Компанийн дунд болон урт хугацааны маркетингийн стратеги төлөвлөгөө боловсруулах, хэрэгжүүлэх, Компанийн маркетингийн төсөв, төлөвлөлт хийх, хэрэгжилтэд хяналт тавих ба тайлагнах, Брэндийн зах зээлд эзлэх байр, хувь хэмжээг нэмэгдүүлэхийн тулд сошиал орчинд идэвхитэй таниулах, үйлчлүүлэгчийн тоог нэмэх; Маркетингийн судалгаа, шинжилгээ хийх, боловсруулах, тайлагнах, Компанийн өдөр тутмын борлуулалтын үйл ажиллагаанд хяналт тавин түүнд шаардагдах богино болон дунд хугацааны төлөвлөгөө гаргах. Ажлын байрны тодорхойлолтод заасан бусад ажил