Борлуулалтын стратеги боловсруулж, хэрэгжүүлэх Зах зээлд бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний борлуулалтыг нэмэгдүүлэх төлөвлөгөө зохиох Харилцагчидтай харилцах, тэдний хэрэгцээг ойлгох, шийдлүүдийг санал болгох Борлуулалтын мэдээлэл, тайланг бэлтгэх, дүн шинжилгээ хийх Зах зээлийн судалгаа хийх, өрсөлдөгчдийн үйл ажиллагааг хянах Борлуулалтын зорилтуудыг тодорхойлох, тэдгээрийг биелүүлэхэд чиглүүлэх Харилцаа холбооны стратеги, маркетингийн үйл ажиллагааг дэмжих