Маркетингийн бодлого болон менежментийг боловсруулж төлөвлөх. Маркетингийн судалгаа, үнэлгээг хийх, маркетингийн сурталчилгаа явуулах. Өөрийн компанийн бараа, бүтээгдэхүүнийг шинэ зах зээлд гаргах нэвтрүүлэх зар сурталчилгааг зохион байгуулах. Бүтээгдэхүүн хуваарилалтыг хариуцан стратеги боловсруулан бүтээгдэхүүн борлуулах түгээгч болон худалдан авагч нартай гэрээ байгуулах. Бусад АБТ-д заасны дагуу
Компанийн урт болон богино хугацааны санхүүгийн үйл ажиллагааг хуулийн дагуу, тайлант хугацаанд жигд тогтвортой төлөвлөгөөний дагуу биелүүлэхийн тулд компанийн өдөр тутмын санхүүгийн ажиллагааг удирдан ажиллах санхүүгийн албыг шууд удирдлагаар ханган ажиллаж Байгууллагын Ттатварын тайлан, мөнгөн урсгалыг зөв зохистой удирдах Дараа тайлан түүний хаалт дээр хяналт шалгалт хийх Группын чиг үүрэгт нийцүүлэн ажилла
- Салбар нэгжийн тооллого, тооцоо хийх - Харилцагчтай тооцоо хийх - Өглөг авлагын бүртгэл хөтлөх, журналын бичилт хийх - Өдөр тутмын гүйлгээ, түүхий эд материалын бичилт хийх - Удирдлагыг санхүү нягтлан бодох бүртгэлийн чиглэлээр мэдээллээр хангах - Бусад АБТ-д заагдсан ажил үүргүүд