Маркетинг, борлуулалтын идэвхжүүлэлттэй холбоотой судалгаа шинжилгээнд харьцуулалт хийн дүгнэх Маркетинг, борлуулалтын зардлыг төлөвлөх, зардал үр ашгийг тооцож харьцуулалт хийн дүгнэлт хийх Борлуулалтын сувгийг нэмэгдүүлэх боломжийг тодорхойлох, хэрэгжүүлэх Зах зээлийн судалгаа шинжилгээ хийх, үнийн бодлого гаргах, Шинээр бараа бүтээгдэхүүн судлах, зах зээлд нэвтрүүлэх, хөгжүүлэх Маркетинг, сурталчилгааны чиглэлээр видео зураг авах, эвлүүлэг хийх, reels бэлтгэх, Контентын шинэ санал, санаачилга гаргах, Маркетингийн бусад үйл ажиллагаанд дэмжлэг үзүүлэн ажиллах