Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг Компанийн бүтээгдэхүүн үйлчилгээ утсаар харилцагчид санал болгох, борлуулах, борлуулалтын сэжмийг хөтлөх, сонирхсон харилцагчид хөнгөлөлт урамшууллын мэдээлэл, хүргэх Харилцагчийн мэдээллийн төвд хандсан аливаа асуудлыг ангилж, бүртгэлийг хөтлөх, тайлагнах Байгууллагын лавлах утас болон сошиал сувгуудад хандсан харилцагчийг мэдээллээр хангах Борлуулалтын ажилтны чиг үүрэгт хамрагдах сургалт, судалгааг хийх
Офисын өдөр тутмын үйл ажиллагааг зохион байгуулж, хянах Байгууллагын дотоод бичиг баримт, мэдээллийг удирдах Газар нэгжийн хурал, уулзалт болон арга хэмжээг зохион байгуулах Гар утас, имэйл, бичиг баримтын менежментийг хийх Нөөц, материалын захиалга, хуваарилалтыг гүйцэтгэх Хүний нөөцийн үндсэн процессуудад туслалцаа үзүүлэх Байгууллагын гадаад, дотоод харилцааг сайжруулахад дэмжлэг үзүүлэх
Хүний нөөцийн стратеги боловсруулж, хэрэгжүүлэх Байгууллагын хүний нөөцийг удирдах, хянах Цалин хөлс, хөнгөлөлт, шагнал урамшууллын бүтэц, бодлого, гүйцэтгэлийн үнэлгээний тогтолцоог боловсронгуй болгох Төлөвлөлтийн дагуу ажлын байрны шаардлагад нийцсэн ажилтнаар хангах, сонгон шалгаруулалтыг зохион байгуулах Ажилтны ур чадвар, гүйцэтгэлийг сайжруулах сургалтын хэрэгцээг тодорхойлж, төлөвлөгөө, төсвийг боловсруулан хэрэгжүүлэх Хүний нөөцийн мэдээллийн системийг удирдах, шинэчлэн сайжруулах Ажилтны ур чадвар, туршлагыг хөгжүүлэх, үнэлэх Ажлын орчны аюулгүй байдал, эрүүл мэндийн стандартуудыг хангуулах Төсвийн төлөвлөлт, хүний нөөцийн зардлыг хянах
Шинэ харилцагч татах, харилцагчийн халамжлах, хадгалах, зээлийн хүсэлтийг судалж, шийдвэрлүүлэх. Хариуцсан зээлийн багцын удирдлагыг хэрэгжүүлж, хяналт тавих.
Комплаенс, МУТСТ үйл ажиллагааг үр дүнтэй зохион байгуулах, ажилтнуудад шаардлагатай мэдлэг, мэдээллийг олгох. Байгууллагын үйл ажиллагаанд үүссэн эрсдэлийн мэдээллийг цуглуулах, нэгтгэх, учирч болзошгүй эрсдэлийг тодорхойлж үнэлэх, дүн шинжилгээ хийх, бууруулах, хянах замаар эрсдэлийн удирдлагын тогтолцооны үр дүнтэй байдлыг хангаж, тогтмол сайжруулах; Эрсдэлийн бодлого, хязгаарыг тодорхойлох, шаардлагатай журам, заавар, гарын авлагыг боловсруулах, мөрдүүлэх, хэрэгжилтэд хяналт тавьж ажиллах; Компанийн удирдлага болон ажилтнуудад комплаенс болон эрсдэлээс урьдчилан сэргийлэх, үр ашгийг дээшлүүлэх үйл ажиллагааны талаар зөвлөгөө, мэдээлэл өгөх
Python (Django, Flask), Node.js (Express.js) ашиглан backend платформ хөгжүүлэх, турших, хэрэгжүүлэх RESTful API, GraphQL боловсруулж, фронтенд болон гуравдагч талын системтэй холбох (OAuth, JWT) MySQL, PostgreSQL, MongoDB, Redis мэдээллийн сан удирдах, SQL query оновчтой болгох
Компанийн зээлийн бодлогын хүрээнд салбарын бизнес төлөвлөгөөний зорилтыг хангах, зээлийн борлуулалтыг өсгөх замаар багцын тогтвортой өсөлтийг ханган, эрсдэлийг боломжит бага түвшинд барьж, ашигт ажиллагааг нэмэгдүүлэн, зах зээлд эзлэх байр суурийг өргөжүүлж бэхжүүлэх Салбарын үйл ажиллагааг удирдан зохион байгуулж, салбарын ажилтнуудыг чадваржуулах, хяналт тавих Салбарын тайлан мэдээг боловсруулах, шинжлэх, дүгнэх, тайлагнах Шинэ бүтээгдэхүүн үйлчилгээг санаачлан хэрэгжүүлэх, Үйл ажиллагааны дүрэм, журам зааврыг сайжруулан, боловсруулах.
Маркетингийн төсөв төлөвлөгөө боловсруулан хэрэгжилтийг үр дүнтэй ханган ажиллах, тайлагнах Дижитал маркетинг хийх Шинэ бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг зорилтот сегментэд байршуулах, Компанийн цахим хуудас болон сошиал хуудасны хэвийн үйл ажиллагааг хангах. Олон нийтийг хамарсан үйл ажиллагааг зохион байгуулах, оролцох, Маркетингийн үйл ажиллагаатай холбоотой судалгаануудыг хийх, боловсруулах, тайлагнах,
-Хэрэглэгчийн хэрэгцээ, зан төлөвийг судлах, банк санхүүгийн үйлчилгээний онцлогт нийцсэн UX шийдэл боловсруулах. -Банк санхүүгийн салбарын брэндийн онцлогт нийцсэн, гоо зүйн хувьд тааламжтай, аюулгүй байдлыг илтгэсэн UI дизайн боловсруулах. -Frontend, backend хөгжүүлэгчид, Scrum Master, DevOps инженер, бизнесийн нэгжүүдтэй хамтран ажиллах -Хэрэглэгчийн туршлагын гүйцэтгэлийг хянах, A/B тест, хэрэглэгчийн санал хүсэлтэд үндэслэн дизайныг оновчтой болгох.
Байгууллагын үйл ажиллагааны зохистой, үр ашигтай байдал, санхүүгийн тайлагналын үнэн зөв, бодитой байдал, холбогдох хууль тогтоомж, дүрэм журмын хэрэгжилтийг хангасан байдал зэрэгт хяналт тавьж, зөрчил, эрсдэлээс урьдчилан сэргийлэх, хяналтаар илэрсэн зөрчил, дутагдлыг арилгах, байгууллагын үйл ажиллагааг сайжруулах талаар зөвлөмж гаргаж, хэрэгжилтийг хангуулах, зөрчил дахин давтагдахаас сэргийлэх
Компанийн өдөр тутмын үйл ажиллагаа болон хууль, эрх зүйн актуудын нийцлийг хангах Компанийн дүрэм журам, гэрээ хэлцэл болон бусад баримт бичгийн хууль, эрх зүйн нийцлийг хянах, сайжруулах санал оруулах Компанийн эрх, хууль ёсны ашиг сонирхлыг зохих байгууллагад төлөөлөх Компанийн удирдлага болон ажилтнуудад хууль, эрх зүйн үйл ажиллагааны талаар зөвлөгөө, мэдээлэл өгөх Шаардлагатай хууль, эрх зүйн сургалтад хамрагдах, өөрийгөө хөгжүүлэх