Харилцагчидтай сайн харилцаа тогтоох Борлуулалтын стратеги боловсруулах Борлуулалтын зорилтуудыг биелүүлэх Худалдааны шинжилгээ хийх Борлуулалтын тайланг бэлтгэх Шинэ бүтээгдэхүүнүүдийг танилцуулах Борлуулалтын үйл явцын сайжруулалт хийх
Хэрэглэгчдийн хүсэлт, шаардлагыг ойлгож, зөвлөгөө өгөх Бараа бүтээгдэхүүний онцлог, давуу талыг танилцуулах бараа, бүтээгдэхүүний нөөц, зохион байгуулалтыг хянах Бараа бүтээгдэхүүний худалдаа, борлуулалтын дүнг үнэлэх Хэрэглэгчдийн сэтгэл ханамжийг хянах, санал хүсэлт авах Бараа бүтээгдэхүүнийг сурталчлах, маркетингийн арга хэмжээг хэрэгжүүлэх Тайлан, статистик мэдээлэл бэлтгэх