Байгууллагын маркетингийн стратеги боловсруулж, хэрэгжүүлэх Сошиал медиа, зар сурталчилгааны контент төлөвлөж, удирдах Хямдрал, урамшуулал, идэвхжүүлэлтийн үйл ажиллагаа зохион байгуулах Борлуулалтыг нэмэгдүүлэхэд чиглэсэн маркетингийн төлөвлөгөө гаргах Өрсөлдөгч болон зах зээлийн судалгаа хийх Хэрэглэгчийн зан төлөвийг судалж, CRM өгөгдөлд дүн шинжилгээ хийх Сар, улирал, жилийн маркетингийн тайлан бэлдэж, үр дүнг тооцоолох Маркетингийн төсөв зохиож, зардлыг оновчтой зарцуулах