Албан бичиг баримт хөтлөлт (бичиг хэрэг, захиргааны ажил, албан хэрэг хөтлөлт, архивлах ажлыг хариуцах) Оффис менежмент (Оффисийн цэвэрлэгээ үйлчилгээ, тохижилт, ашиглалт, хангамж худалдан авалт, бичиг хэргийн зохион байгуулалтыг хариуцах) Гүйцэтгэх захирлын өдөр тутмын үйл ажиллагаанд дэмжлэг үзүүлэх Захиргааны өдөр тутмын ажлыг зохион байгуулах Ажлын байрны тодорхойлолтод заасан бусад ажил үүргүүд
- НББОУС болон бусад хууль журамд нийцүүлэн НББ-г үнэн зөв хөтлөх -Удирдлагыг шаардлагатай тайлан, мэдээгээр хангах -Тайлан мэдээг холбогдох хууль журмын дагуу цаг тухайд тайлагнах -Компаний НББ-ийн бодлого, санхүүгийн заавар, журмуудыг дагаж мөрдөн ажиллах -Туслах нябо болон нярвуудын өдөр тутмын үйл ажиллагааг чиглүүлэх, удирдан зохион байгуулах гэх мэт ажлын байрны тодорхойлолтод заасны дагуу бусад ажил үүргүүд