Боловсролын болон шинжлэх ухааны бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний маркетингийн стратегийг боловсруулах Хэрэглэгчийн зах зээлд судалгаа хийх, анализ хийх Маркетингийн кампанит ажлуудыг төлөвлөх, хэрэгжүүлэх, хянах Боловсролын байгууллагуудтай хамтран ажиллах, түншлэл бий болгох Нийгмийн сүлжээнд агуулга үйлдвэрлэх, түүнийг удирдах Маркетингийн тайлан болон статистик мэдээллийг боловсруулах Бүтээгдэхүүний борлуулалтын үр дүнг дүгнэх, сайжруулах арга замыг тодорхойлох Олон нийтийн арга хэмжээг зохион байгуулах, сурталчлах