулгүй байдлын төхөөрөмж, системийн хэвийн найдвартай үйл ажиллагааг хангах, холболт, тохиргоо, дүн шинжилгээ хийх, тайлагнах.-Сүлжээний гомдол саналыг тухай бүрт нь шийдвэрлэх, засварлах
Хэрэглэгчдийн асуултанд хариулах Бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний талаар мэдээлэл өгөх Хэрэглэгчийн санал, хүсэлтийг бүртгэх Хэрэглэгчийн асуудлыг шийдвэрлэхэд туслах Бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний талаар боловсруулсан мэдээг шинэчлэх Хэрэглэгчийн сэтгэл ханамжийг хэмжих Компанийн стандарт, дүрэм журмыг дагаж мөрдөх Бусад хэлтэс, багуудтай хамтран ажиллах