Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг - Сошиал контентын төлөвлөлт, бэлтгэл, гүйцэтгэл, сурталчилгааны ажлын төсөв, төлөвлөгөө боловсруулах, төлөвлөж хангах, тайлан гаргах. - Маркетинг, сурталчилгааны ажлуудыг хэрэгжүүлж борлуулалтын үйл ажиллагааг дэмжин компани болон бүтээгдэхүүнүүдийн имиж бүрдүүлэх, үйлчилгээг зах зээлд таниулах, - Маркетингийн судалгаа шинжилгээ хийж, тайлагнах - Компанийн борлуулалтын үйл ажиллагаанд хяналт тавин түүнд шаардагдах урт болон богино хугацааны төлөвлөгөө гаргах - Контентын санаа гаргах, рийл, постер бэлдэх Сошиал медиа пост, постер, рийл хийх, видео эвлүүлэх Сошиал сувгуудыг хөтлөх, хөгжүүлэх Шаардлагатай постуудад бүүст төлөвлөх