Харилцагчдад түргэн шуурхай, найрсагаар бэлэн болон бэлэн бус гүйлгээтэй холбоотой үйлчилгээ үзүүлэх
Банкны мерчантын үйлчилгээний тасралтгүй хэвийн ажиллагааг хангах, Банкны нэгж, харилцагч, мерчантын сэтгэл ханамжийг нэмэгдүүлэх,
Бизнесийн шаардлагуудыг шинжилж, техникийн бичиг баримт болгон хөрвүүлэх Системийн шаардлагууд, ажлын урсгалуудыг загварчлах, баримтжуулах Төслийн мөчлөгийн туршид хөгжүүлэгчид, оролцогч талууд, эцсийн хэрэглэгчидтэй хамтран ажиллах Системийн тестлэлт болон чанарын баталгаажуулалт хийх Хэрэгжүүлсэн системүүдэд техникийн дэмжлэг, асуудал шийдвэрлэх үйлчилгээ үзүүлэх Системийн баримтжуулалт үүсгэх, хадгалах
Үндсэн болон дагалдах системүүдэд өдөр тутмын хяналт тавьж, системийн тогтвортой үйл ажиллагааг хангаж, системд илэрсэн асуудлыг засварлах арга хэмжээг авах; Байгууллагын хүрээнд ашиглагдах шинэ системүүдийн нэвтрүүлэлт, сайжруулалт дээр ажиллах;
Мэдээллийн технологи, мэдээллийн аюулгүй байдал хариуцсан ахлах шинжээч
Банкны цахим бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг хөгжүүлэх бизнесийн шаардлага болон үйл ажиллагааны процессийг тодорхойлох Зах зээл, эдийн засаг, харилцагчийн судалгааг гүйцэтгэх, дүн шинжилгээ хийх, түүнд тохирсон цахим бүтээгдэхүүний санал, төсөл боловсруулах Холбогдох газар нэгж, төслийн баг болон гадаад, дотооддын компаниудтай хариуцсан бүтээгдэхүүний хөгжүүлэлтийн хүрээнд хамтран ажиллах Банкны цахим бүтээгдэхүүн хөгжүүлэлтийн урт, богино хугацааны стратегийн төлөвлөгөө, саналыг боловсруулах
Харилцагчдад лавлах утсаар дамжуулан зөвлөгөө мэдээлэл хүргэх Харилцагчид өдөр тутам тулгарч буй асуудлуудыг шийдвэрлэх
Банкны цахим бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг хөгжүүлэх бизнесийн шаардлага болон үйл ажиллагааны процессийг тодорхойлох Зах зээл, эдийн засаг, харилцагчийн судалгааг гүйцэтгэх, дүн шинжилгээ хийх, түүнд тохирсон цахим бүтээгдэхүүний санал, төсөл боловсруулах Холбогдох газар нэгж, төслийн баг болон гадаад, дотооддын компаниудтай хариуцсан бүтээгдэхүүний хөгжүүлэлтийн хүрээнд хамтран ажиллах Банкны цахим бүтээгдэхүүн хөгжүүлэлт хариуцан ажиллах