1. Сувилахуйн тусламж үйлчилгээг чанартай, хариуцлагатай, аюулгүй хүргэх 2. Үйл ажиллагааны урсгалын хэвийн ажиллагааг хангаж ажиллах 3. Үйлчлүүлэгчийг чиглүүлэх, мэдээлэл өгөх, халамжлах
Үйлчлүүлэгчтэй зөв боловсон мэндлэх, зөв зохистой чиглүүлэх Санхүүгийн болон холбогдох бичиг баримтыг үнэн зөв хөтлөх, анхан шатны баримтуудыг хадгалах, холбогдох ажилтанд гаргаж өгөх; Хэрэглэгчийн санал гомдолыг хүлээн авах журмын дагуу үйлчлүүлэгчийн санал гомдлыг үнэн зөвөөр санал гомдолын бүртгэлд хөтөлж баталгаажуулан шийдвэрлүүлэх Үйлчилгээний ажлын дэг журам, ажиллах горим, стандартыг мөрдөх ажлыг зохион байгуулах АБТ-Д заагдсан бусад чиг үүргийг хэрэгжүүлнэ