-Эрүүл мэндийн тусламж, үйлчилгээний чанар, аюулгүй байдлыг сайжруулах арга хэмжээг зохион байгуулах, хэрэгжүүлэх -Тусламж үйлчилгээний чанар, байдалд дотоод хяналт, үнэлгээг тогтмол хийж, үр дүнг тооцож салбар нэгжүүдийг чанар сайжруулах үйл ажиллагаанд оролцоход нь мэргэжил арга зүйгээр -хангаж ажиллах -Чанар сайжруулах арга хэрэгслийг таниулах, хэрэгжүүлэх , үйлчлүүлэгчдээс сэтгэл ханамжийн судалгааг авч үнэлгээ хийж, үр дүнг тооцох, -Байгууллагын болон хөндлөнгийн мэргэжлийн байгууллагуудын хяналт, үнэлгээгээр өгсөн зөвлөмжийг хэрэгжүүлэх арга хэмжээг зохион байгуулах.