Одоогоор мэдэгдэл алга байна

ВИ ЭФ ЭС ХХК

  • Ажлын байрны зар
  • Манай компани
  • Мэдээ, мэдээлэл
Төлбөр тооцооны мэргэжилтэн/ Cashier

Бэлэн мөнгө, ПОС, банкны орлого удирдах – Бэлэн мөнгө болон картын орлогын банкны хуулгыг шалгаж, өдөр тутмын бүртгэл хөтлөх; бэлэн мөнгө хураах, гүйлгээ бүртгэх; орлогыг банкинд тушаах; аюулгүй байдлыг ханган ажиллах Цахим төлбөрийн баримтын удирдлага – Орлогын баримт болон мөнгөн орлогыг тулгаж, мэдээлэл хоорондоо нийцэж буй эсэхийг шалгах Буцаан олголтын удирдлага – Онлайн болон оффлайн буцаан олголтын тайланг үйл ажиллагааны багтай хамтран тулган шалгаж, баталгаажуулах Өдөр тутмын орлого болон орлогын баталгаажуулалт – Өдөр тутмын орлогыг хүлээн авч, үнэн зөв байдлыг хянах, баталгаажуулах Нэхэмжлэл, буцаан олголтын бүрдүүлэлт – Цахим төлбөрийн баримтыг шалгаж, нэхэмжлэл болон төлбөрийн баримтыг бүрдүүлэх; урьдчилгаа болон буцаан олголтыг зохион байгуулах Үндсэн хөрөнгийн бүртгэл, хяналт – Үндсэн хөрөнгийн бүртгэл хөтөлж, хяналт тавих Сарын удирдлагын тайлан бэлтгэх – Сарын удирдлагын тайлан, тооцоог үнэн зөв, хугацаанд нь бэлтгэхэд туслах

Administration officer

To effectively manage general administration activities and proactively maintain records of day to day activities To undertake the responsibility of sourcing, procuring, maintenance & invoice processing of office supplies & other facilities and amenities Manage day to day administration while ensuring cost control on regular expenses such as– Maintenance related expense Stationary Rental Communications equipment Travel desk management Pantry/ refreshments Handle petty cash 

Finance Manager

To carry out day to day financial Operational activities within the given region To ensure accurate maintenance of accounts, book keeping, MIS Reporting, Statutory Compliance & Branch Control. Areas of Responsibility & brief description Preparation of MIS/Ledger  independently and ensure correct and complete accounting including all necessary reports to HO                                                                                                                                                                       Checking bank statement for cash & DD credit and maintain the same in remittance tracker and Making DAR Reports and reconciling with the Online Fund Flow.                                                         Preparation of Month end provision and Intercompany Reconciliation    Ensure maintenance of Internal customer satisfaction index for the department   Accurate & timely Verification of travel sheet and Imprest clearance.    Ensure verification of vendor invoices & payment documents.   Ensure timely remittance & RTGS & maintain complete documentation   Coordination with SSC and VFS Global staff for payment and other Queries.   Routine task like Stop payment, DD cancellation, cheque cancellation, cheque deposition, receipt and manual payment.   Coordination with the Travel desk for surrendered currency and correct accounting in SAP.   Ensure Accurate maintenance of reports & processes. As well as completion of processes within set timelines.   Judicious use of natural resources   Shall adhere to environment health and safety policy/ objectives and guidelines of the organization

Холбоо барих

Монгол улс, Улаанбаатар хот, Сүхбаатар дүүрэг, 1-р хороо, DHL барилга

Монголын иргэн бүрд ажлын байр!.

Zangia.mn

Copyright © 2008-2025.