Байгууллагын маркетингийн төлөвлөгөө, үйл ажиллагааг боловсруулах, хэрэгжүүлэх, сайжруулах; Зах зээлийн судалгаа хийх, судалгааны нэгтгэлийг тайлагнах, сайжруулалтын ажлыг төлөвлөн хэрэгжүүлэх; Маркетингийн үйл ажиллагаатай холбоотой өдөр тутмын ажлыг зохион байгуулах, хяналт тавих; Бүтээгдэхүүн үйлчилгээ, брэндийг сурталчлах, борлуулалтыг нэмэгдүүлэх; Сошиал медиа, дижитал маркетингийн сувгуудын төрлүүдийг нэмэгдүүлж, идэвхжүүлэх, контент бэлдүүлэх, хөгжүүлэлт хийх; Ажлын байрны тодорхойлолтод тусгагдсан бусад чиг үүргүүдийг гүйцэтгэх;
Барилгын дотоод заслын брэнд бараа бүтээгдэхүүний талаар үйлчлүүлэгчид тайлбарлах, сонголт хийхэд нь мэргэжлийн туслалцаа үзүүлэх, зөвлөх; Үйлчлүүлэгчийг халамжлах, бүтээгдэхүүний талаарх мэдлэгийг тасралтгүй хөгжүүлэх; Худалдан авагчид тайлбарлах, ярилцах, сонсох, зөвлөх зэрэг ур чадвараа ашиглан барилгын дотоод заслын брэнд бараа бүтээгдэхүүний борлуулалтыг өсгөх; Салбар дэлгүүрийн бараа бүтээгдэхүүнийг хариуцан ажиллах; Бараа материалын судалгаа, шинжилгээг тогтмол хийх; Борлуулалтын бодлого төлөвлөгөөг боловсруулан, хэрэгжүүлэх; Байгууллагыг төлөөлөн харилцагч байгууллагуудтай харилцах, гэрээ хэлцэл хийх; Ажлын байрны тодорхойлолтод тусгагдсан бусад чиг үүргүүдийг гүйцэтгэх;
-Санхүү бүртгэлийн өдөр тутмын үйл ажиллагааг хэвийн явуулах, -Удирдлагыг шаардлагатай мэдээллээр хангах -Санхүүгийн тайлан тооцоо хийх чадвартай -Нягтлан бодох бүртгэлийг холбогдох стандарт, хууль, журмын дагуу гүйцэтгэх -Өдөр тутамд худалдан авалт болон санхүүгийн тооцоог хаах -Зээлийн өр барагдуулах, тооцоо нийлэх -Бараа материалын тооллого хийж программын бүртгэлтэй тулгаж шалгах -Ажлын байрны тодорхойлолтод тусгагдсан бусад чиг үүргүүдийг гүйцэтгэх;
Оффисын ажилчдын өдөр тутмын хоолыг амт, чанартай хийж гүйцэтгэх Орчны ариун цэвэр, хувийн ариун цэврийг сайтар хангаж ажиллах
Бараа материалыг баримтын дагуу хүлээн авч, бүрэн бүтэн байдлыг шалган, тоо ширхэгийн дагуу хүлээн авах, зөөх, буулгах, хураах, эмх цэгцтэй байрлуулах; Бараа материалын хадгалалт хамгаалалтад хяналт тавьж, үлдэгдэл нөөцийн талаар холбогдох ажилтнуудыг мэдээллээр хангах; Бараа материалтай холбоотой гарсан бүх гүйлгээнүүдийн санхүүгийн анхан шатны баримт бүрдүүлэх; Бараа материалын орлого, зарлагын бүртгэлийг хөтөлж, сарын эцэст тооллого хийх, хариуцсан Нягтлан бодогчтой тооцоо нийлэх;
Харилцагчтай харилцан ашигтай хамтран ажиллах стратеги боловсруулах, байнгын харилцаа холбоотой ажиллах замаар харилцагчийн бодит өсөлтийг нэмэгдүүлж ажиллах, тогтвортой, найдвартай харилцагчийг бий болгох; Харилцагч руу чиглэсэн маркетингийн стратегийг тодорхойлон хэрэгжүүлэх, компанийн зах зээлд эзлэх байр суурийг нэмэгдүүлэх, борлуулалтын орлогыг өсгөх; Компанийн санал болгож буй бүтээгдэхүүн үйлчилгээний шинж чанар, үр ашиг болон харилцагч хэрэглэгчдийн хэрэгцээ шаардлагын төлөвлөгөө боловсруулах, хэрэгжилтэд хяналт тавих; Зорилтот харилцагч, тэдгээрийн зан төлвийг тодорхойлж, хэрэгцээ шаардлагад нийцүүлэн ажиллах; Борлуулалт маркетингийн удирдлагыг хэрэгжүүлэх хүрээнд дотоод үйл ажиллагааг удирдан зохион байгуулах, шийдвэр гаргах, үр дүнг хариуцах; Компанийн борлуулалттай холбоотой бодлого стратеги, дүрэм журам, процессыг зохион байгуулах, тухай бүр сайжруулалт хийж ажиллах;