Duties & responsibilities: Draft daily subsidiary companies legal related letter, documents to governent offices and other legal required matters File arrange and organize all types of legal documents like contracts, leases, licenses, sales, purchases, and real estate etc Negotiate and draft contracts Manage any legal issues and support business development initiatives, including: Lawsuits and settlement negotiations Negotiation support for major contracts Project support for legal issues in connection with acquisitions/divestitures/restructuring Advise on business transactions related to internal affairs, directors, executives, stockholders, and corporate relationship Research relevant legal materials to aid decision making Identify implications for cases from legal precedents or other legal information Represent the company before administrative boards and court trials if needed Provide supervision to outside lawyers hired to assist the company with their specialized legal services
Creates positive, welcoming, supportive environment for tenants, visitors, and property associates Maintains building security measures, ensuring proper incident documentation and notification to management, owners, and insurance carriers Maintains familiarity with all procedures and requirements of accounts payable and accounts receivable Maintains property by investigating and resolving tenant complaints Ensures property’s filing system is maintained and includes tenant, applicant, accounting, and vendor and contract files Prepares reports by collecting, analyzing, and summarizing data
Компанийн үндсэн үйл ажиллагааны хүрээнд компанийг төлөөлөн үйлчлүүлэгч , харилцагч нарт үл хөдлөх эд хөрөнгийн талаар мэдээлэл өгөх, түүнийг хөлслөх, хөлсүүлэх, худалдах, худалдан борлуулах үйлчилгээг үзүүлэх зорилгоор холбоо тогтоох, шаардлагатай мэдээллээр хангах, зөвлөх үйлчилгээ үзүүлэх, компанийг бусдад эерэгээр сурталчлах.
Ресторан болон хүнсний дэлгүүрийн үйл ажиллагаатай холбоотой орлого зарлагын гүйлгээг хийх Кассын тайлан, харилцахын тайлан бэлтгэх Тооллого бараагаа хийж үр дүнг тайлагнах Харилцагч байгууллагуудтай улирал, хагас жил, жилийн эцэст өр авлагын тооцоо нийлж, үлдэгдлийг баримтаар баталгаажуулах, өр авлагыг холбогдох ажлтнуудтай хамтарч тухай бүр барагдуулах Удирдлагаас өгсөн үүрэг даалгаврыг цаг хугацаанд нь чанартай гүйцэтгэх
#APIP We are looking to hire a Recruitment manager The Recruitment manager manages the Group’s operating and implementing recruitment processes. Focus on talent acquisition as a big picture within a business, understand the importance of setting clearly defined goals for recruitment, and measure goals effectively. Roles and responsibilities: Conduct meetings with team members to gain insights, updates, and feedback Create and design recruitment processes Review candidate applications Get an idea of any future hiring needs, and plan for them Find candidates for open roles Monitor recruitment metrics such as cost per hire, and time to hire Prioritize candidate experience when recruiting for any role Plan to improve recruitment functions
Сошиал медиа маркетингийн бодлого төлөвлөлтийг боловсруулан хэрэгжүүлэх, үйл ажиллагааг удирдан зохион байгуулах, шинэ технологи, шинэ зах зээл судлах, шинэ хэрэглээ үйлчилгээг бий болгох, худалдааны сувгийг хөгжүүлэх, хэрэглэгч болон харилцагчийг идэвхжүүлэх,татах борлуулалт нэмэгдүүлэх хөтөлбөрүүд санаачлах, гүйцэтгэх
Маркетингийн судалгаа хийх, үйл ажиллагааг удирдан зохион байгуулах, шинэ технологи, шинэ зах зээл судлах, шинэ хэрэглээ үйлчилгээг бий болгох
Компанийн үндсэн үйл ажиллагааны хүрээнд компанийг төлөөлөн үйлчлүүлэгч , харилцагч нарт үл хөдлөх эд хөрөнгийн талаар мэдээлэл өгөх, түүнийг хөлслөх, хөлсүүлэх, худалдах, худалдан борлуулах үйлчилгээг үзүүлэх зорилгоор холбоо тогтоох, шаардлагатай мэдээллээр хангах, зөвлөх үйлчилгээ үзүүлэх, компанийг бусдад эерэгээр сурталчлах.