Маркетинг, борлуулалтын албаны төлөвлөгөө боловсруулах, хэрэгжүүлэх Зах зээлийн судалгаа хийх Борлуулалтын үйл ажиллагааг удирдах Борлуулалтын дараах үйлчилгээ үзүүлэх
Маркетингийн судалгаа хийх, зах зээлийн судалгаа хийн борлуулалтыг өсгөх; Цахим орчинд маркетингийн идэвхжүүлэлт хийх; Бараа, бүтээгдэхүүний идэвхжүүлэлтийн үйл ажиллагаа, реклам-сурталчилгааны ажлыг төлөвлөж зохион байгуулах; Реклам сурталчилгааны ажлыг зохион байгуулах; Сошиал төлөвлөгөө гаргаж дизайнерын хамт контент бүтээх, сошиал сувгуудын идэвхжүүлэлт, менежмент хийх;
Тендер, төсөл хөтөлбөрүүдэд оролцох, шаардлагатай материалыг боловсруулан илгээх, гэрээний үүргийг биелүүлэх, хэрэгжилтэд хяналт тавих; Бусад байгууллага, компани, үйлдвэрлэгчидтэй холбогдох, үнийн санал авах, төсөл хэрэгжүүлэхэд гар бие оролцох; Компанийн зорилтот зах зээлийн харилцагчдыг халамжлах, компанийн брэнд, бараа бүтээгдэхүүнийг сурталчлан таниулах үйл ажиллагааг зохион байгуулах.