Төсөв, санхүүгийн тайланг бэлтгэх болон боловсруулах Тайлангийн мэдээллийг үнэлэх, анализ хийх Санхүүгийн бүртгэлийн системд мэдээлэл оруулах Санхүүгийн зардал, орлогыг хянах Төсвийн төлөвлөлт, хяналт хийх Санхүүгийн тайланг хугацаанд нь гаргах Санхүүгийн аудитын бэлтгэл ажилд оролцох Байгууллагын санхүүгийн бодлогыг хэрэгжүүлэх Санхүүгийн мэдээллийг холбогдох албанд хүргэх
Харилцагчидтай харилцах, тэдэнд бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний талаар зөвлөх Зах зээлийн судалгаа хийх, боломжит хариу үйлдлүүдийг тодорхойлох Баталгаажуулалт хийх, борлуулалтын стратегийг боловсруулах Захиалга хүлээн авах, хүргэлт, төлбөрийн процессийг зохион байгуулах Борлуулалтын үзүүлэлтүүдийг хянах, дүн шинжилгээ хийх Харилцагчдын асуудал, гомдлыг шийдвэрлэх Шинэ бүтээгдэхүүн, үйлчилгээ танилцуулах, сурталчлах Борлуулалтын төлөвлөгөө, тайлан боловсруулах